Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes også det virker litt bedre. Har bare spilt med "medium". Har noen merket noe forbedring med "high"?

Ingen grunn til å bruke annet enn high, denne justerer bare hvor ofte du mottar oppdateringer, det du sender kan ikke justeres.

Lenke til kommentar

Det er vel mer riktig å kalle det ett ballistic sheild enn ett riot shield, hva nå enn dette blir på norsk, men jeg ville ikke frivillig stått bak noen av alternativene å bli skutt på.

Men ett riot shield er jo bare noe tynn plexiglass greie du ser på nyhetene hvor de kaster stein på politi folk.

Lenke til kommentar

Det er vel mer riktig å kalle det ett ballistic sheild enn ett riot shield, hva nå enn dette blir på norsk, men jeg ville ikke frivillig stått bak noen av alternativene å bli skutt på.

Men ett riot shield er jo bare noe tynn plexiglass greie du ser på nyhetene hvor de kaster stein på politi folk.

Mens i Battlefield stanser den Granater, C4, Miner å sikkert skudd fra Tanks å.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

ALLE kommer til å velge dette skjoldet på rush :p

Lenke til kommentar

Heter til og med ballistic shield i spillet.

Antar det stopper alt som har med håndvåpen og rifler å gjøre, men om den stopper granater veit jeg nå ikke, kan jo sikkert gjøre det om du klarer å sette det ned på bakken å skjule deg bak det, men tank skuddene i BF4 er jo så svake uansett, men tviler vel litt på det stopper tyngre skudd, men vi får nå se, dette blir neppe noen hit, er vel noen som skal trolle i kjent stil, men etter knappe 2 uker eller noe så kommer du sikkert ikke til å se mye av de uansett.

Jeg er ikke noe fan av rpg vs inf og slikt, men when in doubt, use rpg, så ja, er jo bare å slenge en rpg i den rettningen han er så burde det være lett å bekjempe sånne.

Lenke til kommentar

ALLE kommer til å velge dette skjoldet på rush :p

Kommer vel til å bli som i filmen 300 hvor alle står rundt M-Commene å lager et ugjennomtrengelig skjold :p

Er man attacker så er bare å trykke Alt F4 med en gang.

Lenke til kommentar

Har forstått det slik at dette ugjennomtrengelige skjoldet er tilgjengelig i CTE, så det blir vel balansert på et vis før det slippes helt løst. Forhåpentligvis sannsynligvis blir det bare en eneste stor noob-magnet, akkurat som høye tak på domination.

Lenke til kommentar

Halla noen som har peiling på hva du må stille på for og få bedre fps? :) Jeg hadde det på ultra (custom) også endra jeg til high, hadde like mye, også til medium og low, fortsatt like mye XD må du lagre ellens for att den testen skal funke? :)

Og vet dere om noen bra Norske servere? :)

Endret av Weisen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...