Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Btw, BF døde med BF3 dvs, døden begynte i det sekundet BC2 kom til PC, men diverse folk nekter å innse det, dvs de som gir ut dette makkverket.

De av oss som faktisk kan kalle oss veteraner og hardcore fans i BF serien ifra BF1942 er en utdøende rase og nei, du er ikke BF fan om du bare har spilt BF3/BF4, sorry, men nei.

Hvorfor spiller ikke dere uber hardcore fans bare de gamle spillene og holder kjeft? Istedenfor å sitte å sutre som noen 3-åringer?

Etter 1000 timer i et spill, så vil man ha noe nytt. Selv om man er uber hardcore fan så blir man lei av å spille samme spill om og om igjen.

Lenke til kommentar

Btw, BF døde med BF3 dvs, døden begynte i det sekundet BC2 kom til PC, men diverse folk nekter å innse det, dvs de som gir ut dette makkverket.

De av oss som faktisk kan kalle oss veteraner og hardcore fans i BF serien ifra BF1942 er en utdøende rase og nei, du er ikke BF fan om du bare har spilt BF3/BF4, sorry, men nei.

Hvorfor spiller ikke dere uber hardcore fans bare de gamle spillene og holder kjeft? Istedenfor å sitte å sutre som noen 3-åringer?

Etter 1000 timer i et spill, så vil man ha noe nytt. Selv om man er uber hardcore fan så blir man lei av å spille samme spill om og om igjen.
Man blir ikkje lei av quake 3 cpma :p
Lenke til kommentar

Jeg tror egentlig at de som gråter over hvor ille bf4 er men enda spiller det bare mangler selvinnsikt til å innse at de faktisk liker spillet, men at det ikke er perfekt.

Alle mennesker med IQ over 50 spiller ikke spill de ikke liker over lengre tid.

Og jeg har storkost meg med bf4, fordi det å spille med kamerater i squad er bare noe battlefield får til. Ikke noe annet skytespill som matcher bf4 i det.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er vel ingen av de av oss som sitter her å "gråter" eller "sutrer" som har sagt at vi ikke liker det?

BF4 har sine stunder, men det er LANGT unna hva man egentlig kan forvente av ett BF spill, det har sine stunder, men det er en grunn til at blant annet jeg spiller det mindre og mindre, fail spill er og blir ett fail spill.

Det finnes ikke den ting i hele verden som du liker å gjøre hele tiden, ALT du gjør vil av og til være kjedelig eller bare dritt, så neste dag gøy igjen.

Men dette burde jo du vist, du som tross alt har over 50 i IQ?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg snakket aldri til deg men generelt.

Du kaller det ett fail spill men enda så spiller du det? Pussig. Jeg spiller ingen spill jeg anser som fail.

At bf4 ikke er perfekt vet alle, men personlig synes jeg at folk har altfor høye forventninger til spillet pluss at folk forventer at ett spill skal matche noe som har så stor nostalgisk verdi som bf2.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja ok, vel når alle enten har gått over til BF4 eller CS:GO av de jeg spiller med så er det ikke så fristende å fyre opp f.eks BF3 igjen som er ett så overlegent mye bedre spill enn BF4, ikke det at jeg har noe imot å spille aleine for det kan jeg lett gjøre, men det er liksom ikke noe poeng å sitte å spille ett spill hver for seg når man sitter på TS.

Spiller kanskje maks 2 timer BF4 på en dag og det er langt unna hva man kunne ha spilt om det falt mer i smak.

Men er det noe rart at folk har høye forventninger?

De er gode til å hype sitt eget spill også leverer det kanskje maks halvparten av hypen og jeg har betalt penger for dette så jeg kan whine så mye jeg vil på det inntil jeg enten får det som jeg vil eller at spillet dør, dvs, det er jo allerede dødt, men det har fortsatt en svak puls.

Lenke til kommentar

Jeg som kanskje har whinet mest her i tråden liker så klart BF4 med 300+ timer i spillet, men det har sine feil som irriterer meg.

Headshot som ikke registreres av serveren, men man ser tydelig blod spruten fra fienden. Når du har gjemt deg bak cover å dør 2-3 sekunder etterpå, så er det noe som er alvorlig galt med kjernen av spillet.

Det viktigste i et skyte spill er jo at kula treffer det du sikter på, sånn som det er nå så er det jo vill gjetting i forhold til hvor faktisk fienden befinner seg. Har hendt noen ganger at jeg har fått hitmarkers på fienden enda det var åpenlyst at jeg bommet. Fikser DICE disse to tingene, så har ikke jeg noe mere å utsette på spillet.

Lenke til kommentar

De tingene du snakker om er umulig å fikse. Kommer ikke til å skje så det er bare å se videre. Hele problemet ligger dypt nede i Frostbite.

EA skulle fått med seg et skikkelig team for å designe spillmotor fra bunn av. f.eks Valve. Se på Source. Bunnsolid, kjapt, spillbart.

Det snør nok i helvete før EA samarbeider med Valve så det er bare en tanke.

Syns det bør gå an å lage et spill som er litt enklere oppbygd, ofrer gjerne noen unødvendige funksjoner for å få snappy gameplay.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nå ja, så lenge du spiller på 128tick server i CS så er det greit, men på 64tick servere så får du mye rare hits og no hits, selve motoren er vel bra nok, men alt er ikke bare fryd og gammen der heller.

Men EA burde muligens vært fjernet, DICE burde fått noen andre til å gi ut spillet for seg, men noe slikt kommer vel aldri til å skje og hvor enkelte det er å bytte veit ikke jeg.

Men de burde bare fortsatt å bruke frostbite 1,5 eller hva den het i BC2 eller bare holdt spillene enkle, som før i tiden.

De klarte ALDRI å fikse hitreg/detection i BF2, noe som ligger langt inn i kjernen i spillet og de kommer neppe til å klare å fikse den i BF4 heller, de burde egentlig sagt sorry også lagd ett nytt spill å gitt ut gratis til alle som kjøpte BF4 før release av det "nye" BF4.

Noe slikt kommer jo aldri til å skje, men det er det som burde vært gjort eller bare gjort det bedre ifra dag 1.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

I verken bf3 eller bf4 fikk jeg like alvorlige errors som i bf4 cte. (Når jeg endelig ville bidra litt ,og teste ut).

Får ikke startet det engang, jaja.

edit: "error" er selvmord når man googler.

Kan jeg avinstallere bare Navle Lo? og ingen andre dlc's ?

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

Vet ikke hva det er med CTE, men min K/D ratio gikk rett i dørken :p Er heldig om jeg klarer å holde den på 1.

Prøvd å justere tickraten både opp og ned, men merker ikke noe særlig forskjell her.

Er nok hardbarka spillere der mye. Mange som er lvl 130 f.eks.

Tickraten du justerer har bare innvirkning på det du mottar, pakkene du sender kan ikke justeres på.

Lenke til kommentar

Det kom visst en viktig patch i dag, er det den mye omtalte "netcode-patchen" eller er det bare en forsmak???

June 03 PC Game Update Notes:
- Improved/reduced explosion induced camera shake
- Character collision improvements
- Fix to reduce object damage mismatch between client/server.
- Fix explosion packs not being able to be shot sometimes
- Improvements for client side packet loss
- Client crash fixes
- AMD Mantle multi-GPU improvements
- Carrier Assault game mode reports bug fix
- High Frequency Network update
-Added High frequency “bubble” updating player movement, stance, rotation, damage and projectiles at a separate rate on foot and in vehicles
-Added option to control client side update rate setting
- Fix for an issue where a jet hit by another jet wouldn't take damage when flying on certain altitudes

Jeg har ikke hatt tid til å teste, men på diverse fora omtales dette som en veldig god patch.

Lenke til kommentar

Jeg sitter bare å venter på at de skal fjerne den piske lyden ifra de satans DMR spammerne.

Men tviler på at dette er en "netcode" patch, har mine tvil om at den bare er på 230MB, som den patchen idag var på.

De har bare fikset på noen småting virker det som, men bra at de reduserer screen shake eller camera shake.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Spilt noen timer nå å nettkoden er mye bedre her. Endelig kan man spille uten å rive løs håret eller knuse tastaturet :)

Treffer det jeg sikter på å når faktisk som regel å komme meg i cover uten å dø lenge etterpå.

Tok bare 7 måneder å få fikset spillet, ikke værst DICE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...