MrLuni Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Viss dere ikke er opptatt av god grafikk, hva stopper dere fra å spille de tidligere spilla da? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Viss dere ikke er opptatt av god grafikk, hva stopper dere fra å spille de tidligere spilla da? Les svaret han ga deg... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Tja, bruken av ordet fan er vel feil, jeg mener ett anna ord en fan, men kommer ikke på det nå. De skal jo uansett ta pluggen på gamespy serverne så BF2 etc vil jo ikke funke lenger, det har jo vært ett par aktører inne i bilde som kanskje kan redde BF2 serverne, men hvordan det går er det bare gudene som veit. Jepp er jo trist å innse det men det er sånn det har blitt. Får vel bare mimre bak i tid og tenke på alle de morsomme timene helt fra BF 1942 til Bad company kom og ødela det. Men synd at også andre spill er blitt berørt, ikke bare battlefield. Need for speed, Simcity, Counter strike og mange fler som var bra før som er blitt ødelagt. Men nye generasjon som ikke har spilt de gamle spilla før skjønner vel ikke hva vi prater om, for de er mer opptatt av god grafikk. Det er ikke så digg lenger å gå tilbake til de gamle spilla når man har brukt flere hundre timer på det, man blir lei av det også og har lyst på noe nytt som er bedre... Tja, BF2 har fortsatt bra grafikk egentlig, men nei, det er trist. Jeg spiller en del CS:GO og det er jo gøy, men CS:GO er nærmere CS1.6 enn det BF3 er BF2, selvom BF3 skulle være en såkalt "sequel" til BF2, noe det overhode ikke er. Det skal ingenting til å bli litt halv god i BF3, i BF2 så ville du slite mer med å være i nærheten av halv god, i BF4 så tar du bare fram en av tusen lockon våpen, så det er jo enda enklere. Men BC2 var jo egentlig ett artig spill, men det som ødelegger spill idag er den mentaliteten om at alt skal være så jævlig noob friendly og at alt skal kompliseres, spill var bedre før når de var mer enkle, simple etc. Nei har mange fine timer med heli ownage på dragon valley, dalian plant etc med folk på vt/ts og mange timer i diverse pcw og officials, men noe sånt gidder jeg egentlig ikke idag med disse makkverkene, jeg kjører en del tank i BF4, eneste som egentlig er noe. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Viss dere ikke er opptatt av god grafikk, hva stopper dere fra å spille de tidligere spilla da? Les svaret han ga deg... Gjorde det, men svaret kom i en edit etter jeg hadde sett posten først (Y) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Jeg tror og håper de fleste som har vært med battlefield serien lenge nok skjønner at Hardline ser ut som en spøk. Hvorfor er det battlefield overskrift og ikke counter strike / rainbow six? Hva har dette med BF å gjøre?. Mange har virkelig ikke skjønt hvordan dette henger sammen. Les det som skrives for svingende! Dette er en slags oppfølger til MOH som får BF navnet kun for markedsføring, og har således 0 med BF å gjøre. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Jeg har ikke spillt BF2142 og BF2. Får jeg ikke være fan av serien? For min del så ser Hardline interessant ut Kjekt med noe nytt. Viss ikke så er det jo bare gå tilbake til BF4. Eller 2 eller 1942 eller hva det nå enn dere savner så mye. Egentlig ganske enig. Til tross for at jeg definitivt er en BF veteran som har spilt alle utgaver og DLC (untatt Euro Force) tom. helt vanvittig dårlige saker som BF Vietnam og BF Heroes, så synes jeg Hardline virker som en frisk innsprøytning i en serie som har begynt å slite litt etterhvert. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) Btw, BF døde med BF3 dvs, døden begynte i det sekundet BC2 kom til PC, men diverse folk nekter å innse det, dvs de som gir ut dette makkverket. De av oss som faktisk kan kalle oss veteraner og hardcore fans i BF serien ifra BF1942 er en utdøende rase og nei, du er ikke BF fan om du bare har spilt BF3/BF4, sorry, men nei. Hvorfor spiller ikke dere uber hardcore fans bare de gamle spillene og holder kjeft? Istedenfor å sitte å sutre som noen 3-åringer? Endret 29. mai 2014 av FiveInline 3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Btw, BF døde med BF3 dvs, døden begynte i det sekundet BC2 kom til PC, men diverse folk nekter å innse det, dvs de som gir ut dette makkverket. De av oss som faktisk kan kalle oss veteraner og hardcore fans i BF serien ifra BF1942 er en utdøende rase og nei, du er ikke BF fan om du bare har spilt BF3/BF4, sorry, men nei. Hvorfor spiller ikke dere uber hardcore fans bare de gamle spillene og holder kjeft? Istedenfor å sitte å sutre som noen 3-åringer? Og de som er hardcore FPS fans, spiller Quake world og Quake 3 cpma 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hvorfor spiller ikke dere uber hardcore fans bare de gamle spillene og holder kjeft? Istedenfor å sitte å sutre som noen 3-åringer?Som sagt, jeg ønsker "Hardline" hjertelig velkommen Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Kan man bare skifte nick ørten ganger for å gå under "cheat-radar"?? http://bf4db.com/players/267151 Sjekk "Known BF4 Aliases" nederst til høyre. Typen jukser jo klart ifølge k:d. Hadde tom "Hack" som "clan" navn... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) Btw, BF døde med BF3 dvs, døden begynte i det sekundet BC2 kom til PC, men diverse folk nekter å innse det, dvs de som gir ut dette makkverket. De av oss som faktisk kan kalle oss veteraner og hardcore fans i BF serien ifra BF1942 er en utdøende rase og nei, du er ikke BF fan om du bare har spilt BF3/BF4, sorry, men nei. Hvorfor spiller ikke dere uber hardcore fans bare de gamle spillene og holder kjeft? Istedenfor å sitte å sutre som noen 3-åringer? Så hva skal man gjøre 30 juni når de stenger gamespy serverne som gjør det mulig å spille BF2? Det er vel enda ikke sikkert at noen kommer til å ta over driften. Har du tenkt å gjøre det kanskje? Bare synd at alle nye spill skal være så noob friendly, men er vel derfor du spiller BF4 ikke sant? Endret 30. mai 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Bare synd at alle nye spill skal være så noob friendly, men er vel derfor du spiller BF4 ikke sant?"Noob friendly"? Greit nok at BF serien er nede på ett bunnivå nå etter BF4(Med unntak av BF Vietnam katastrofen!!) men det har 99% å gjøre med mapdesign. Gjennområtne og uengasjerende maps som man bare ikke har lyst til å spille! Jeg trodde vanilla BF4 var forferdelig, men så klarte de å overgå seg selv med "China Rising" og "Naval Strike". "Second Assault" ga dem nærmest en "andre sjanse" , men da fløt de bare videre på gammel suksess. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Nja, vanilla mapsene i BF4 er de beste, samme gjaldt for BF3 også, CR er egentlig helt ok, SA, tja, hadde vel forventet mer, artige maps, men er lite servere med SA syns jeg, fins nok en del, men lite folk på mange. Navle strike har jeg ikke, men den der nye DLCen skal vel inneholde mer by maps eller noe tror jeg, jeg ønsker meg ett nytt grand bazaar ifra BF3, ikke ett linjært clusterfuck map som metro eller locker er. På bazaar så kunne du ihvertfall komme deg rundt utenom å måtte stå på en ammopack å kaste nades 24/7. Locker og metro er jo slik at du møtes på midten også trader du litt kuler/granater også er runden over. Vanilla maps vil alltid overgå DLC maps. Men det er strengt tatt ingen relanserte maps som vil bli noe gode sånn egentlig. Men om de kommer med ett eller flere by maps, så for guds skyld håper jeg ikke at de putter noe heli inn i noen av de mapsene, da kommer alle til å bare campe på alle hus takene som de gjør på shanghai/dawnbreaker med hver sin rpg og ammo pakke. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Tja, faktisk synes jeg at Aftermath er noe av det aller beste jeg har sett fra DICE noensinne. Hadde heli på noen maps, men det var utrolig bra balansert. Men er enig ang. Bazaaar. Bazaar var mitt favorittmap fra vanilla BF4. Veldig intenst og progressivt samtidig som man ikke ble sittende fast i "clusterfuckhelvete" slik som med diverse andre maps. Jævlig synd at de ikke lagde en remake av Bazaar i SA.. men det ble vel for lite clusterfuck og for lite nadespamming til at bermen kunne like det. 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Btw, BF døde med BF3 dvs, døden begynte i det sekundet BC2 kom til PC, men diverse folk nekter å innse det, dvs de som gir ut dette makkverket. De av oss som faktisk kan kalle oss veteraner og hardcore fans i BF serien ifra BF1942 er en utdøende rase og nei, du er ikke BF fan om du bare har spilt BF3/BF4, sorry, men nei. Hvorfor spiller ikke dere uber hardcore fans bare de gamle spillene og holder kjeft? Istedenfor å sitte å sutre som noen 3-åringer? Bare synd at alle nye spill skal være så noob friendly, men er vel derfor du spiller BF4 ikke sant? Spiller ikke, og har heller ikke prøvd bf4. men spilte en del bf3. Men det var like mye sutring i bf3 tråden også. Endret 30. mai 2014 av FiveInline 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 At dette skvipet blir kalt "battlefield" virker til å være en skam! Har du prøvd spillet selv? Tror ikke det nei, så skjønner ikke hvordan du kan kalle det for skvip. Syntes spillet så utrolig bra ut, men blir nok ikke å forhånds bestille det når jeg vet at DICE også er med i utviklingen. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 At dette skvipet blir kalt "battlefield" virker til å være en skam! Har du prøvd spillet selv? Tror ikke det nei, så skjønner ikke hvordan du kan kalle det for skvip. Syntes spillet så utrolig bra ut, men blir nok ikke å forhånds bestille det når jeg vet at DICE også er med i utviklingen. Det kan godt hende spillet blir bra -- men det er ikke Battlefield, det er jo Payday..! Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) At dette skvipet blir kalt "battlefield" virker til å være en skam! Har du prøvd spillet selv? Tror ikke det nei, så skjønner ikke hvordan du kan kalle det for skvip. Syntes spillet så utrolig bra ut, men blir nok ikke å forhånds bestille det når jeg vet at DICE også er med i utviklingen. Det kan godt hende spillet blir bra -- men det er ikke Battlefield, det er jo Payday..! Se på det som en spinnoff på lik linje med BF: Bad company. Det er litt av BF feelen, med vehicles etc etc, men samtidig litt annen feel. Personlig så er jeg glad for at de ikke pumper ut et "fullverdig" Battlefield spill igjen, så kort tid etter BF4, spesielt siden mine erfaringer med CTE tilsier at BF4 kommer til å forbedre seg markant framover. Siden dette spillet har en såpass annen setting og andre gamemodes så kan jeg fort se meg selv spille begge. Jeg digger hvordan våpen-feel og attachments er gjort i BF-serien og et mere payday/CS type spill med samme oppsett er forlokkende, men denne gangen blir det nok ikke full preorder med premium at launch. Selv om jeg ikke direkte angrer med tanke på bf4 lenger. Endret 30. mai 2014 av Dipso 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Er det bare meg som har hatt glede av bf4? Har kost meg med bf1942, bf2,bc2,bf3 og bf4. I timer har jeg spillt mest bf2. Mest pga at da hadde jeg ikkje huset fullt av unger 3 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Etter 385 timer spilletid må jeg si at jeg har kost meg med BF4, jeg også, sånn summa summarium.. Men de fleste hadde forventet et enda bedre spill, gjerne med hit detection som fungerer. Kanskje ting blir enda bedre etter CTE om de implementerer alle forbedringene i det originale spillet. Krysser fingrene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå