Christoffero89 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Det beste er ikke å fjerne flares men heller ha et magasin med flares. Er man tom så blir det hardere for piloten Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 De kunne jo enkelt ha balansert det ut med å fjerne Flares og ECM fra Jetflyene. Som jeg nevnte tidligere så er det klin umulig å få tatt ut en god Jet pilot med mindre man har en som er like god på sitt lag. Skal ikke være sånn at det ene laget skal dominere det andre pga en Jet pilot. En løsning for å bryte en lock on er å gå below radar, noe en Jet ikke trenger å gjøre i dag. Han trykker X å flyr bort til Flares er klar igjen. Problemet da er jo at kun de best vil fly jet ettersom ingen "normale" folk vil overleve noe mer enn 1 minutt. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Og to gode spillere i et helikopter klarer å holde en jet på god avstand. Hvordan da tenker du? De kunne jo enkelt ha balansert det ut med å fjerne Flares og ECM fra Jetflyene. Som jeg nevnte tidligere så er det klin umulig å få tatt ut en god Jet pilot med mindre man har en som er like god på sitt lag. Skal ikke være sånn at det ene laget skal dominere det andre pga en Jet pilot. En løsning for å bryte en lock on er å gå below radar, noe en Jet ikke trenger å gjøre i dag. Han trykker X å flyr bort til Flares er klar igjen. Føler det å fjerne Flares virker litt rart. Er ikke sikker på om ECM fungerer som det skal? Hva om varmesøkende AA-våpen (ala Heatseekers) kan dodges med Flares (Raketten begynner å følge flares istedenfor jetmotoren). Mens følgeraketter, som følger gjenstander med form og elektroniske spor kan kontres med ECM (men bare om raketten er nærme nok til at ECM'n fungerer) Liten ting, hvorfor stopper ikke flyet når det bruker ECM? ECM dreper jo elektronikk, og et jagerfly uten elektronikk treffer bakken ganske fort. Hva jeg muligens hadde sett for meg Jets i Battlefield: (Noen eller enkelte av punktene.) Må fly over flystripa for å få ammo og repair. Tåler mindre (er jo tross alt et fly, som er bygd for å være lett (ikke pansret)) Lettere å dodge raketter (Få rakketen til å treffe fjellsiden, eller locke seg på et annet fly) G-krefter som gjør synet til piloten blury/svart. Ha stasjonerte AA-guns/raketter ute på strategiske punkter på kartet. Burde vært flere Air-to-ground fly, ala Thunderbolt (Jagerfly er ment for å fly mange hundre/tusen meter over havet). Du blir skutt ut av flyet når du trykker på Eject. Forresten, kanskje ikke noe overraskelse, men Brigaden kommer til å satse på Battlefield4 også.... just saying. Endret 22. august 2013 av Nerowulf Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Fjerne flares helt er vel kanskje litt drastisk, men de kunne ha økt delayen det tar før Flares er klar igjen på Jetflyene. Støtter Nerowulf sitt forslag om at de må tilbake til basen for å få refill på ammo og repairs Mener å ha hørt at Tanks og sånt ikke lengere har unlimited ammo, så da må det vel gjelde fly og helikopteret å? Endret 22. august 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Helt enig med alt han sa her fylle på ammo og flares over flystripa hadde vært bra Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Helt enig med alt han sa her fylle på ammo og flares over flystripa hadde vært braSom bf2 da? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Mye burde vært mer som BF2 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jets og helis er ganske balanserte i dag. Gode spillere kan dominere lufta, men gode spillere kan også dominere med tanks på slagmarken eller med M16A3 i gatene. Gode spillere må kunne dominere, noe annet ville vært helt fjernt.. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Problemet som jeg ser er at en god jet har mye mer å si enn om du har en god fotsoldat. Si at man spiller en klankamp 12v12 eller 16vs16 for eksempel. Har det ene laget (LAG A) en bedre jetpilot enn det andre (LAG B), vil lag A dominere luft. Dominerer du luft har du fri Attack Heli. Har du fri Attack Heli tar du enkelt ut stridsvong og fotsoldater på bakken. Så én god jetpilot er mer verdt enn 8 bedre fotsoldater virker det som. Og balansert i luft? US sin jet er bedre enn det russiske (Bortsett fra når US har F-35). Uansett. Greia er vel at man bør alltid ha en som kan ta en annen. Cycle of life. Fotsoldat dør av tanks, tanks dør av heli, heli dør av jet, jet dør av... Endret 22. august 2013 av Nerowulf Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Klar for mer Battlefield 4 i dag, og resten av uken Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jet blir tatt ned av det meste. AA, stinger, tanks, heli osv.. Så lenge man har et snev av samarbeid. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Nå er det rimelig vanskelig å gå etter objectives med jet, så man klarer ikke vinne uten gode fotsoldater. 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Jet blir tatt ned av det meste. AA, stinger, tanks, heli osv.. Så lenge man har et snev av samarbeid. Trikset når du skal ta ut bakkeenheter med jet, så må du stupe ned, skyte, og fly fort vekk igjen. Dette gjør at Tanks ikke har skuddlinje på deg, og stinger vil ikke ha tid til å lokke på. Stasjonerte AA er jo i basen, ergo langt unna slagmarken. Den mobile AA kan gjøre en del skade, men kan lett bli tatt ut av tanks og jet. Samt den er ikke representert på de mindre banene. Nå er det rimelig vanskelig å gå etter objectives med jet, så man klarer ikke vinne uten gode fotsoldater. Man trenger ikke gode skyteferdigheter for å ta over et flagg. Men ja, er viktig med gode fotsoldater. Er bare at en god fotsoldat dør fortsatt lett av gunneren til Attack Heli. Går man da i dekning for tanks og heli, er man i dekning og ikke ved flagget man skal ta. Edit: Virker kanskje litt off-topic, men diskusjonens kjerne er vel at noen av oss håper det blir forandringer fra BF3 til BF4. Endret 22. august 2013 av Nerowulf Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Man trenger ikke gode skyteferdigheter for å ta over et flagg. Men ja, er viktig med gode fotsoldater. Da blir jo egentlig spørsmålet; er man en god fotsoldat bare fordi man er god til å skyte? Jeg mener det handler om veldig mye mer enn å bare skyte fienden. I de lange løp bør man være en lagspiller og kunne tenke et trekk foran motstanderen til en hver tid - uavhengig om motstanderen sitter i heli, jet, tanks eller løper rundt. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Da blir jo egentlig spørsmålet; er man en god fotsoldat bare fordi man er god til å skyte? Jeg mener det handler om veldig mye mer enn å bare skyte fienden. I de lange løp bør man være en lagspiller og kunne tenke et trekk foran motstanderen til en hver tid - uavhengig om motstanderen sitter i heli, jet, tanks eller løper rundt. Jeg vil heller spille med en god lagspiller enn en som er bare god til å skyte. Så ja, er mye mer enn bare skyteferdigheter. (Selv om skyteferdighetene har veldig mye å si). Nå har jeg tenkt under denne diskusjonen at folk spiller på lag, og ikke leker med C4 i basen. For når jeg spiller, så er det enten med folk jeg kjenner, eller klankamp. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hvordan da tenker du? Etter min mening har et helikopter en stor fordel i at den er mer mobil, gunner + pilot og har temmelig sterke våpen. En jet bruker som oftest "vanlige" kuler til å ta ned et helikopter. På avstand kan man lett dodge en jet som skyter, og da jet'en kommer (for) nære - så kan man bruke heatseekers. missiler, tv-missile eller machinegun. Alle disse er effektive mot jets. Fordelen til en jet er at den har mulighet til å komme seg raskt bort fra kampen, men det vil ikke si at den vinner kampen.. Liten ting, hvorfor stopper ikke flyet når det bruker ECM? ECM dreper jo elektronikk, og et jagerfly uten elektronikk treffer bakken ganske fort. Sikker på at du ikke blander ECM og EMP? ECM baserer seg vel på radar(frekvenser), mens EMP er en elektromagnetisk puls. Forresten, kanskje ikke noe overraskelse, men Brigaden kommer til å satse på Battlefield4 også.... just saying. Dette ser vi frem til! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Etter min mening har et helikopter en stor fordel i at den er mer mobil, gunner + pilot og har temmelig sterke våpen. En jet bruker som oftest "vanlige" kuler til å ta ned et helikopter. På avstand kan man lett dodge en jet som skyter, og da jet'en kommer (for) nære - så kan man bruke heatseekers. missiler, tv-missile eller machinegun. Alle disse er effektive mot jets. Fordelen til en jet er at den har mulighet til å komme seg raskt bort fra kampen, men det vil ikke si at den vinner kampen.. Sikker på at du ikke blander ECM og EMP? ECM baserer seg vel på radar(frekvenser), mens EMP er en elektromagnetisk puls. Helikopter er mobil, men treg. Man kan vel også bare skyte rett fram og nedover. Kommer det en jet fra oversiden er det ikke like lett å skyte tilbake. Heatseekers kan kontres med Flares/ECM. TV-missil er vanskelig å treffe på et veldig raskt objekt. Nå er ikke jeg god i verken jet eller heli, men det er nå mitt syn. Ja, stemmer. Blandet ECM og EMP. Men hvordan kan radarfrekvensforstyrrelser ødelegge for et missil som går etter varme? (Ikke at jeg skal forvente for mye realisme i Battlefield ) Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg tror vi er enige om å være uenig - så får vi heller møtes i BF4-match for å avgjøre det der! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Jaaaa... match med brigaden.. BIGWAR med alle Kanskje i den nye Obliteration (som jeg ikke har spilt ) som skal vises i dag sier dem... begynner nå ! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Hadde vært kult med store (klan)kamper. 64-maps med Commander. Og slå sammen flere klaner for en joint-operation, slik at man blir mange nok. Eventuelt få inn mercenaries. Endret 22. august 2013 av Nerowulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå