BALT3 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Har DICE gitt noen indikasjoner på når de kommer til å patche spillet med ny CTE-netcode? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Når? NÅR? Du har virkelig troa her altså. Her ser man stadig vekk at spill blir utsatt ganske lenge. Nå nettopp Tom Clancys Division, før det Watch Dogs. Jeg lurer på hvor lenge DICE måtte vente med å slippe spillet hvis de skulle fikset alt først. 3 år forsinket lansering kanskje? Enkelte som lurte på når spillet var ute av beta for et par uker siden. De visste ikke, trodde bare at det måtte bli etter at 3 var ute av beta Det er jo ganske tragisk. Får vel prøve dette CTE etterhvert nå se hvordan det er. Etter det begynne på 3 igjen tror jeg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Det er ingen klan eller noe, bare en platoon for forumets medlemmer. Battlelog har en fin funksjon der man kan se hvem i platoonen som spiller og hvor, uten at man har hverandre i vennelista. Bare join. Alle som er aktive i denne tråden burde melde seg på. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 M416 og ACE23 er favorittene mine. Jeg greide aldri operere SCAR-H riktig. SCAR-H har litt rekyl, så den må du burste med på litt avstand. ACE og M416 er nok de beste allround våpnene, men på litt lengere hold så er SCAR-H overlegent. Up close så må du treffe med vært skudd siden den har rimelig lav skuddtakt, men det tar den igjen med at den gjør maks 34 i damage pr skudd så du trenger kun 3 treff, mens alle de andre Assault våpnene gjør 25 maks damage som gjør at du må treffe med 4 skudd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Når? NÅR? Du har virkelig troa her altså. Her ser man stadig vekk at spill blir utsatt ganske lenge. Nå nettopp Tom Clancys Division, før det Watch Dogs. Jeg lurer på hvor lenge DICE måtte vente med å slippe spillet hvis de skulle fikset alt først. 3 år forsinket lansering kanskje? Enkelte som lurte på når spillet var ute av beta for et par uker siden. De visste ikke, trodde bare at det måtte bli etter at 3 var ute av beta Det er jo ganske tragisk. Får vel prøve dette CTE etterhvert nå se hvordan det er. Etter det begynne på 3 igjen tror jeg Vet ikke helt om en skal skylde på DICE, men heller EA, som tros alt er sjefen til DICE, og dermed kan diktere når spill skal slippes. Har DICE gitt noen indikasjoner på når de kommer til å patche spillet med ny CTE-netcode? De skal nok prøve koden ut skikkelig før dem patcher det. Endret 16. mai 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) M416 og ACE23 er favorittene mine. Jeg greide aldri operere SCAR-H riktig. SCAR-H har litt rekyl, så den må du burste med på litt avstand. ACE og M416 er nok de beste allround våpnene, men på litt lengere hold så er SCAR-H overlegent. Up close så må du treffe med vært skudd siden den har rimelig lav skuddtakt, men det tar den igjen med at den gjør maks 34 i damage pr skudd så du trenger kun 3 treff, mens alle de andre Assault våpnene gjør 25 maks damage som gjør at du må treffe med 4 skudd. Jau, burstfirer med alle våpen. ACE 23 med magnifier på, som du vipper frem og tilbake med T knappen er ikke så ille heller på lang avstand. Endret 16. mai 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Det er ingen klan eller noe, bare en platoon for forumets medlemmer. Battlelog har en fin funksjon der man kan se hvem i platoonen som spiller og hvor, uten at man har hverandre i vennelista. Bare join. Dakkomakko Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hvordan stiller man tickraten på CTE? Er sikker på at min må være stilt lavere enn andres. Opplever at jeg må treffe med 7-8 skudd for å drepe en fiende på nært hold og ender alle rundene mine med 0,4 i k/d-ratio. Det er IKKE fordi jeg suger Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Tickrate er vel en serversetting?? 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hvordan stiller man tickraten på CTE? Er sikker på at min må være stilt lavere enn andres. Opplever at jeg må treffe med 7-8 skudd for å drepe en fiende på nært hold og ender alle rundene mine med 0,4 i k/d-ratio. Det er IKKE fordi jeg suger Johojo Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Jeg har stilt ned min tickrate til 1 hz så ingen klarer å treffe meg nå. =))) 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hvordan skifter jeg tickrate saken? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hvordan skifter jeg tickrate saken? Tror ikke det går an. Spilt er par timer på dette CTE nå. Ganske dårlige greier. - svært få servere med folk på - mange servere har meget høy ping - jeg spilte 3 runder, kun 1 ble fullført, 2 krasjet serveren - hit detection og kill trade, like dårlig - flyt er nok en del bedre - overalt, ikke noe aha opplevelse som redder dette spillet overhodet Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Er enig at det er litt få servere og en del amerikanske med høy ping, men jeg finner som regel 5+ servere fra Europa med masse folk og god ping. Kan man se bort i fra få maps og dårlig utvalg av game modes, så er det lite grunn å spille Vanilla med bedre flyt og opplevelse på CTE, har ikke opplevd noe kræsj på de nærmere 8 timene med CTE, har dog hatt 4 Kill trades og et par 1hp, men merkerbart mindre døing bak hjørner og cover, å det er herlig! Men klart det er for de spesielt interesserte og ikke for de som vil utnytte alt spillet har å by på:-) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Er det bare jeg som hater sjøkartene? Det eneste som gjelder er helikopter, eller gunboat. Og jeg liker helst å gå til beins. Endret 16. mai 2014 av Ted Bundy 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hvordan skifter jeg tickrate saken? Tror ikke det går an. Spilt er par timer på dette CTE nå. Ganske dårlige greier. - svært få servere med folk på - mange servere har meget høy ping - jeg spilte 3 runder, kun 1 ble fullført, 2 krasjet serveren - hit detection og kill trade, like dårlig - flyt er nok en del bedre - overalt, ikke noe aha opplevelse som redder dette spillet overhodet Skal jo også være rimelig hardcoretulling om man skal gidde å unlocke alt på nytt. Gadd ikke engang å laste ned klienten når jeg skjønte at det var tilfellet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Er det bare jeg som hater sjøkartene? Det eneste som gjelder er helikopter, eller gunboat. Og jeg liker helst å gå til beins. Er vel derfor alle synes at siste DLC er søppel.. håper noe bedre kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå