kremt Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 virker til å flyte bedre, 1hp og Kill trade er godt til stede da. Kommer ny netcode patch i morgen. Patch til CTE bare sikkert? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 virker til å flyte bedre, 1hp og Kill trade er godt til stede da. Kommer ny netcode patch i morgen. Patch til CTE bare sikkert? Ja! snakker ikke om vanilla lenger, CTE er veien å gå om man vil spille bf4, dog bare vanilla maps. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Men da får de nå gi det ut til de av oss som ikke solgte sjela til EA også. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Men da får de nå gi det ut til de av oss som ikke solgte sjela til EA også. De vil vel ha folk som virkelig er BF fans til å teste ut spillet for feil. Er man fan så har man også Premium. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Hahahahahahahaha, Endret 14. mai 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Men da får de nå gi det ut til de av oss som ikke solgte sjela til EA også. Ja det er synd på dere Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Men da får de nå gi det ut til de av oss som ikke solgte sjela til EA også. Betalte vel mindre for BF4+Premium via proxyserver enn det standardversjonen kostet her til lands så da var det rimelig greit, uansett om man er hardcore fan eller ikke. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Bare jævla kjedelig å starte på nytt igjen med drittvåpen og ingenting unlocket. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Bare jævla kjedelig å starte på nytt igjen med drittvåpen og ingenting unlocket. Og siden det er opptil flere dager siden det ble lansert nå så finnes det vel noen gærninger som har unlocket alt igjen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Bare jævla kjedelig å starte på nytt igjen med drittvåpen og ingenting unlocket. Og siden det er opptil flere dager siden det ble lansert nå så finnes det vel noen gærninger som har unlocket alt igjen. Du trenger 4000 poeng som Assault for å få SCAR-H som er et av de beste våpnene ingame. 4000 får man jo lett i løpet av en runde. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Spørs jo helt hvor lang runden er, om man bruker xp boosts, om man spiller mye vehicles etc.. Personlig synes jeg M416 er av de beste men så må man jo unlocke alt av utstyr i tillegg før man er skikkelig operativ. Man får tak i greit gear på kort tid men prinsippet med å unlocke alt på nytt i et testmiljø er for dumt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 M416 og ACE23 er favorittene mine. Jeg greide aldri operere SCAR-H riktig. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Ser ingen som syter over å måtte begynne på nytt i ingame chatten, syntes det var ganske ok selv, det meste går over hvor mye bedre CTE er osv. Laster ned ny CTE patch nå, blir spennende å prøve den også EDIT: Alle sier at man får så sykt mye xp på CTE, vet ikke om det stemmer, har aldri fulgt så mye med på hvor mye XP som er normalt, er snart på rank 41 etter 7 timer og unlocket det meste til de forskjelige classene, så det går i alle fall fort nok å få sine våpen tilbake. Endret 15. mai 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hva er CTE, og hvor finner jeg det?`Har ikke spillt noe særlig BF4 i det siste. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Community Test Environment. Er som et beta spill som skal hjelpe DICE å forbedre BF. Må registere seg på battlelog og laste ned som et eget spill, 15 gb. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 It ez done. http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/2989678182619170546/ Fant ikke helt på et ordentlig navn, så det der får forbli atm. Er ikke så aktiv hverken på forum eller spill, men er det bare å melde seg på? Blir for det meste helgespilling. Og 2 mnd afk i sommer Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Det er ingen klan eller noe, bare en platoon for forumets medlemmer. Battlelog har en fin funksjon der man kan se hvem i platoonen som spiller og hvor, uten at man har hverandre i vennelista. Bare join. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Det er ingen klan eller noe, bare en platoon for forumets medlemmer. Battlelog har en fin funksjon der man kan se hvem i platoonen som spiller og hvor, uten at man har hverandre i vennelista. Bare join. jeg meldte meg også på: GreedyMuffin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Community Test Environment. Er som et beta spill som skal hjelpe DICE å forbedre BF. Må registere seg på battlelog og laste ned som et eget spill, 15 gb. De tester ut netcoden der, slik at dem ikke ødelegger hele driten når dem oppdaterer spillet igjen. Er en god måte å gjøre det på synes jeg... Dem skulle bare ha gjort det for flere måner siden, da spillet har vært svært ustabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå