Vice Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Høres ut som en standard BF4 runde det der: man kommer inn i runden, vinnerlaget har nærmest alt av hardware, 7-8 flere spillere og 3 ganger så mange tickets..etterfølgende 3-5 runder er helt like før det plutselig snur og man er på det dominerende laget. Endret 7. mai 2014 av Vice Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Jeg rager hardt og ofte, og selv om jeg er ti år eldre enn 14-åringene dere snakker om så får både tastatur, mus og headset kjørt seg noen ganger. Trikset er å kjøpe utstyr som er så dyrt at man ikke tør å knuse det fullstendig, eventuelt utstyr som tåler medfart. Har flere ganger slått tastene av det mekaniske tastaturet mitt, og hodetelefonene er så dyre at jeg legger de forsiktig fra meg selv om jeg er tomatrød i ansiktet og har 220 i puls. Og skrivebordet er heldigvis ikke i glass..! Jeg er 14 selv. Den eneste gangen jeg rager er nå jeg ligger på førsteplass, Heeelt til bf4 fryser Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Noen som kan forklare dette: http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/1/464079689070289280/1035056199/ 1 minutt inn i neste runde hadde han 26 kills. Står bare KILLED i killfeeden Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Noen som kan forklare dette: http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/1/464079689070289280/1035056199/ 1 minutt inn i neste runde hadde han 26 kills. Står bare KILLED i killfeeden 10kr på at han hadde ammo packen i hånda når han drepte folk. Var slik i BF3 også, full wake island server, du blei drept av ammo packen hans uansett hvor du var, enten i fly eller heli, jeg har aldri vært med på en så kort wake island runde på en full 64 server noen ganger, EVER, den tok kanskje 5min og da overdriver jeg på tid også. Altså, var ikke same fyr, men ja. Det er jo bare en slik instant kill hack regner jeg med, eller en slags slay hack, som da ligger i navnet, at du blir bare slakta ned helt uten videre og han får masse kills ut av det blå. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 bf4db.com flagger han ikke som cheater, men det er jo helt obvious at han er det og bare et problem med algoritmene som bf4db bruker. Hadde han brukt vanlige våpen og en aim-bot så hadde han blitt flagga. Nå så har han bare unsannsynlige kpm scores, 138 kills på 8 minutter på en Pistol/Knife Only server (?!?). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) The Road Ahead: Introducing the Community Test Environment Endret 8. mai 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Det er bare for premium only users, woho. Passe fail med andre ord. Er jo bare en ny closed beta på ett spill som er i open beta. Endret 8. mai 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Det er bare for premium only users, woho. Passe fail med andre ord. Er jo bare en ny closed beta på ett spill som er i open beta. Er i så fall den kjekkeste betan jeg har prøvd... Great! "Signup Closed"... Fail! Regner med folk meldte seg opp 2 sec etter det ble lagt ut. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Regner med folk meldte seg opp 2 sec etter det ble lagt ut.Ja, folk begynner jo å bli rimelig desperate nå for å få et spill som fungerer hvertfall 90% ! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Litt dårlig netcode har aldri ødelagt spill opplevelsen i så stor grad, ja et irritasjons moment, men et kjempe bra og artig spill likevel. Og så ekstremt fælt kan det vell ikke være for dere heller, dere henger nå her og snakker om opplevelsene inni spillet enda, hadde det vært så ekstremt dårlig, så burde dere vell snu og aldri se tilbake på bf4 igjen? 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Men en ting jeg ikke ennå har skjønt: Hvorfor er det så vanskelig å jukse på pistol/knife servere? Har kjørt endel domination nå på pistol vs. normal og resultatet er hver eneste gang det samme: Jeg oppnår greit 2:1 kill/death på "pistol" servere men på de "normale" serverne så må jeg slite for å holde 1:1. På de "normale" får jeg hele tiden "wtf deaths" men på "pistol" servere er dette svært sjeldent. Det er samme opplevelsen jeg fikk fra "Close Quarters" i BF3. Hva er greia?? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Denne var litt vanskelig å forstå... Men jeg tviler på at det er enorme mengder juksing som sørger for at du bare får 1 i K/D på vanlig domination og K/D på 2 på pistol only-servere. Jeg tipper det er en kombinasjon av spillestil og nivået på de ulike serverene, de fleste av de skikkelig gode spillerne spiller neppe noe særlig på pistol only. Spiller du domination daglig, vil du stadig treffe på spillere fra Fnatic, Dignitas og i blant Epsilon, og da får man kjørt seg. "Wtf deaths" kommer mest av dårlig netcode samt at det faktisk er ganske lett å få "wtf kills" med f. eks. assault rifles i BF4 siden alt er latterlig treffsikkert. Jeg tok for moro skyld en reset av statsene mine forrige uke og har spilt domination siden det. K/D ligger såvidt over 3 etter å ha vært på 2.02, og W/L ratio er 89%. Dessuten har jeg siste uken tatt screenshot hver gang noen whiner om at jeg cheater eller lignende, begynner å bli en grei samling nå... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Ja, du er så flink i BF4 BALT3. ;D 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Ja, du er så flink i BF4 BALT3. ;DKanskje han faktisk jukser? 1 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Ja, du er så flink i BF4 BALT3. ;D Kanskje han faktisk jukser? ; ))) ))) ))))))))))))) ))))))))))))))))))))))))XXXD;)))WINK EDIT: Her om dagen spilte jeg mot en fyr som jeg mistenkte for å jukse. Jeg ble drit lei, gikk ut av serveren og joinet igjen som spectator. Jeg fant frem til han jeg ønsket å se nærmere på, og joda det så veldig mistenkelig ut... Før jeg rakk å få i gang noe recording var han plutselig borte fra serveren, veldig merkelig siden han "gjorde det godt" og lå på førsteplass. Jeg søkte litt i google og fant ut at cheats faktisk forteller deg når du blir spectated... Endret 9. mai 2014 av BALT3 2 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Liker hvordan gunshipet er bugga på noen maps, det kan ikke skade noen ting på bakken, dvs det er jo bra når jeg ruller rundt i tanken min. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 EDIT: Her om dagen spilte jeg mot en fyr som jeg mistenkte for å jukse. Jeg ble drit lei, gikk ut av serveren og joinet igjen som spectator. Jeg fant frem til han jeg ønsket å se nærmere på, og joda det så veldig mistenkelig ut... Før jeg rakk å få i gang noe recording var han plutselig borte fra serveren, veldig merkelig siden han "gjorde det godt" og lå på førsteplass. Jeg søkte litt i google og fant ut at cheats faktisk forteller deg når du blir spectated...Jepp, helt utrolig hvor bra cheats har blitt. Hvis DICE kunne ansatt noen av disse halvkriminelle møkkafolka som lager cheats så kanskje vi ville hatt en release versjon av BF4 snart... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 W/L ratio er 89%.ummmmm lame-join much?? 1 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Lamejoine gjør jeg aldri, det er jo jævlig kjedelig?! Du skjønner vel at stats kan bli rare like etter reset... K/D-en var jo over 5 etter første dagen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå