Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen er gode i tanks, noen er gode som infanterist, men du har hvertfall muligheten for å ta de ut. En god Jet pilot er umulig å ta ut med noe annet enn en annen Jet. Har du ikke en som er like god på ditt lag så er du screwed.

Det er ingen som ropte FEIGE LAG når Messi var på sitt beste i Barcelona :p

Poenget er vel hvis man har et team/squad som samarbeider ekstremt godt, så er det meste mulig. Men slik er det ofte ikkje, men det betyr ikkje at det er umulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser gøy ut dette her ja :) Wohooo !! Det er en god ting at det er custom HUD og sånt, på livestreamen ser det nesten helt umulig ut å skille mellom alt som blinker og lyser opp. Håper custom HUD innebærer å kunne skru av en del ting. De granatene som vises må være placeholders, de er jo gigantiske og forsvinner jo ikke.

Så litt på streamen å det så ut som om alle var spottet til enhver tid. Oransje trekanter som springer rundt overalt. Vet ikke helt om jeg likte akkurat den biten noe særlig.

Lenke til kommentar

Så litt på streamen å det så ut som om alle var spottet til enhver tid. Oransje trekanter som springer rundt overalt. Vet ikke helt om jeg likte akkurat den biten noe særlig.

Sikker på at det ikke var spectating da? For når jeg så fra spillerne virket det ikke sånn.

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

Selv om man har en god jetpilot på andre siden, så kan man få gjort jobben på bakken. Helikopteret er en mye større trussel for alle. En god pilot og en god gunner kan dominere luft og bakke mye mer effektivt enn en jetpilot kan.

Men en god jetpilot tar enkelt ut et helikopter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sikker på at det ikke var spectating da? For når jeg så fra spillerne virket det ikke sånn.

Streamen er spectating ;)

Lenke til kommentar

Det vil alltid være noen som synes noe er OP og vil selvsagt hyle om det. Verken jets eller helikopter er OP i BF3, men kan være utfordrende. Alt er utfordrende sålenge en dyktig person har tilgang til det. Det er ikke verre enn å finne en måte å kontre det på. Alt kan i og for seg kontres på en eller annen måte. Da det ikke blir lett å kontre det - starter enkelte å hyle om at det OP.

• Liker 4
Lenke til kommentar

De kunne jo enkelt ha balansert det ut med å fjerne Flares og ECM fra Jetflyene.

Som jeg nevnte tidligere så er det klin umulig å få tatt ut en god Jet pilot med mindre man har en som er like god på sitt lag. Skal ikke være sånn at det ene laget skal dominere det andre pga en Jet pilot.

En løsning for å bryte en lock on er å gå below radar, noe en Jet ikke trenger å gjøre i dag. Han trykker X å flyr bort til Flares er klar igjen.

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...