Nizzen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Noen er gode i tanks, noen er gode som infanterist, men du har hvertfall muligheten for å ta de ut. En god Jet pilot er umulig å ta ut med noe annet enn en annen Jet. Har du ikke en som er like god på ditt lag så er du screwed. Det er ingen som ropte FEIGE LAG når Messi var på sitt beste i Barcelona Poenget er vel hvis man har et team/squad som samarbeider ekstremt godt, så er det meste mulig. Men slik er det ofte ikkje, men det betyr ikkje at det er umulig. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Selv om man har en god jetpilot på andre siden, så kan man få gjort jobben på bakken. Helikopteret er en mye større trussel for alle. En god pilot og en god gunner kan dominere luft og bakke mye mer effektivt enn en jetpilot kan. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ser gøy ut dette her ja Wohooo !! Det er en god ting at det er custom HUD og sånt, på livestreamen ser det nesten helt umulig ut å skille mellom alt som blinker og lyser opp. Håper custom HUD innebærer å kunne skru av en del ting. De granatene som vises må være placeholders, de er jo gigantiske og forsvinner jo ikke. Så litt på streamen å det så ut som om alle var spottet til enhver tid. Oransje trekanter som springer rundt overalt. Vet ikke helt om jeg likte akkurat den biten noe særlig. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Så litt på streamen å det så ut som om alle var spottet til enhver tid. Oransje trekanter som springer rundt overalt. Vet ikke helt om jeg likte akkurat den biten noe særlig. Sikker på at det ikke var spectating da? For når jeg så fra spillerne virket det ikke sånn. Endret 21. august 2013 av Argoniel Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Selv om man har en god jetpilot på andre siden, så kan man få gjort jobben på bakken. Helikopteret er en mye større trussel for alle. En god pilot og en god gunner kan dominere luft og bakke mye mer effektivt enn en jetpilot kan. Men en god jetpilot tar enkelt ut et helikopter. 1 Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Så litt på streamen å det så ut som om alle var spottet til enhver tid. Oransje trekanter som springer rundt overalt. Vet ikke helt om jeg likte akkurat den biten noe særlig. Sikker på at det ikke var spectating da? For når jeg så fra spillerne virket det ikke sånn. Streamen er spectating Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Sikker på at det ikke var spectating da? For når jeg så fra spillerne virket det ikke sånn. Det var kanskje spectatormode jeg så da. Ble litt letta her nå Hadde vært litt kjedelig å vært spotta til enhver tid. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Kult. Emblemet du har i Battlelog, på platoon, plasseres på kjøretøy i spillet når du hopper inn. På samme måte som i Arma da, egentlig en ting jeg savnet i BF3 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Synd man ikke kan sette inn bilder lenger da :/ Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Ja, vel.. det kan man jo i Arma, men det er kanskje fordi man hoster squad.xml på egen nettside (feks i klanen som bruker logo/emblem) Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Tro om det er lenge til betaen åpner. Håper å finne ut om jeg trenger et nytt skjermkort. Greier å spille på medium i dag med vsync på, stabilt på 60 fps med GTX580kortet mitt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Betaen skulle vel komme ut i begynnelsen av Oktober, så er enda 5 uker til. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Alle våpen, klasser og unlockshttp://www.gamespot.com/events/gamescom-2013/battlefield-4-every-class-every-weapon-every-unlock-6413393/ 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Men er alle våpen med i Alpha? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Alle våpen, klasser og unlocks http://www.gamespot.com/events/gamescom-2013/battlefield-4-every-class-every-weapon-every-unlock-6413393/ 40x scope til sniper riflene?? Wow. De må virkelig å gjort noe med viewdistance i BF4 da. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Men en god jetpilot tar enkelt ut et helikopter. Og to gode spillere i et helikopter klarer å holde en jet på god avstand. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Hurr durr OP. Bare fordi dere blir drept betyr ikke det at noe er OP.. Synes jets bør være som dem var i BF2 jeg..Alltid skal personer i BF-Communitiet klage på at noe er OP. 1 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Det vil alltid være noen som synes noe er OP og vil selvsagt hyle om det. Verken jets eller helikopter er OP i BF3, men kan være utfordrende. Alt er utfordrende sålenge en dyktig person har tilgang til det. Det er ikke verre enn å finne en måte å kontre det på. Alt kan i og for seg kontres på en eller annen måte. Da det ikke blir lett å kontre det - starter enkelte å hyle om at det OP. 4 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) De kunne jo enkelt ha balansert det ut med å fjerne Flares og ECM fra Jetflyene. Som jeg nevnte tidligere så er det klin umulig å få tatt ut en god Jet pilot med mindre man har en som er like god på sitt lag. Skal ikke være sånn at det ene laget skal dominere det andre pga en Jet pilot. En løsning for å bryte en lock on er å gå below radar, noe en Jet ikke trenger å gjøre i dag. Han trykker X å flyr bort til Flares er klar igjen. Endret 21. august 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Det suger jo litt når det andre laget er så heldige at de har en som er dyktig i heli eller jet. Men slik er livet - svært sjeldent rettferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå