Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva synes folket om den nye sniperen som kom med NS? At den suger er vel alle enige om, men har den noen plass i spillet i det hele tatt?

Jeg kan vanskelig se for meg at den kan balanseres uten at den enten gjør DMR'ene eller de andre recon-riflene overflødige. Kanskje om den hadde fått langt større recoil, men samtidig muligheten til 1kh HS på alle avstander? Skal veldig lite til før dette blir en vanvittig spam-cannon.

Lenke til kommentar

AA bruker som regel active radar, som betyr at den locker på alt som er innen en vis radius. Du får ingen advarsel før den er helt i rompa på deg, og da er det for sent. For fly ender dette som regel med å styrte da du mister kontrollen.

Flares virker ikke hvis du er for nærme enheten som skyter deg. I little bird tar jeg ned mange andre little birds ved å skyte 2 missiler når jeg er 80 ish meter unna, og de tror de kan flare etter at jeg har skutt. De tar 2 hits og går rett ned.

Har brukt "active radar" og har hittil aldri opplevd at noe fly eller heli har styrtet pga. treff. Man må alltid gi dem en solid dose med aa cannon for at de skal gå ned i tillegg. Samtidig er lock on radiusen blitt ekstremt liten nå så man må i prakis treffe rett på for at den skal klare å finne noen lock on. Dette kombinert med veldig lav damage og lite ammo gjør den til et ganske ineffektivt våpen.

Ellers har jeg merket en ting med stingere og det er at de "feiler" irriterende mye. Veldig mange ganger nekter de å ta lock on på et helt klart mål.

Lenke til kommentar

AA bruker som regel active radar, som betyr at den locker på alt som er innen en vis radius. Du får ingen advarsel før den er helt i rompa på deg, og da er det for sent. For fly ender dette som regel med å styrte da du mister kontrollen.

Flares virker ikke hvis du er for nærme enheten som skyter deg. I little bird tar jeg ned mange andre little birds ved å skyte 2 missiler når jeg er 80 ish meter unna, og de tror de kan flare etter at jeg har skutt. De tar 2 hits og går rett ned.

Har brukt "active radar" og har hittil aldri opplevd at noe fly eller heli har styrtet pga. treff. Man må alltid gi dem en solid dose med aa cannon for at de skal gå ned i tillegg. Samtidig er lock on radiusen blitt ekstremt liten nå så man må i prakis treffe rett på for at den skal klare å finne noen lock on. Dette kombinert med veldig lav damage og lite ammo gjør den til et ganske ineffektivt våpen.

Ellers har jeg merket en ting med stingere og det er at de "feiler" irriterende mye. Veldig mange ganger nekter de å ta lock on på et helt klart mål.

Nå har de nerfa active radar bra, så har blitt bedre. Men har skjedd meg mange ganger at jeg blir truffet av active radar, flyet blir lammet også når jeg får kontroll så er det umulig å ikke treffe bakken.

Har man gyro stabilisering så er det greit nok, men uten så blir det kjipt. Opplevd at flyet har snudd seg opp ned under lammelseperioden.

Lenke til kommentar

Ahh, hadde en fin opplevelse i dag, OP mortar obliteration. Setter en mortar oppå en fjellknaus og gjemmer meg i en busk under en stor stein. Står der en liten stund og får et par kills, så hører jeg det kommer en mot meg som sikkert hadde tenkt å knive, legger vekk mortar-kontrollen og drar frem 44 magnum, han er 1 meter unna og jeg HS`er han. Episk :) Skrev LOL "nicket hans" etterpå og da leava han. Jævlig moro med sånne ting.

Lenke til kommentar

Nå har de nerfa active radar bra, så har blitt bedre. Men har skjedd meg mange ganger at jeg blir truffet av active radar, flyet blir lammet også når jeg får kontroll så er det umulig å ikke treffe bakken.

Har man gyro stabilisering så er det greit nok, men uten så blir det kjipt. Opplevd at flyet har snudd seg opp ned under lammelseperioden.

Og det er vel ganske illustrerende for tankemåten til de som kun flyr: De skal ikke være nødt til å måtte kontre noe som helst, eller justere teknikk eller strategi: Alle reelle trusler skal nerfes til det blir ubrukelig. Først da bli det "bra".
Lenke til kommentar

Alle counter measures i BF4 er rimelig ødelagt.

Nope nope nope, counter knife er ikke ødelagt i den forstand at det ikke fungerer, den er ødelagt i den forstand at det er ikke vits å knife folk lenger(annet en når man er 101% sikker på at den treffer bak), sitter enda i refleksen av og til fra tidligere spill, men ender alltid opp i egen død, maken til idiotisk opplegg, bare å spamme en bokstav og du er ute av knipen. Noob friendly gameplay go go go

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er sånn det er blitt. Man skal ha en magisk knapp som gjør at man skal kunne slippe unna alt mulig dersom noen har fått overtaket på deg. Venter bare på counter measures hos inf. for skytevåpen også. Merker du at du blir skutt på må du trykke x eller f, eller kanskje bare venstre musknapp hadde vært greiest, så slipper du unna.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Noen som vet hva som gjør at PCen fryser helt og lyden klikker mongo når jeg spiller BF4? :S Alltid når jeg spiller over en timestid, så midt i en game fryser alt.. Og typisk når jeg har en bra runde. :(

Kun i BF4 dette skjer. Følger med på temperaturer også, de ser ok ut.

Lenke til kommentar

Never mind, google mener at battlelog bare er å forvente å ikke være helt nøyaktig.

Hva syntes folk om den nye "DMR" til sniper classen da? få semi våpen med såååå treg rate of fire vil jeg tippe.

Få våpen med slik vanvittig spredning også..

Ser ingen grunn til å bruke den til annet enn å trolle så langt. Kult at de har en semi-sniper, men når man allerede har DMR'er som skyter laserstråler og boltrifler som skyter nesten like raskt i tillegg til å ha langt høyere dmg, så faller den mellom to stoler.

Lenke til kommentar

Noen som vet hva som gjør at PCen fryser helt og lyden klikker mongo når jeg spiller BF4? :S Alltid når jeg spiller over en timestid, så midt i en game fryser alt.. Og typisk når jeg har en bra runde. :(

Kun i BF4 dette skjer. Følger med på temperaturer også, de ser ok ut.

Prøvd dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1548930&page=9&do=findComment&comment=21458798 ? Jeg er litt usikker på om det var en bugfix som kom kort tid etter at jeg gjorde det, men det er jo verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

Uten å ha "analysert" de andre statsene så er det jo teoretisk mulig at han har vært inne på en skikkelig orgie av en "pistol only" server. Men 87kills på 12min virker litt drøyt når man tenker på ammo-tilgjengelighet og tid tapt som død.

Lenke til kommentar

Uten å ha "analysert" de andre statsene så er det jo teoretisk mulig at han har vært inne på en skikkelig orgie av en "pistol only" server. Men 87kills på 12min virker litt drøyt når man tenker på ammo-tilgjengelighet og tid tapt som død.

Ser ut som vedkommende hovedsaklig spiller med boltactionrifler og da har man jo pistolen kun fremme i et par sekunder om gangen. Spiller man kun i aggressive-recon-style ser jeg ikke bortifra at man kan få kpm på 8 med pistol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...