Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi oi oi...tenkte jeg for en gang skyld skulle sette på noe boosts mens jeg spilte nok en mislykket DLC så jeg i det minste kunne ranke opp diverse klasser, men neida. Nå hadde visst Dice "bestemt" at disse ikke skulle dukke opp slik at jeg kunne velge dem lenger. :wallbash:

Hva er mislykket? Hvordan burde banene vært synes du?
Lenke til kommentar

Oi oi oi...tenkte jeg for en gang skyld skulle sette på noe boosts mens jeg spilte nok en mislykket DLC så jeg i det minste kunne ranke opp diverse klasser, men neida. Nå hadde visst Dice "bestemt" at disse ikke skulle dukke opp slik at jeg kunne velge dem lenger. :wallbash:

Det hele er jo en eneste stor sniper-orgie for campere. Det er jo kjempegøy å enten campe som sniper eller konstant bli headshottet fra 1000m hold mens man løper rundt for å cappe. Latterlig dårig. Har ennå ikke forsøkr "Carrier Assault" men det ser ut som det egentlig bare er vanlig Rush i praksis.

Det ene mappet hvvor man kan cappe innendørs har litt potensiale men synes Dice bør få tilbake de gamle map-designerne sine og sparke den nåværende noob-staben! Kan umulig være noen gamle igjen der. Enkelte av map'ene er uten AA også (etter det jeg har sett?), slik at spesielt fly i praksis får råde helt fritt.

Lenke til kommentar

Det hele er jo en eneste stor sniper-orgie for campere. Det er jo kjempegøy å enten campe som sniper eller konstant bli headshottet fra 1000m hold mens man løper rundt for å cappe. Latterlig dårig. Har ennå ikke forsøkr "Carrier Assault" men det ser ut som det egentlig bare er vanlig Rush i praksis.

Det ene mappet hvvor man kan cappe innendørs har litt potensiale men synes Dice bør få tilbake de gamle map-designerne sine og sparke den nåværende noob-staben! Kan umulig være noen gamle igjen der. Enkelte av map'ene er uten AA også (etter det jeg har sett?), slik at spesielt fly i praksis får råde helt fritt.

Visst du blir headshottet av en sniper på 1000 meter gang på gang, så er det du som gjør noe feil.

Carrier Assault er mere en blanding av Conquest og Rush. Hver gang et flagg cappes så sendes det en missil mot motstander laget sitt hangarskip, som til slutt blir så skadet at du kan komme deg inn der å plante M-Coms. Spilte det i går å det var faktisk en utrolig bra gamemode, føltes som du cappet flagget for en grunn annen enn å bare bleede tickets fra fienden

Lenke til kommentar

Visst du blir headshottet av en sniper på 1000 meter gang på gang, så er det du som gjør noe feil.

Ja, feilen var at jeg ikke selv lå ute på en holme faenivold og campet sniper slik som 80% av spillerne gjorde. Ble faen meg tom. headshottet av en sniper mens jeg var i fritt fall etter å ha hoppet ut av heli halo-style. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ja, feilen var at jeg ikke selv lå ute på en holme faenivold og campet sniper slik som 80% av spillerne gjorde. Ble faen meg tom. headshottet av en sniper mens jeg var i fritt fall etter å ha hoppet ut av heli halo-style. :thumbdown:

Da har du spilt en ganske spesiell runde, fordi det er ikke normalt.

Lenke til kommentar

Fins enkle forhåndsregler som forminsker sannsynligheten for å bli snipet.

Bruk cover eller ta en annen vei. Hver uforutsigbar i bevegelsesmønsteret. Deploy Smoke. Kjør i kjøretøy med pansring. Spot sniper, for team-mates sin skyld. Beveg dere som en gruppe (Teamwork is essential; it gives the enemy other people to shoot at).

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Førsteinntrykket mitt til naval strike var veldig dårlig, men begynner og like mapsa nå. ^^ Men føler at 64 spillere blir for mye på disse mapsa.

Hva, dette er jo bare tull.

Gleder meg til det kommer egne servere på TDM Lost islands spesielt, kanskje Wavebreaker også 64 player. Disse nye banene er jo bare så mye større enn de gamle.

Lost Island TDM er akkurat en sånn bane jeg har savnet, bare synd at alle serverne er rotation og 100 ticket. blir ikke noe særlig til runder da. Meste jeg har spilt er 32 player, måtte gå lenge før man fant folk. Litt klyngetendenser er bare kos :)

Lenke til kommentar

Hva slags sensitivitet spiller folk med? Har lenge brukt 450 DPI / 16% (in-game) og har brukt å hatt 20-24% accuracy med ACE 23 hver runde, men i går så stilte jeg ned til 450/13% og merker allerede nå en drastisk forbedring og har fått helt opp i 30% accuracy noen runder. Vet at proffene kan spille med langt lavere sensitivitet enn dette men musematta strekker ikke til, tar en 360 på rundt 33-35cm nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...