TheKims Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Mesh ville jeg holdt på minimum high siden det har med draw distance å gjøre. Litt kjedelig å sitte i f,eks et chopper å ikke kunne se fiendene. AA ville jeg dog skrudd så lavt som mulig. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Hmm, ja du har vel rett der. Jeg spiller mest mulig på inf-servere. Endret 31. mars 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Mesh quality var ett must å ha på maks i BF3 ihvertfall, da så man de oransje spotte dottene mye mye lenger unna, bra når man satt i fly osv, men hjalp jo når man var inf også. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Jeg spilte mest INF, så de oransje dottene var der uansett hva MESH var på. I BF3, altså. Og jeg har bare ... timer i BF4. (må vente til siden loader) EDIT2: Nei, DNS'en min er ødelagt, selv om jeg har skiftet DNS, fikk beskjed om at problemet ligger et sted. (terminal) Flott. Det er uansett ikke så mange timer jeg har i BF4 i allefall. EDIT: Fikk noen til å sjekke, har 23 timer, og 49 min på bf4. På BF3 har jeg 490h 10 m. Ja, BF3 var så mye enklere. Endret 31. mars 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Bikket akkurat 300 timer i BF4 Naval Strike mappene var forresten en gledelig overaskelse, likte faktisk alle de 4 nye brettene. Skulle ønske de kunne legge til litt flere random båter eller jetski rundt omkring på mappene, for det ble utrolig mye svømming på enkelte av brettene Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Bare å adde hvis du er med en gang. Har bra mic. Men tykk dialekt Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Bare å adde hvis du er med en gang. Har bra mic. Men tykk dialekt Æ bor ikke så langt unna dæi, så dialækta skal æ nokk klare å håndtere Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Bare å adde hvis du er med en gang. Har bra mic. Men tykk dialekt Æ bor ikke så langt unna dæi, så dialækta skal æ nokk klare å håndtere Adda mig. Snella. Jeg liker å ta en BF3 kamp av og til, bare for å slappe av. Endret 1. april 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Bare å adde hvis du er med en gang. Har bra mic. Men tykk dialekt Æ bor ikke så langt unna dæi, så dialækta skal æ nokk klare å håndtere Adda mig. Snella. Done 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Er det noen som orker å bekrefte at jeg har satt opp mikrofonen riktig ingame? Brukernavn er noen innlegg over. Fikk det akkurat bekreftet, på den serveren jeg spilte på så hadde bare ingen VOIP på Endret 1. april 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 What? Så lite? Slå ned mash quality til low/nothing, Sammed med AA. Det er framedrop, og skjær på enkelte steder, men som oftest klarer jeg å holde meg oppe i 65-70 FPS. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Se Bigwar #10 i kveld 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Bare for å spørre dumt, jeg har ikke spilt på en uke, ikke gått opp i level idag eller noen ting, men alikevel så hadde jeg 4 uåpna gold battlepacks, hvor kommer de ifra? Og jeg er sikker på at jeg ikke hadde de ifra før også, jeg åpner packs med en gang jeg får de. Men det står "GOLD BATTLEPACK - 0 / 0 Score" på de 4 nye, men om du går opp i level så står dette her "GOLD BATTLEPACK - Reach rank 106". Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 <23:25:03> You are banned permanently. Reason: "Banned Speaking your mind. Dispute on forums." Elsker noen teamspeaks visse servere har. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Bare for å spørre dumt, jeg har ikke spilt på en uke, ikke gått opp i level idag eller noen ting, men alikevel så hadde jeg 4 uåpna gold battlepacks, hvor kommer de ifra? Og jeg er sikker på at jeg ikke hadde de ifra før også, jeg åpner packs med en gang jeg får de. Men det står "GOLD BATTLEPACK - 0 / 0 Score" på de 4 nye, men om du går opp i level så står dette her "GOLD BATTLEPACK - Reach rank 106". Undres på det samme, bortsett fra at jeg fikk 8 stykker med "0 / 0 score" teksten. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Er det ikke slik at du fikk et ny battlepack hver dag etter 13.00? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Det var vel bare i februar og det var bare bronze og silver packs. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Er det ikke slik at du fikk et ny battlepack hver dag etter 13.00? Det var kun i februar, under såkalte "Player appreciation month" Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Oi oi oi...tenkte jeg for en gang skyld skulle sette på noe boosts mens jeg spilte nok en mislykket DLC så jeg i det minste kunne ranke opp diverse klasser, men neida. Nå hadde visst Dice "bestemt" at disse ikke skulle dukke opp slik at jeg kunne velge dem lenger. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Oi oi oi...tenkte jeg for en gang skyld skulle sette på noe boosts mens jeg spilte nok en mislykket DLC så jeg i det minste kunne ranke opp diverse klasser, men neida. Nå hadde visst Dice "bestemt" at disse ikke skulle dukke opp slik at jeg kunne velge dem lenger. Hæ? Jeg har så mange at jeg ikke får brukt de før jeg blir lei spillet, og kan bruke de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå