aleksanderro Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Problemet er jo at det blir veldig liten tid til å fikse feil før lanseringen. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Det er jo markedsstandard i dag med beta så tett opp release at eventuelle bugs vil bli med release uansett. Beta er jo bare en del av markedsføringen, det eneste de får testet er vel kanskje serverne. Åpenbare bugs og/eller ubalanserte våpen og kjøretøy er en del av gamet de første ukene, på godt og vondt. Selvfølgelig hadde det vært bedre med 1+ måned fra beta til release... Men da hadde de enten måtte utsatt lanseringen av BF4 eller fremskyndet lanseringen av Rome: 2... Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Blir nok samme som BF3 regner jeg med. Premium må kjøpes itillegg så da kjøper du egentlig China DLCen 2 ganger. Er du sikker? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Alltid like morsomt i BF2 når de fleste på serveren var godt voksne, så fikk vi en prepubertal Commander med pipestemme og fullstendig mangel på oversikt og kompetanse... Jeg husker mitt lag fikk en 12åring fra USA som definitivt ikke var kommet i stemmeskiftet... Mye latter i chaten da, gitt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Se fra 1:02:00 http://www.gamer.no/artikler/151742/se-eas-gamescom-konferanse-na/ Ser jo faen meg helt megarått ut! Mind=blown... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Gamer.no 20 august - Intervju med Aleksander Grøndal "I begynnelsen av august var vi på besøk hos söta bror for å kikke på spillets massivt ambisiøse flerspillerdel, og jaggu fikk vi ikke møte en vaskekte nordmann der også. Gleden var på vår side da vi fikk slå av en prat med DICEs egen Aleksander Grøndal, produsent for Battlefield 4, en mann som har klare mål for skyteballadens neste installasjon." Gamescom 2013 Battlefield.no 20 august 2013 Electronic Arts på Gamescom "Gamescom 2013 åpner i Køln (Tyskland) om bare få timer og EA har tatt med seg en rekke spill. I en blogpost skriver EA representant, Keith Ramsdale "Fra Battlefield 4 og Command & Conquer til E3's Game of the Show - Titanfall. FIFA 14, The Sims 4 og Need for Speed Rivals. Dette ser ut til å bli vår beste Gamescom til dags dato". Gamescom er Europas største spillmesse og har over 275 000 besøkende." Battlefield.no 20 august 2013 Premium annonsert !! "I en times direktesending fra Gamescom i Tyskland ble besøkende bombardert med nye bilder fra Battlefield 4, vi viste alt sammen her i Battlefield.no. De siste minuttene av pressekonferansen avslørte mange nyheter om det kommende spillet, i tillegg til vår egen informasjonstråd om Battlefield 4 og vårt eget intervju med DICE veteranen Patrick Bach, kan vi fortelle deg dette." Oppdatert førsteposten med nye artikler - kronologisk 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Sjekk ut Paracel Storm og live spilling nå Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Hvorfor har de gjort det enda lettere for Jetpilotene? De har det jo super oversiktelig i BF4. Akkurat som de ikke er OP nok allerede nå. Lurer litt på det med 5 manns squad. Med 64 spillere så blir det jo et squad som ikke kan ha 5 mann på squaden. Blir ikke det litt unfair? Endret 21. august 2013 av 1982kims 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Det blir 2 personer som ikke får være med i squad hvis alle de andre er fulle. 3 hvis man regner med Commander. 32 på hvert lag, det blir 5mann X 6squads = 30 Er ikke 64 på hvert lag Ergo to squads med bare to i seg (til sammen). Om ikke folk velger å ha de siste squads med 3 og 4 i. Så hadde vært mer logisk å sette antall spillere til 70? (35 på hvert lag, sju fulle squads.) Endret 21. august 2013 av Nerowulf Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Hvorfor har de gjort det enda lettere for Jetpilotene? De har det jo super oversiktelig i BF4. Akkurat som de ikke er OP nok allerede nå. Lurer litt på det med 5 manns squad. Med 64 spillere så blir det jo et squad som ikke kan ha 5 mann på squaden. Blir ikke det litt unfair? Jets er jo allerede overpowevered i BF3 spør du meg. Man er heldig hvis man får en Stinger eller Igla til å treffe etter at alle flares er brukt opp. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Hovedproblemet med vehicle-maps i BF3 var Jets ja. Det laget med best jetpilot var det laget som vant som regel. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jets er jo allerede overpowevered i BF3 spør du meg. Man er heldig hvis man får en Stinger eller Igla til å treffe etter at alle flares er brukt opp. Derfor har motstanderen ofte jet Noen er flinke i bf og andre er dårligere. Slik er det ellers i livet. Alle kan ikkje være like bra. Dermed blir ting litt ujevnt avogtil. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Derfor har motstanderen ofte jet Noen er flinke i bf og andre er dårligere. Slik er det ellers i livet. Alle kan ikkje være like bra. Dermed blir ting litt ujevnt avogtil. Det handler ikke om hvem som er flink, det handler om hvem som har de beste våpnene. Og står man mot en jet, så hjelper det ofte ikke hvor god man er. Det eneste som hjelper er hvis man har en jet selv. Jets burde blitt nerfet kraftig eller blit fratatt flares. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Jeg skal innrømme å si at jeg er en elendig Jet pilot. Møter man på en som er flink i Jet på motstander laget, å du ikke har en god pilot, ja så ender det med at man som regel taper. Enig med Frihetensregn i at de burde bli ifratatt Flares og ECM jammer. Synes heller de må bryne seg på noen syke manøvrer for å bli kvitt Stinger missilen Endret 21. august 2013 av 1982kims 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg bruker jet som regel kun til å komme meg fra spawn til en av de bakerste basene dersom laget vårt blir eid. For å snu kampen litt, eller er jeg enig. De gode er kjedelig å spille mot, da ingen klarer/gidder å ta de ut og de eier alt. Tanks, biler infantry. Men av kampene jeg spiller er det kanskje 1 av 7 som har en god jet/heli dude.BF4 ser rått ut. Gleder meg forferedlig. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Derfor har motstanderen ofte jet Noen er flinke i bf og andre er dårligere. Slik er det ellers i livet. Alle kan ikkje være like bra. Dermed blir ting litt ujevnt avogtil. Noen er gode i tanks, noen er gode som infanterist, men du har hvertfall muligheten for å ta de ut. En god Jet pilot er umulig å ta ut med noe annet enn en annen Jet. Har du ikke en som er like god på ditt lag så er du screwed. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Ser gøy ut dette her ja Wohooo !! Det er en god ting at det er custom HUD og sånt, på livestreamen ser det nesten helt umulig ut å skille mellom alt som blinker og lyser opp. Håper custom HUD innebærer å kunne skru av en del ting. De granatene som vises må være placeholders, de er jo gigantiske og forsvinner jo ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå