Skjelvgråt Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Er vell på tide å legge inn søknader til gamlehjem. Fordi når DICE er ferdig med å fikse på spillet sitt er det vell på tide å dra til hjemmet. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 I så fall er det få som er gode å fly, for jeg står enda på at etter noen få timer så skal du kunne gjøre det alt for godt i luften en hva en burde kunne etter så liten tid. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Nå er jeg dårligere til å fly i BF4 enn i BF3 føler jeg, men jeg syns nivået er latterlig lavt, men sånn er det jo uansett på 9 av 10 public servere, noe av grunnen kan jo være at det er svært få som gidder å fly for det er nesten 100% sjans for at du dør av noe random instant lockon. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Noen her som spiller Domination og som har lyst til å spille litt (eller kjempemye)? Rydda i vennelista for en stund siden og nå er det nesten ikke folk igjen der. Teamspeak, Mumble eller Dolby Axon er selvsagt et must. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Noen her som spiller Domination og som har lyst til å spille litt (eller kjempemye)? Rydda i vennelista for en stund siden og nå er det nesten ikke folk igjen der. Teamspeak, Mumble eller Dolby Axon er selvsagt et must. Sure, add meg på battlelog med samme nick som her. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Har spilt litt support med lmg og bipod de siste dagene (har aldri brukt bipod noe særlig), og har merket at bipoden ofte nekter å virke. Når jeg legger meg ned så starter animasjonen, men avbrytes, uten at det er noe som helst debris i nærheten eller suppression eller noe som helst. Jeg har forsøkt å svitsje til pistol og tilbake uten at det heller gjør at bipoden fungerer. Dette kan vare helt til jeg blir drept og respawner. Noen flere som har opplevd dette? Jævlig irriterende. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Har opplevd at den "lugger" endel ja. Virker nesten litt random om den funker eller ikke, med mindre det er fullstendig flatt der du ligger. Men har ikke brukt den særlig mye. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Våpnene i BF4, LMG-ene inkludert, er såpass nøyaktige at det er helt unødvendig å bruke tofot. Jeg skulle ønske det faktisk var et poeng å bruke disse, men slik er det ikke. At de er bugget hjelper ikke... Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Våpnene i BF4, LMG-ene inkludert, er såpass nøyaktige at det er helt unødvendig å bruke tofot. Jeg skulle ønske det faktisk var et poeng å bruke disse, men slik er det ikke. At de er bugget hjelper ikke... Enig. Lenke til kommentar
DustyDuck Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Naval strike updaten til pc er nå ute, 4.98gb. Synd jeg er på skolen.. 1 Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Tok kortere tid før den kom ut enn det jeg trodde 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Oppdateringen avbrytes av denne meldingen halvveis: Ingenting galt med min internett-tilkobling.. Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Naval strike updaten til pc er nå ute, 4.98gb. Synd jeg er på skolen.. Hurra! Oppdateringen avbrytes av denne meldingen halvveis: origin.jpg Ingenting galt med min internett-tilkobling.. Laster ned hos meg uten problem. Endret 31. mars 2014 av Airdoodle Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Svarte hvor intenst rush på caspian border med full server kan være. Var jo fullstendig kaos, eksplosjoner og mer overalt. Dritgøy. Ser fram til naval strike, selv om jeg ikke liker at carrier assault er en glorifisert rush modus. Lenke til kommentar
DustyDuck Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Oppdateringen avbrytes av denne meldingen halvveis: origin.jpg Ingenting galt med min internett-tilkobling.. Restart Origin Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Går det ann å spille Naval Strike nå? Eller må vi vente en uke eller to? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Må jo ikke vente siden folk sier at det kom ut idag. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Oppdateringen avbrytes av denne meldingen halvveis: origin.jpg Ingenting galt med min internett-tilkobling.. Restart Origin Fikk lastet ned til slutt. Sikkert stor trykk på serverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå