Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Starting tomorrow, Battlefield 4 Premium members on consoles will be able to experience the ultimate sea-to-sea warfare.

However, we are delaying the launch of Battlefield 4 Naval Strike on PC. Weve detected an issue and it needs to be solved.

Fantastisk, GG GL HF og alt det der.......

Kilde: http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/take-the-fight-to-the-sea-with-battlefield-4-naval-strike/

Og de mener pakken går fint på konsoll? Hadde meg akkurat noen timer med en kompis på PS4 . Det er den typiske lagmtronen som har preget hver jævla map pack, noen kart verre enn andre. I tillegg så kommer det enorme fps-drop ut av ingen steder, ofte på helt latterlige plasser som når man er inne i trange ganger....helt jævlig.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Flere som husker når det både før bf3 og bf4 ble lovet at pc communityet var første pri når det gjaldt utviklingen av Battlefield serien?

Begynner å bli noen DLC`er vi får i andre rekken etter konsoll nå, og det lukter konsoll forenkling langveis av hele serien siden bf3( no news I know)

Men som vanlig nytter det ikke å syte for mye, for jeg vet ikke om noen andre spill i samme sjanger som gir samme spille glede likevell :wee:

Lenke til kommentar

Men som vanlig nytter det ikke å syte for mye, for jeg vet ikke om noen andre spill i samme sjanger som gir samme spille glede likevell :wee:

Si ikke det. Vet ikke om noe annet spill i samme sjanger som er såpass mye basert på syting som BF er.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Si ikke det. Vet ikke om noe annet spill i samme sjanger som er såpass mye basert på syting som BF er.

Det har vi aldri hørt om :lol:

Lenke til kommentar

Flere som husker når det både før bf3 og bf4 ble lovet at pc communityet var første pri når det gjaldt utviklingen av Battlefield serien?

Begynner å bli noen DLC`er vi får i andre rekken etter konsoll nå, og det lukter konsoll forenkling langveis av hele serien siden bf3( no news I know)

Hvis man faktisk trodde på dette så kan man like gjerne begynne å tro på tja, Gud, Julenissen, UFOer, etc annet tull som bare er fantasier og overtro.

Lenke til kommentar

Det har vi aldri hørt om :lol:

Jeg spilte Black Ops, for å utvide min horisont og bli bedre i fps generelt.

Jeg avinstallerte etter at jeg ble lei all sytinga.

• Liker 1
Lenke til kommentar

UPDATE: We wanted to provide more detail about the delay of Battlefield 4 Naval Strike. We have delayed the PC version of Naval Strike because we are concerned that the combination of the pack and planned PC updates would increase performance issues on mid-range to high-end PCs. We are working hard to resolve that issue now. Additionally, we have decided to delay the Xbox One version of Naval Strike because we want to address issues in the animation system that hinder players from engaging targets in set circumstances using popular weapon configurations.

We know that many Battlefield 4 Premium owners wanted to play Naval Strike today. However, we didn’t want to release the new content until we believed it was quality content.

We are trying to resolve these problems as quickly as possible and hope to release the update in early April for Xbox One and PC. We also want to remind Xbox One and PC owners of Battlefield 4 Premium that they will have two weeks early access for Naval Strike once it’s released. Thanks for your continued patience and passion for our games.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/take-the-fight-to-the-sea-with-battlefield-4-naval-strike/

Endret av Jekay
Lenke til kommentar

Slik den fungerer nå så er det vel fullstendig vilkårlig hvem som dukker opp på killcam?

Min tolkning av hva jeg har sett på skjermen er at det er den nest siste personen som skadet deg (eller skjøt i din retning ) som vises. Våpnet som vises er korrekt (innbiller jeg meg), personen er feil.

Antagelig har spill-klienten en liste over folk som din karakter har tatt skade av. Og i forbindelse med at de har forbedret "ta skade" feedbacken og la til "headshot" indikatoren så har de antagelig glemt å oppdatere skade-listen før de lager killcam elns.

Jeg har forståelse for at slike konsekvenser oppstår når man endrer i kode med meget komplekse sammenhenger (har sett alt for mange lignende tilfeller i jobbsammenheng), men den test-avdelingen som ikke plukket opp dette før release burde skamme seg.

Jeg har blitt litt mer oppmerksom på hva som dukker opp på killkam etter at jeg skjønte det var en bug, og jeg er fullstendig sikker på at både friendlies og fi kan dukke opp, det virker helt tilfeldig. Teksten og våpenet stemmer alltid såvidt jeg kan forstå, men personen som det zoomes inn på er altså helt vilkårlig. Unntaket er når man blir drept av en som allerede er i skjerm-viewet, da fungerer visstnok killcammen.

Lenke til kommentar

jeg treffer av og til recon som har både rifle og avtomat våpen hvordan gjør de det?

Nå jeg velger recon har jeg kun pistol som second våpen...

93R som skyter burst kanskje? Eller glocken (G18?) som skyter full auto?

Nei det var større våpen...han snipet meg først også begynte han å løpe rundt og skyte med noe annet

Lenke til kommentar

Er jo lett å skjønne hvorfor fly og heli ikke er bedre med joystick lenger.

1. Alle skal få det til

2. Konsoll.. IGJEN

Et par jeg spillet med i bf2 hadde opptil et par tusen timer i jetfly og få timer på inf, de forsvant fort når bf3 kom ut.

bf3 og bf4 er det bare å bruke et par timer i luften for å så kunne dominere like mye som hvem som helst egentlig og mestrings følelsen er også minimal.

Lenke til kommentar

Vel, prøv å fly mot de beste i BF3 og BF4 etter bare ett par timer, lykke til.

Slå på BF3 også tar du deg ett par 1on1 dogfights mot tjunfisk, tjunfisk var rå til å fly i BF2 også, sammen med zeqtr og div andre piloter.

Det er ikke bare å sette seg inn å dominere og det hadde vært enkelt å fly på konsoller, der har de jo praktisk talt en joystick innebygd i kontrollen, 2 til og med.

I BF3 og BF4 så er det ikke bare å sette seg inn å dominere som sagt, det er også egentlig vanskeligere å fly i BF4 med alt dritten som locker og piper tvers over mapet hele tiden og du skal ha rimelig peiling på hvordan du bremser og gasser for å holde jevn fart for å få maks skarp sving, for svinger ikke du skarpt nok og han bak deg er bedre, boom, død.

Men så lønner det seg heller ikke å være en circle jerker når du har noen som er bedre enn deg til å fly som er bak deg, fins mange fine loops og scissor movements man kan utføre også når man har folk bak seg.

Fins mye eller ihvertfall en del tutorails på Der interwebs om hvordan man gjør alt dette, så er det jo bare å øve da.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...