krabbemat Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg bruker www.bf4db.com til å søke opp mulige cheatere. Der kan man få se battlereportene til en person selv om han har sperret det på battlelog. Om man kan rapportere cheatere der er jeg usikker på. (er generelt usikker på prosedyren for cheat-rapportering i BF4 ) Jeg prøvde å søke opp kan karen jeg kom over i går, men jeg finner han ikke verken på den linken du ga eller i battleloggen lenger. Jeg fant ham i battleloggen i går. Lenke til kommentar
frds Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Her er live streamen med kommentatorer fra gårsdagens runde: 2FAST4JESUS vs Stjernelaget starter rundt 2.09.00 Endret 13. mars 2014 av frds Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg bruker www.bf4db.com til å søke opp mulige cheatere. Der kan man få se battlereportene til en person selv om han har sperret det på battlelog. Om man kan rapportere cheatere der er jeg usikker på. (er generelt usikker på prosedyren for cheat-rapportering i BF4 ) Jeg prøvde å søke opp kan karen jeg kom over i går, men jeg finner han ikke verken på den linken du ga eller i battleloggen lenger. Jeg fant ham i battleloggen i går. Han kan ha skifta navn på kontoen da, hvis du søker opp deg selv og går via battlereport'en for den runden så burde du kunne finne riktig konto. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Hei.Jeg har BF4 Digital Deluxe Edition (med China Rising) på PC. Hvor får jeg Second Assault billigst mulig? Edit: Det billigste jeg finner: Battlefield 4 - Second Assault Digital Download EA Origin ca 100,- Battlefield 4 Premium ORIGIN PC CD-KEY GLOBAL ca 250,- Noen som har erfaring med disse sidene? Bør jeg gå for bare Second Assault, eller skal jeg ta hele Premium? Endret 13. mars 2014 av JFM Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Ta hele dritten. Kommer jo snart en ny DLC også, er vel bare et par uker til. SA banene syns jeg var ganske dårlig, China Rising var noen fine baner på. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Premium er definitivt verdt 250kr, håper på at det kommer noen gode maps etterhvert. Så langt har dessverre remaken av gamle maps vært de beste. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Premium er definitivt verdt 250kr, håper på at det kommer noen gode maps etterhvert. Så langt har dessverre remaken av gamle maps vært de beste. Faen, jeg kjøpte det nettopp for 400 spenn Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Da var premium kjøpt før 271,29 NOK Eller 31.49€ for å være helt nøyaktig. Battlefield 4 Premium ORIGIN PC CD-KEY GLOBAL Denne siden var grei for å finne billigste butikker: Cdkeywatch.com Battlefield 4 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Etter den siste updaten har det nesten vært umulig å spille for meg. Lagger hele tiden!! Spiller på PS4. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Da var premium kjøpt før 271,29 NOK Eller 31.49€ for å være helt nøyaktig. Battlefield 4 Premium ORIGIN PC CD-KEY GLOBAL Denne siden var grei for å finne billigste butikker: Cdkeywatch.com Battlefield 4 Får jeg bare CD-key? Eller får jeg og link til nedlasting av spillet? Ser Titanfall går for 39euro. Er ikke det rundt 320kr da? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Står jo at du får Origin key. Altså gå inn i Origin, tast inn key og last ned. Spill. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Hvorfor i all verden har DICE nerfet L85A2? Syntes våpnet var veldig bra balansert som det var. Nå er det jo absolutt ingen grunn til å velge det våpnet over ACE eller M416. Er det et våpen som trenger en nerf så er det ACE etter min mening. Våpnet fungerer jo knall i absolutt alle situasjoner, både short og long range samt at den reloader rimelig kjapt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Sist gang jeg spilte public så drev jo nærmest "alle" og sprang rundt med ACE. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 ACE er veldig allsidig, akkurat som M16A3 var i BF3. Ganske god treffsikkerhet på langt hold, ditto på kort og middels hold, passelig kort reload tid og passelig lite spread. Men i motsetning til BF3, der alle brukte M16A3, er det i BF4 også mange som bruker SCAR og M416, og de andre assault-riflene fungerer helt greit de også. Dessuten er det ikke bare én kombinasjon med attachments som er vits i å bruke, nå brukes både muzzle break, compesator, heavy barrel, angled grip og ergo grip, i BF3 var det utelukkende fg+hb... For øvrig enig i at nerfen av L85A2 var unødvendig. Det var vel en "ninja" nerf, var det ikke? Kanskje den ikke var tilsiktet, i alle fall virker det som om ganske mange andre også synes nerfen var helt meningsløs. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 M16A3 var egentlig ikke noe bra på noen ting, men det var heller ikke dårlig på noen, det var det mest universale våpnet, BF har aldri vært ett spill som er bare long range eller short range, ikke slik jeg spiller og derfor må og vil jeg ha ett våpen som ikke nødvendigvis gjør en ting bra, men det burde gjøre alle ting tilfredsstillende og det er det m16 haters aldri klarte å få inn i hode i BF3, men igjen når de absolutt på død og liv skal bruke bedritne våpen samtidig som de whiner så kan de ha det så godt. Men syns vel ikke ace er så op, selve våpen balansen i BF4 er bra, det fins liksom ikke bare ett våpen uavhengig av attachements, men man finner jo alltids since favoritter og sine "universale" våpen som bare funker uansett, bruker egentlig bare m416 på assault, har aldri brukt ace om jeg ikke plukker den opp, men så spiller jeg engineer 80% av tiden jeg spiller. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 M16A3 var jo helt "konge" (les OP) i BF3. Var en god grunn til at alle "pros" alltid jagde rundt med denne. Jeg spilte mye forskjellige våpen i BF3 (da jeg følte at det var litt bedre motivasjon for å unlocke ting der) men når ting virkelig gikk 100% dritt var det alltid greit å switche tilbake til M16. Med M16 var det bare å peke på fi og holde fullauto inne så traff du. Synes balansen i BF4 er veldig bra da det ikke er noen våpen som er åpenbare OP. Blir drept veldig mye av ACE men føler ikke selv at det er noe umiddelbart supervåpen. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg tror faktisk ikke at det er så veldig mye juks i BF4, men noen er det. Totalt har jeg vel sett kanskje 3-4 stykker som jeg er helt sikker på at jukser, i løpet av ca 200 timer spilling. (Alle matcher har whining i chatten om folk som jukser, men det er nesten alltid bullshit og trolling). Kill-cam er også veldig ustabilt for tida og det viser feil person omtrent halvparten av gangene. Høy score er heller ikke en sikker indikator, men når folk dauer som fluer rundt deg av samme fyr, av 1 skudd, av våpen som ikke har 1hk på den avstanden og lav RPM, og gang på gang, da blir ihvertfall jeg mistenksom. Jeg tror det er MYE mye mer enn de fleste er klar over. Spilte nettopp en runde CQL paracel. Minst 10-15 spillere ble banna for aimbot (Violation). Hvis det er like stor mengde av juksere på andre servere som der så er det ganske ille. Er jo en del som har helt uvirkelige stats uten at de har noe særlig skill. Så fins det en del gode også da, selv om det er ganske hardt å være helt overlegen. Etter en 3-4 kills blir man som regel tatt. Jævla synd med cheatere, ser ikke ut som de får bukt med det noen gang. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) M16A3 ødela hele spillet i bf3 Selv om jeg brukte M416 i BF3, og det går vel som regel i M416 i BF4 også, når jeg spiller. Endret 14. mars 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Om det står på skjermen din at den og den er blitt tatt så betyr ikke det at de er bannet den runden, det er bare random info som står på skjermen levert av ggc eller hva det er. 15 stk med aimbot på samme server, det skal jeg like å se før jeg tror det. Syns ikke m16 var så op egentlig, hadde ikke noe problemer å drepe spillere med m16 når jeg hadde andre våpen på alle avstander, men joda, jeg spilte bare med m16 og m4a1, sorry jeg gidder ikke drasse rundt på skjit våpen som dårligere enn en vannpistol og jeg klarte nå å få unlocks på alle våpnene i BF3 så joda. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) Syns ikke m16 var så op egentlig, hadde ikke noe problemer å drepe spillere med m16 når jeg hadde andre våpen på alle avstander, men joda, jeg spilte bare med m16 og m4a1, sorry jeg gidder ikke drasse rundt på skjit våpen som dårligere enn en vannpistol og jeg klarte nå å få unlocks på alle våpnene i BF3 så joda. Men så spilte du med de to våpnene som var best i bf3.. Du kan jo prøve å spille med M416 eller whatever når halvparten av det andre laget har m4/m16 Ok, AEK var deilig på nære avstander, men kunne ikke måle seg med m16. Og ja, som nevnt i tråden, "alle" som var seriøs dreiv på med m16. Endret 14. mars 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå