krabbemat Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 -Litt usikker på om jeg liker assignmentet man må gjøre for å få Gol Magnum, for det første så virker det vanskelig (jeg har ihvertfall gitt opp ).og for det andre så ødelegger det gameplayet når omtrent halve laget på død og liv skal campe i toppen av det desidert mest utsatte området på hele brettet. Selvfølgelig morsomt når det andre laget camper der. Tror jeg fikk en kill streak på 18 i løpet av ca 2 minutter med support og airburst. Ser for meg at dette må være et veldig fint brett å grinde mbt/jet/heli. Klarte den på aller første runden i SA på firestorm, du trenger bare å stå på nederste planet av det tårnet hvor du har den burn off funksjonen, du trenger ikke være helt på toppen, står du på det nederste planet har du bra med cover egentlig også kan du skyte folk som er på E eller noe, nokså lett egentlig. Jepp, fant ut det etterhvert, men jeg har bare ikke kommet så langt. Man er jo en levende skyteskive når man er der oppe. Det som er litt tragisk er jo at når runden starter så er det noen som tar jet/heli bare for å komme seg først til tårnet. Skal prøve litt til ikveld, kanskje jeg klarer det. Må ribbon tas i samme runde som killsa fra tårnet? Ja alt må tas i samme runde, men du trenger bare EN sniper ribbon og for å få en ribbon så er det vel 6 kills og har du klart 5 ifra det tårnet så burde en kill til ifra en valgfri plass på mapet gå greit, ihvertfall hvis du starter på dette i starten av runden, bare join en high ticket server. Selve kravene står forklart på assignmentene i battlelog, der står det ihvertfall "in a round" på både kill fra tårn og ribbon. Jeg blei jo skutt og skutt etter når jeg stod der, men akkurat når jeg prøvde så var det ikke noe særlig press ifra fienden, men det var vel mest fordi at vi hadde C flagget og at jeg bare snipet mot E flagget som fienden hadde, er en del inf som prøver å krysse ifra E mot C eller omvendt også at de står inne i de små brakkene på E flagget og ikke tenker over vinduene som vender ut mot C. Men ja, folk som bruker fly som taxi, de ting jeg kunne gjort med sånne folk, kaste bort vehicles på den måten. Å få sniper ribbon ellers på kartet er lett, det er bare å flankere de som camper og skyter på de som allerede er i tårnet. Problemet er å rekke å få kills fra tårnet. Jeg er sikkert ikke den eneste som føler seg som en komplett idiot som klatrer opp der bare for å få unlock heller Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Du er ikke den eneste nei, men det går egentlig nokså fort å få det til egentlig, så er det jo bare å hoppe ned etter 5kills også skyte en til for ribbon, tada, dø, bytt kit hehe. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Du er ikke den eneste nei, men det går egentlig nokså fort å få det til egentlig, så er det jo bare å hoppe ned etter 5kills også skyte en til for ribbon, tada, dø, bytt kit hehe. Ah, klarte det etterhvert! Fikk killsa fra tårnet som medic, og da gikk jeg for de som allerede campet lenger oppe i tårnet. Det som er både genial og frustrerende er at man kan skyte de som står på gangveiene over deg, men de kan ikke skyte deg (man kan sikte vertikalt oppover, men bare skrått nedover). Sniper ribbon er lett, det er bare å luske i periferien rundt C med M40A5 og lyddemper og 4X scope og plukke de som trakasserer de som camper i tårnet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Carrier Assault kan bli friskt og morro da http://www.ibtimes.com/battlefield-4-update-carrier-assault-launches-end-march-1560300 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Du er ikke den eneste nei, men det går egentlig nokså fort å få det til egentlig, så er det jo bare å hoppe ned etter 5kills også skyte en til for ribbon, tada, dø, bytt kit hehe. Ah, klarte det etterhvert! Fikk killsa fra tårnet som medic, og da gikk jeg for de som allerede campet lenger oppe i tårnet. Det som er både genial og frustrerende er at man kan skyte de som står på gangveiene over deg, men de kan ikke skyte deg (man kan sikte vertikalt oppover, men bare skrått nedover). Sniper ribbon er lett, det er bare å luske i periferien rundt C med M40A5 og lyddemper og 4X scope og plukke de som trakasserer de som camper i tårnet Du trenger ikke gjøre det som sniper nei, det tenkte jeg ikke på, men det er vel kanskje det letteste for mange å gjøre det som sniper inkludert meg selv, med tanke på at tar du 5 med snipern fra tårnet så trenger du bare 1 kill til, ikke 6 nye kills hehe, jeg skal alltids klare 6 sniper kills og 5 medic kills på en runde, men spiller man sniper ifra første minutt så hjelper nok det mange. Men det gikk da greit høres det ut som, forøvrig så missliker jeg at man ikke kan se rett ned i dette spillet. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Hva skjer med battlefield 4 om dagen. Prøvde og spille i går. Måtte gi opp etter 30 min. Spillet henger seg under loading. Samt midt i et spill. Skjedde sikkert 15x Jeg spiller på Xbox360 å med alle andre spillene mine skjer ikke dette. Kun Battlefield 4, kompis av meg opplever det samme på PS3. Er det noen fix for dette? Endret 9. mars 2014 av Bare Ban Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Hva skjer med battlefield 4 om dagen. Prøvde og spille i går. Måtte gi opp etter 30 min. Spillet henger seg under loading. Samt midt i et spill. Skjedde sikkert 15x Jeg spiller på Xbox360 å med alle andre spillene mine skjer ikke dette. Kun Battlefield 4, kompis av meg opplever det samme på PS3. Er det noen fix for dette? http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955065226087144878/1/ Følg denne. Funket for meg, alt er som det skal igjen nå. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Finnes sikkert en lik fix til PS3, bare sjekk litt rundt på de offisielle BF4-forumene Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Takk for hjelpen! Skal titte litt rundt der Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 I kommentar feltet i den tråden som er linket til så er det en som sier dette: Also works on PS3 just go to game data utility and remove BF4 from it.. Sadly your DLC packs will need to be redownloaded but I played a full round of shanghai and it did not freeze.. Jeg tar ikke på meg noe ansvar for hva som kan skje, har ikke peiling på ps3/ps4, men det er nå det beste tipset jeg kan finne etter å bare ha lest første siden. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Spennende. Skal si ifra til kompisen min og be han lese den tråden på battlefield forumet. Kansje det kan fikse seg for han. Han er rimelig forbanna på at spillet klikker konstant. Å han er en blodfan av Battlefield så han er rimelig forbanna nå Selv har jeg gjort det som står der, laster ned Update 8 as we speak. Håper dette løser problemet. Eller så smeller det fra meg å her Update: Ser ut som det funka! Iallefall hittill Takk Coffee Break!! Endret 9. mars 2014 av Bare Ban Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Du er ikke den eneste nei, men det går egentlig nokså fort å få det til egentlig, så er det jo bare å hoppe ned etter 5kills også skyte en til for ribbon, tada, dø, bytt kit hehe. Ah, klarte det etterhvert! Fikk killsa fra tårnet som medic, og da gikk jeg for de som allerede campet lenger oppe i tårnet. Det som er både genial og frustrerende er at man kan skyte de som står på gangveiene over deg, men de kan ikke skyte deg (man kan sikte vertikalt oppover, men bare skrått nedover). Sniper ribbon er lett, det er bare å luske i periferien rundt C med M40A5 og lyddemper og 4X scope og plukke de som trakasserer de som camper i tårnet Du trenger ikke gjøre det som sniper nei, det tenkte jeg ikke på, men det er vel kanskje det letteste for mange å gjøre det som sniper inkludert meg selv, med tanke på at tar du 5 med snipern fra tårnet så trenger du bare 1 kill til, ikke 6 nye kills hehe, jeg skal alltids klare 6 sniper kills og 5 medic kills på en runde, men spiller man sniper ifra første minutt så hjelper nok det mange. Men det gikk da greit høres det ut som, forøvrig så missliker jeg at man ikke kan se rett ned i dette spillet. Jepp. Forøvrig så synes jeg GOL Magnum fungerer fremragende. Lenke til kommentar
frds Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg klager som regel ikke over spill, men nå er jeg så satans lei av å spille et såpass ødelagt spill som BF4. All lysten på å spille flere timer i strekk er rett og slett vekke, bugs, patcher som aldri fikser noe, random ting som skjer, som ikke hører hjemme i et kompetitivt spill. For min del er det kompetitivte helt ødelagt, alltid vært ødelagt men nå mer enn noen gang. Public er public mer random enn aldri før å nesten uspillbart for min del. Trist det skal bli sånn da jeg har investert utrolig mange timer i dette spillet, med masse gode minner mange ukjente som har blitt kjente. 1 Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Spilte på locker nettopp og ble konstant "one-shotta" av en kar på motsatt lag med DMR, uansett avstand og ikke nødvendigvis HS, helt ut av det blå. Mange andre klaget over det samme og fyren rundet av med score 55-3 eller noe. Selvfølgelig var det ikke mulig med spectate på serveren.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Akkurat den cheaten har jeg heldigvis ikke opplevd siden BF3. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Spilte på locker nettopp og ble konstant "one-shotta" av en kar på motsatt lag med DMR, uansett avstand og ikke nødvendigvis HS, helt ut av det blå. Mange andre klaget over det samme og fyren rundet av med score 55-3 eller noe. Selvfølgelig var det ikke mulig med spectate på serveren.. Han het vel ikke tilfeldigvis svicha ? Husker jeg spilte med en sånn på Rogue Transmission TDM for en måneds tid siden. Han var level 3 og spilte med AK12, startet runden med 15-1 i stats og endte opp på cirka 35-3 I går kveld spilte jeg Locker TDM, tror det var 32 player HC og der var samme person. Nå var han level 111 og hans toppvåpen var en pistol med 4000 kills. Han oneshotta med AWS uansett vinkel. Helt klart en cheater. Hvordan er det man cheater i BF egentlig? Det er nok MYE mer utbredt enn mange tror, og noe jeg har vært borti mange ganger. Forbaska irriterende og ikke noe man får gjort en dritt med. Wallhack er også utbredt. Jeg har blitt drept av en fyr med hagle mens han løp og når jeg døde var han 3 meter fra å runde hjørnet der jeg stod mens jeg så på killcam. Særdeles suspekt. Slike ting ødelegger spill veldig syns jeg. Det er no-skill. Heldigvis er det lite på CQ, slike spillere er helst på TDM. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Spilte på locker nettopp og ble konstant "one-shotta" av en kar på motsatt lag med DMR, uansett avstand og ikke nødvendigvis HS, helt ut av det blå. Mange andre klaget over det samme og fyren rundet av med score 55-3 eller noe. Selvfølgelig var det ikke mulig med spectate på serveren.. Han het vel ikke tilfeldigvis svicha ? Husker jeg spilte med en sånn på Rogue Transmission TDM for en måneds tid siden. Han var level 3 og spilte med AK12, startet runden med 15-1 i stats og endte opp på cirka 35-3 I går kveld spilte jeg Locker TDM, tror det var 32 player HC og der var samme person. Nå var han level 111 og hans toppvåpen var en pistol med 4000 kills. Han oneshotta med AWS uansett vinkel. Helt klart en cheater. Hvordan er det man cheater i BF egentlig? Det er nok MYE mer utbredt enn mange tror, og noe jeg har vært borti mange ganger. Forbaska irriterende og ikke noe man får gjort en dritt med. Wallhack er også utbredt. Jeg har blitt drept av en fyr med hagle mens han løp og når jeg døde var han 3 meter fra å runde hjørnet der jeg stod mens jeg så på killcam. Særdeles suspekt. Slike ting ødelegger spill veldig syns jeg. Det er no-skill. Heldigvis er det lite på CQ, slike spillere er helst på TDM. Nei, var ikke det han het. Jeg tror faktisk ikke at det er så veldig mye juks i BF4, men noen er det. Totalt har jeg vel sett kanskje 3-4 stykker som jeg er helt sikker på at jukser, i løpet av ca 200 timer spilling. (Alle matcher har whining i chatten om folk som jukser, men det er nesten alltid bullshit og trolling). Kill-cam er også veldig ustabilt for tida og det viser feil person omtrent halvparten av gangene. Høy score er heller ikke en sikker indikator, men når folk dauer som fluer rundt deg av samme fyr, av 1 skudd, av våpen som ikke har 1hk på den avstanden og lav RPM, og gang på gang, da blir ihvertfall jeg mistenksom. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg bruker www.bf4db.com til å søke opp mulige cheatere. Der kan man få se battlereportene til en person selv om han har sperret det på battlelog. Om man kan rapportere cheatere der er jeg usikker på. (er generelt usikker på prosedyren for cheat-rapportering i BF4 ) Lenke til kommentar
frds Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Ny runde med Karsk Køppen ikveld http://www.battlefield.no/artikkel/karsk_k%C3%B8ppen_turneringskveld_2 Brackets: http://karskkoppen.challonge.com/ziyyepgj Endret 12. mars 2014 av frds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå