Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å spille på konsoll er like lett som å spille på PC. Har du kun spillt på PC, så er det veldig vanskelig å bruke spake, samme visst man kun spiller på konsoll. Tok meg vel 1 måneds tid for å klare å få en positiv K/D når jeg hoppet over til PC gaming.

Må si jeg er helt uenig der :) jeg har spilt fps på konsoll i alle år, og hoppet for en måned (eller mindre) siden over til PC og duverden så mye enklere på PC. Ja, det er lett på konsoll med idiotisk autoaim, men mye enklere å spille på PC imho :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor de ikke har ingame Voip i BF3. DICE påstår at BF3 er et teambased FPS, hvordan kan det være teambased når du ikke kan kommunisere med squaden? Er ikke like enkelt bestandig å måtte stoppe opp å skrive i chatten til squadmates. Her er konsollene bedre enn PC, siden de har Voip.

Lenke til kommentar

Når noen hoppe opp og ned foran en Support, snurrer rundt, knive i lufta, og karakteren sier "NEED AMMO! NEED AMMO!"

Skjønner ikke hva de prøver å si...

Er det bekreftet VOIP på PC? Vil dette da gjelde Commander også? Så han/hun kan snakke til hele laget, eventuelt til sine squad-leaders?

Lenke til kommentar

Alltid like morsomt i BF2 når de fleste på serveren var godt voksne, så fikk vi en prepubertal Commander med pipestemme og fullstendig mangel på oversikt og kompetanse... :)

Jeg var vell den prebuertale kidden på BF2 engang, eneste forskjell var at jeg gjorde det ganske bra som Commander og havnet alltid høyt på scorelisten og ga support når det trengtes, ordre for å ta flagg og rett og slett det en Commander burde gjøre.

Lenke til kommentar

Når noen hoppe opp og ned foran en Support, snurrer rundt, knive i lufta, og karakteren sier "NEED AMMO! NEED AMMO!"

Skjønner ikke hva de prøver å si...

Er det bekreftet VOIP på PC? Vil dette da gjelde Commander også? Så han/hun kan snakke til hele laget, eventuelt til sine squad-leaders?

Haha folk er så ubrukelig på public, klarer ikke å revive deg, slenger ikke medpack eller ammo når du trenger det. Selv når du hinter til det.

Lenke til kommentar

Hvis jeg preorder BF4 med China Rising Pack på digikeys (får avslag på grunn av en youtbuer har coupon kode, send pm om du vil vite, snakk om 30% avslag), får jeg Premium på slaget?

Hvis jeg preorder BF4 China Rising nå, får jeg premium, eller får man premium etter bf4 er fult launched?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...