TheKims Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Du har aim assist på konsollene ja. Jeg tror de fleste bruker å slå den av siden det bare roter til aiminga. Jeg likte ikke å ha den på. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg skrur også av auto AIM. Er bare i veien Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Auto-aim skaper bare mye uforutsigbarhet føler jeg. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Å spille på konsoll er like lett som å spille på PC. Har du kun spillt på PC, så er det veldig vanskelig å bruke spake, samme visst man kun spiller på konsoll. Tok meg vel 1 måneds tid for å klare å få en positiv K/D når jeg hoppet over til PC gaming. Må si jeg er helt uenig der jeg har spilt fps på konsoll i alle år, og hoppet for en måned (eller mindre) siden over til PC og duverden så mye enklere på PC. Ja, det er lett på konsoll med idiotisk autoaim, men mye enklere å spille på PC imho Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Noen her fått med seg om det blir in-game VOIP i BF4, og hvordan eventuelt den vil fungere? (Tenker på PC) Endret 19. august 2013 av Nerowulf Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Håper det blir veldig enkelt å fjerne lyden fra de idiotene du sikkert kommer i squad med (noe som fra BF2). Ellers er jo dette veldig positivt for å kunne snakke med (oppegående) medlemmer av squaden. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Skjønner ikke hvorfor de ikke har ingame Voip i BF3. DICE påstår at BF3 er et teambased FPS, hvordan kan det være teambased når du ikke kan kommunisere med squaden? Er ikke like enkelt bestandig å måtte stoppe opp å skrive i chatten til squadmates. Her er konsollene bedre enn PC, siden de har Voip. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Når noen hoppe opp og ned foran en Support, snurrer rundt, knive i lufta, og karakteren sier "NEED AMMO! NEED AMMO!" Skjønner ikke hva de prøver å si... Er det bekreftet VOIP på PC? Vil dette da gjelde Commander også? Så han/hun kan snakke til hele laget, eventuelt til sine squad-leaders? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 "Can your squad flank A while Charlie squad supports the tank?" "no stfu noob" "@mutiny" "!mutiny" "guys how i becone commander this guy noob" Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Er bare å holde en Braveheart-tale før matchen, så vil alle høre på deg 1 Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 KICK THE COMMANDER! KICK THE COMMANDER! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Alltid like morsomt i BF2 når de fleste på serveren var godt voksne, så fikk vi en prepubertal Commander med pipestemme og fullstendig mangel på oversikt og kompetanse... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Alltid like morsomt i BF2 når de fleste på serveren var godt voksne, så fikk vi en prepubertal Commander med pipestemme og fullstendig mangel på oversikt og kompetanse... Jeg var vell den prebuertale kidden på BF2 engang, eneste forskjell var at jeg gjorde det ganske bra som Commander og havnet alltid høyt på scorelisten og ga support når det trengtes, ordre for å ta flagg og rett og slett det en Commander burde gjøre. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Når noen hoppe opp og ned foran en Support, snurrer rundt, knive i lufta, og karakteren sier "NEED AMMO! NEED AMMO!" Skjønner ikke hva de prøver å si... Er det bekreftet VOIP på PC? Vil dette da gjelde Commander også? Så han/hun kan snakke til hele laget, eventuelt til sine squad-leaders? Haha folk er så ubrukelig på public, klarer ikke å revive deg, slenger ikke medpack eller ammo når du trenger det. Selv når du hinter til det. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Beta bekreftet i oktober. Tragisk... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Ja, alt for seint.. Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Hvis jeg preorder BF4 med China Rising Pack på digikeys (får avslag på grunn av en youtbuer har coupon kode, send pm om du vil vite, snakk om 30% avslag), får jeg Premium på slaget? Hvis jeg preorder BF4 China Rising nå, får jeg premium, eller får man premium etter bf4 er fult launched? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Blir nok samme som BF3 regner jeg med. Premium må kjøpes itillegg så da kjøper du egentlig China DLCen 2 ganger. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Beta bekreftet i oktober. Tragisk... Passer fint for min del, jeg trodde beta-en kom til å kræsje med launch av Rome: 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå