Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tja, man får sjelden overheat på en AA om man burster, man trenger ikke vente lenge heller, det holder med å bare slippe museknappen også trykke på den med en gang igjen egentlig også får du jo 5sek pause inntil en ny spawner.

 

Men ja, killcam er rimelig bugga, så det er ikke til å stole på lenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, man får sjelden overheat på en AA om man burster, man trenger ikke vente lenge heller, det holder med å bare slippe museknappen også trykke på den med en gang igjen egentlig også får du jo 5sek pause inntil en ny spawner.

 

Men ja, killcam er rimelig bugga, så det er ikke til å stole på lenger.

De har vel nerfa range nå på AA (i beste Dice stil) pga. massiv sutring og grining fra heli og fly folket så man har et ganske lite vindu nå med AA. Om man burster får man også veldig dårlig hits pga. den massive spredningen man har har. Man har rett og slett ikke tid til å burste fordi damage på avstand er ekstremt liten. Endret av Vice
Lenke til kommentar

Syns det fungerer meget fint å bruke burst på gunship, siden det er det vi snakker om, men på alt annet så bare holder jeg inne om de er nærme nok.

For å si det slik, de der active radar missiles til AA og stealth jet skulle ALDRI vært lagt til i spillet i det hele tatt og heli, vel som flere har sagt at "dice really hate helis" og det er faen meg sant, attack helis er bare sååå dårlige og alt kan ta det ned nesten instant også med de nye heli mines, omg, er nada vits i å fly lenger nesten.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Syns det fungerer meget fint å bruke burst på gunship, siden det er det vi snakker om, men på alt annet så bare holder jeg inne om de er nærme nok.

For å si det slik, de der active radar missiles til AA og stealth jet skulle ALDRI vært lagt til i spillet i det hele tatt og heli, vel som flere har sagt at "dice really hate helis" og det er faen meg sant, attack helis er bare sååå dårlige og alt kan ta det ned nesten instant også med de nye heli mines, omg, er nada vits i å fly lenger nesten.

Bf 4 er ett samarbeidsspill. Få kameratene dine til å ta ut AA, så får du kjøre heli alene...Helt til jeg kommer med stinger :p
Lenke til kommentar

Syns det fungerer meget fint å bruke burst på gunship, siden det er det vi snakker om, men på alt annet så bare holder jeg inne om de er nærme nok.

For å si det slik, de der active radar missiles til AA og stealth jet skulle ALDRI vært lagt til i spillet i det hele tatt og heli, vel som flere har sagt at "dice really hate helis" og det er faen meg sant, attack helis er bare sååå dårlige og alt kan ta det ned nesten instant også med de nye heli mines, omg, er nada vits i å fly lenger nesten.

Heli og fly har jo dominert serien fullstendig gjennom alle versjoner. Når balansen nå plutselig er justert ned på et mer rettferdig nivå som forhindrer total solodominnering så er det plutselig "Dice hate helis". Active radar gjør i praksis ingen damage og det er lang reload tid så om man blir tatt ut pga. dette har man gjort en grov feil som flyver.
Lenke til kommentar

 

Syns det fungerer meget fint å bruke burst på gunship, siden det er det vi snakker om, men på alt annet så bare holder jeg inne om de er nærme nok.

For å si det slik, de der active radar missiles til AA og stealth jet skulle ALDRI vært lagt til i spillet i det hele tatt og heli, vel som flere har sagt at "dice really hate helis" og det er faen meg sant, attack helis er bare sååå dårlige og alt kan ta det ned nesten instant også med de nye heli mines, omg, er nada vits i å fly lenger nesten.

Heli og fly har jo dominert serien fullstendig gjennom alle versjoner. Når balansen nå plutselig er justert ned på et mer rettferdig nivå som forhindrer total solodominnering så er det plutselig "Dice hate helis". Active radar gjør i praksis ingen damage og det er lang reload tid så om man blir tatt ut pga. dette har man gjort en grov feil som flyver.

 

 

Må si meg enig i dette. Det er noe vanvittig til whining. Jeg tror knapt jeg har sett en runde hvor score-lista ikke har vært dominert av folk som flyr heli, spesielt på Zavod/Hainan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nja, jeg savner iallefall i BF2 hvor helikoptrene ikke skjøt luft så og si. I tillegg til (før det ble patcha) at minigunnen på blackhawkene faktisk var dødelig, og ikke føltes som du skyter airsoftkuler.

 

Haha - dette vekker minner! 64 players Wake hvor US har tatt kontroll over airfield mens CN kun har kontroll på et flagg. Litt opp i luften sirklet en Blackhawk rundt og peppret ned. Noen som sa spawnrape?

Lenke til kommentar

Spilte på en 'high ticket, pistols only' server i går hvor plutselig en person på det andre laget fant ut at autokick ikke registrerte de nye våpnene fra naval, men at dette kun gjaldt det andre laget. En etter en begynte de å løpe rundt med assault rifles, mens de på mitt lag som prøvde det samme ble kicka. Til slutt (eller rettere sagt ganske snart) så løp omtrent alle sammen fra det andre laget rundt med full auto og dominerte fullstendig. Moro..

Lenke til kommentar

Dere har ikke forstått at luft vil ALLTID dominere bakke og på bakken vil alltid panser dominere, men dette er jo gjort bare fordi at alle skal ha en sjanse, det blir som å pisse på de som har spilt BF før og veit hva dealen er, hvem som er whinere kan jo diskuteres.

 

Active radar missiles gjør ikke så mye skade med en eller to, men den gir deg mobility hit på første missilen og det pleier som oftest å være rimelig dødelig om man flyr mot andre som er litt gode, et fly eller heli skal jo ikke campe bakerst på mapet fordi de er redd for å bli tatt ned og dette handler ikke om taktikk, det handler om at dice er helt bakmål og vil gjøre alle spillere fornøyde og før så hjalp det jo heller ikke å henge bakerst på mapet med heli, for da kom jo bare de missilene etter deg tvers over mapet.

 

Nei, dice har ødelagt mye som var gøy før i lufta, så klart suger det nå ditt lag blir eid, men sånn er det ALLTID, uansett om du blir eid ifra lufta eller bakken.

 

Men det er jo meget fint at de prøver å gjøre alle casual tards fornøyde også med den ny heli mine tingen, jaja, blir mitt siste BF når man ser alt dritten man får slengt etter seg av bugs og dårlige game design ut av dimensjoner.

Det var jo ikke noe vanskelig å ta ut verken fly eller heli i BF3 uten alt dette pisset, hvorfor skal det være så mye verre i BF4?

I BF4 har man jo heller ikke "below radar", flare reload tiden er også altfor lang.

Lenke til kommentar

Dere har ikke forstått at luft vil ALLTID dominere bakke og på bakken vil alltid panser dominere, men dette er jo gjort bare fordi at alle skal ha en sjanse, det blir som å pisse på de som har spilt BF før og veit hva dealen er, hvem som er whinere kan jo diskuteres.

 

Active radar missiles gjør ikke så mye skade med en eller to, men den gir deg mobility hit på første missilen og det pleier som oftest å være rimelig dødelig om man flyr mot andre som er litt gode, et fly eller heli skal jo ikke campe bakerst på mapet fordi de er redd for å bli tatt ned og dette handler ikke om taktikk, det handler om at dice er helt bakmål og vil gjøre alle spillere fornøyde og før så hjalp det jo heller ikke å henge bakerst på mapet med heli, for da kom jo bare de missilene etter deg tvers over mapet.

 

Nei, dice har ødelagt mye som var gøy før i lufta, så klart suger det nå ditt lag blir eid, men sånn er det ALLTID, uansett om du blir eid ifra lufta eller bakken.

 

Men det er jo meget fint at de prøver å gjøre alle casual tards fornøyde også med den ny heli mine tingen, jaja, blir mitt siste BF når man ser alt dritten man får slengt etter seg av bugs og dårlige game design ut av dimensjoner.

Det var jo ikke noe vanskelig å ta ut verken fly eller heli i BF3 uten alt dette pisset, hvorfor skal det være så mye verre i BF4?

I BF4 har man jo heller ikke "below radar", flare reload tiden er også altfor lang.

 

Man skal fly taktisk og bruke omgivelsene, slik man gjør som infanteri også. Ingen som spiller infanteri som klager over at man blir plaffet ned hvis man løper rett frem overalt og plaffer rundt på måfå, men for heli så skal liksom dette være naturlig. Hvis man mistenker at AA er på hugget så får man enten fly så høyt at man ikke krasjer om man får active radar etter seg, eller flankere og ta ut AA. Heli har også guided missiles som fungerer greit mot MAA, i tillegg til 20mm som fungerer greit mot infanteri. Alt dette har man ubegrenset ammo på. Har man et par engineers som reparerer ombord så kan jo de kanskje hjelpe til litt med AT også? Teamwork..?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Dere har ikke forstått at luft vil ALLTID dominere bakke og på bakken vil alltid panser dominere, men dette er jo gjort bare fordi at alle skal ha en sjanse, det blir som å pisse på de som har spilt BF før og veit hva dealen er, hvem som er whinere kan jo diskuteres.

 

Active radar missiles gjør ikke så mye skade med en eller to, men den gir deg mobility hit på første missilen og det pleier som oftest å være rimelig dødelig om man flyr mot andre som er litt gode, et fly eller heli skal jo ikke campe bakerst på mapet fordi de er redd for å bli tatt ned og dette handler ikke om taktikk, det handler om at dice er helt bakmål og vil gjøre alle spillere fornøyde og før så hjalp det jo heller ikke å henge bakerst på mapet med heli, for da kom jo bare de missilene etter deg tvers over mapet.

 

Nei, dice har ødelagt mye som var gøy før i lufta, så klart suger det nå ditt lag blir eid, men sånn er det ALLTID, uansett om du blir eid ifra lufta eller bakken.

 

Men det er jo meget fint at de prøver å gjøre alle casual tards fornøyde også med den ny heli mine tingen, jaja, blir mitt siste BF når man ser alt dritten man får slengt etter seg av bugs og dårlige game design ut av dimensjoner.

Det var jo ikke noe vanskelig å ta ut verken fly eller heli i BF3 uten alt dette pisset, hvorfor skal det være så mye verre i BF4?

I BF4 har man jo heller ikke "below radar", flare reload tiden er også altfor lang.

 

Man skal fly taktisk og bruke omgivelsene, slik man gjør som infanteri også. Ingen som spiller infanteri som klager over at man blir plaffet ned hvis man løper rett frem overalt og plaffer rundt på måfå, men for heli så skal liksom dette være naturlig. Hvis man mistenker at AA er på hugget så får man enten fly så høyt at man ikke krasjer om man får active radar etter seg, eller flankere og ta ut AA. Heli har også guided missiles som fungerer greit mot MAA, i tillegg til 20mm som fungerer greit mot infanteri. Alt dette har man ubegrenset ammo på. Har man et par engineers som reparerer ombord så kan jo de kanskje hjelpe til litt med AT også? Teamwork..?

 

 

Det som er så fantastisk er det at med 2 tv guided så kan du ikke drepe en MAA, en tv guided missile dreper jo ikke en gang heli med 100% liv, det er faktisk katastrofe til de grader.

Guided missiles er uansett rimelig dårlig, men joda det er "ubegrenset" med ammo, når man har skudd 60-90 skudd så tar det for fuckings ever å få tilbake ammo.

Anser uansett tv guided som en fordel med tanke på at det er ikke noe forvarsel så han rekker å slå på active protection og den varer bare 5sek, så innen den er gått bort kan man fyre av en ny en, men etter å ha brukt 2 tv missiles så tar det forever å få nye, men men.

 

Men det er jo greit, hva om en person ikke er like god til å aime som deg?

Skal vi da gi den dårligere personen en lett aimbot, hva syns du om det?

Er det greit?

Altså, vi må tross alt balansere spillet for alle, ikke bare deg som er god til å aime, derfor så stemmer jeg for en lett aimbot til alle som ikke er like gode til å aime, sånn med tanke på balanse tross alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...