frds Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) http://www.twitch.tv/frewsen 2f4j vs TB4 vi er 2fast vant første mot TB#4 Kveldens bracket: http://karskkoppen.challonge.com/zsh19htx Endret 5. mars 2014 av frds Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Dice is "Fixing the game" http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/addressing-netcode-in-bf4/ Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Skal blir riktig glad om de får fikset nettkoden, men jeg har mine tvil. Ble aldri 100% i BF3, så tviler de får det til på BF4 også. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Fikk plutselig et problem der spillet "fikk et problem og må lukkes" hver gang jeg prøvde å starte, fant ut at jeg måtte slette ei linje i ei configfil i spillmappen... Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Fikk plutselig et problem der spillet "fikk et problem og må lukkes" hver gang jeg prøvde å starte, fant ut at jeg måtte slette ei linje i ei configfil i spillmappen... Hadde det ikke vært en idè å skrive hvilken linje, i tilfelle noen andre har samme problemet? 2 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Jo, kanskje ikke så dumt. Link til fix: http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955064774794328459/ Endret 6. mars 2014 av chairgame Lenke til kommentar
frds Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Bare meg eller er alt bare blitt verre? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Uten tvil ikke bare deg! Mitt største problem er at lyden er totalt på jordet. Her snakker vi musikken som kommer på slutten av en runde kommer midt i runden, det kommer random lyd fra granatsmell mens det utenom disse lydene er helt stille - man hører ikke en døyt Lenke til kommentar
DustyDuck Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Har de nerfet MAA? har lyst å fly attack heli.. Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Her er "update notes" for patchen som kom i dag:http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955065226155386316/ Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) BIGWAR #8 og ventelisten i kveld er kort "Alle kan være med på Bigwar", sier en av arrangørene til Battlefield.no redaksjonen "Her er det førstemann til mølla prinsippet som gjelder. Vi forsøker å gjøre det så rettferdig som mulig slik at alle har like forutsetninger for å være med og de gangene vi ser mange påmelte så er det jo dette vanvittig gøy for oss som arrangerer slike ting på fritiden og uten noen som helst lønn, tusen takk". Fikk du ikke plass denne gangen og er på ventelisten så regner vi med frafall, så still opp klokken 2000 på Battlefield.no Mumbleserver og sett deg tilgjengelig i Bigwar HQ. Følg med på Battlefield.no portal for annonsering av kommende Bigwars. Endret 6. mars 2014 av Green_Monster 1 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 BIGWAR #8 og ventelisten i kveld er kort "Alle kan være med på Bigwar", sier en av arrangørene til Battlefield.no redaksjonen "Her er det førstemann til mølla prinsippet som gjelder. Vi forsøker å gjøre det så rettferdig som mulig slik at alle har like forutsetninger for å være med og de gangene vi ser mange påmelte så er det jo dette vanvittig gøy for oss som arrangerer slike ting på fritiden og uten noen som helst lønn, tusen takk". Fikk du ikke plass denne gangen og er på ventelisten så regner vi med frafall, så still opp klokken 2000 på Battlefield.no Mumbleserver og sett deg tilgjengelig i Bigwar HQ. Følg med på Battlefield.no portal for annonsering av kommende Bigwars. Hvordan blir man med på dette? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Les denne artikkelen: http://www.battlefield.no/artikkel/bigwar_8_informasjon Kort oppsummert: For å kunne bli tildelt plass i Bigwar så sent, så må du møte opp på Battlefield.no sin Mumble. Der vil en av arrangørene gi de oppmøtte (som ikke var påmeldt) fortløpende plass på et av lagene ettersom det blir ledige plasser. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Er det mye tak camping i disse big warsene? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Folk er faktisk (overraskende nok) PTFO! En flott blanding mellom mer seriøse kamper og public Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Ja veit, i BF2 så kalte vi det, dvs den gjengen jeg spilte med, vi kalte det organisert public spilling hehe, for det er jo det det strengt tatt er. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Kikket litt innom og så det var noen noobs i gamechatten som ikke klarte å holde kjeften sin. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Latterlig. Juksemakerne herjer fortsatt fritt. Idag ble jeg headshottet av en sniper mens jeg satt i Gunship! Senere havnet jeg på en server hvor antageligvis enemy commander hadde en cheat. Enemy gunship dukket opp på nytt og på nytt ca. 5 sekunder etter at det ble tatt ut. Jeg spilte AA og endte dermed opp med "new personal record, 29 vehicles destroyed". Nice.. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Gunship dukker fort opp uansett, jeg kan spawne det nesten instant når jeg er commander inntil wtt vist punkt, da får du ikke spawna det eller så tar det drit lang tid får jeg kan spawne det igjen, prøv å spill commander så ser du. Men tror den der kill tingen, killcamen er ekstremt bugga siden patchen, noen ganger så får jeg opp at han som drepte meg er min egen squad mate jeg har på ts og noen ganger så blir jeg drept av en tank, men så er det en som sitter i en apc/lav som liksom er den som har drept meg, så tror de har fucka den killcam greiene litt i patchen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Killcam funket for det meste ikke, det sto kun hvem som drepte meg og med hva, men null killcam ca. 80% av alle deaths. Men synes uansett det er ekstremt rart at man kan stå hele runden med 800 tickets fullt opptatt med å skyte Gunship. Det ble problematisk fordi jeg gikk jo "tom" for ammo fordi det spawnet så vanvittig fort igjen! Endret 6. mars 2014 av Vice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå