Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hahaha... Har ikke gjort annet enn å plante C4 på flagg på domination i dag. Fyfaen så godt det har funket! Vinner runder på walk-over når 1/3 av motstanderlaget ragequitter... :) Jeg vet jeg er en dårlig person...

Veldig teit spillestil men enda teitere å ragequitte fremfor å heller bare slenge en granat på flagget når man skal cappe dersom man er usikker. Om man blir tatt av C4 flere ganger på flagget bør man jo begynne å skjønne tegninga.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahaha... Har ikke gjort annet enn å plante C4 på flagg på domination i dag. Fyfaen så godt det har funket! Vinner runder på walk-over når 1/3 av motstanderlaget ragequitter... :) Jeg vet jeg er en dårlig person...

Veldig teit spillestil men enda teitere å ragequitte fremfor å heller bare slenge en granat på flagget når man skal cappe dersom man er usikker. Om man blir tatt av C4 flere ganger på flagget bør man jo begynne å skjønne tegninga.

Var en annen rank 110 som jeg tok med C4 fire ganger på en runde - alle gangene på samme flagget. Han burde i alle fall ha skjønt tegninga etter hvert... :p Det er kanskje lame å spille slik, men teit er det vel ikke? Forsvarer og angriper flagg samtidig på den måten, og vi vant jo så det sang etter. Men mest for moro skyld, jeg har ikke hatt det så morsomt i BF4 på ganske lenge, hehe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ble faktisk kalt QBZ noob en gang jeg herjet som assault. Noen folk altså.

Rank 110 no life

ACE NOOB GTFO

gaymore faget

Rpg homo kill urself

Tank noob

Jet noob

Heli noob

Fucking camper fuck off go suck ur mum

omfg dmr kid noob gay

Fkn sniper cunt get a life

!voteban spawnraper

CHEETER FU RUS

sure

klar..

Hohrensohn

Wtf how fuckin wh

25-2 yea sure

aa noskill

Jeg er selvsagt selv skyldig i å skrive dritt i chatten, men det er i all hovedsak bushwookies på eget lag det går ut over. Meningsløst å kalle fi for noob når de tar livet av meg enten det er med sniper, lmg, heli eller slams.

Og kim, du må logge på i dag.. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det artige er jo selvsagt at dersom DU tar knekken på en annen kar flere ganger så er det jo selvsagt DU som er "<insert weapon/vehicle here> noob!!"

Er egentlig glad jeg sjeldent får med meg det som skjer i chatten. Er jo bare 99,9% drit.

Endret av Vice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det artige er jo selvsagt at dersom DU tar knekken på en annen kar flere ganger så er det jo selvsagt DU som er "<insert weapon/vehicle here> noob!!"

Er egentlig glad jeg sjeldent får med meg det som skjer i chatten. Er jo bare 99,9% drit.

Det er jo halve moroa med spillet :D - Er så utrolig mye folk som rager, og skal ingenting til å trekke mange av de helt opp...

Lenke til kommentar

Det er jo hele poenget, han blir sint, du dreper han og mens du venter på at han prøver seg igjen, så heller du bensin på bålet aka, skriver noe i chatten til han, bare noe random skjit også fyrer han eller de seg opp enda mer opp også har du det gående, haha, kan neppe bli bedre.

Det må bli slik når den gjevne cod spiller kjøper spillet for å leke rambo med ett eller anna våpen, 360quickscopefoshoo mothafuckaz, lizm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det spørs når og hvor mye tid det vil ta av min fritid (work work work..), men ja jeg kan sikkert være med.

Irriterer meg til stadighet over akkurat det der ja.. Prøver selv å skape litt bedre holdninger når jeg spiller, så dersom noen gjør noe jeg synes er stilig, så sier jeg "good work mate" f.eks. Er så lei 14 åringer som skriker "noob"... -.-

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...