Skjelvgråt Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 lol dice.. Kommer ikke inn etter dagens update. Er nesten komisk det her Samme her.. Spillet krasjer med engang etter jeg er ferdig å laste inn ei bane. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 lol dice.. Kommer ikke inn etter dagens update. Er nesten komisk det her Samme her.. Spillet krasjer med engang etter jeg er ferdig å laste inn ei bane. Skjedde meg også, men rettet seg ved å ta en repair på spillet. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) lol dice.. Kommer ikke inn etter dagens update. Er nesten komisk det her Samme her.. Spillet krasjer med engang etter jeg er ferdig å laste inn ei bane. Skjedde meg også, men rettet seg ved å ta en repair på spillet. Repair funket ikke for meg, men fant denne fixen: 1. Go into your game directory (dir:\Program files(x86)\Origin Games\Battlefield 4) 2. If you have a “user.cfg” file, open it in notepad. 3. Delete the command line “UI.DrawEnable 1” 4. Save the file 5. Start the game 1. Go into your game directory (dir:\Program files(x86)\Origin Games\Battlefield 4) 2. If you have a “user.cfg” file, open it in notepad. 3. Delete the command line “UI.DrawEnable 1” 4. Save the file 5. Start the game Endret 26. februar 2014 av blinc Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hvilke maps fra BC2 ville dere likt å se igjen? Arica Harbor, Atacama desert, Nelson Bay blant annet ville vært kjærkomment for meg! Spot on Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Hvilke maps fra BC2 ville dere likt å se igjen? Arica Harbor, Atacama desert, Nelson Bay blant annet ville vært kjærkomment for meg! ingen av dem(til bf4), i så fall som noe ala back to karakand ble i bf3, altså noen av de beste mapsene i bc2 som expansion pack i BC3, greit å skille seriene Skulle likt å se alle by-kartene fra BF2 igjen. Både Karkhand, Jalalabad og Sharqi Peninsula. Sistnevnte synes jeg forresten er det desidert beste kartet fra serien. Edit: Så først nå at du skrev BC2 og ikke BF2 Endret 26. februar 2014 av krabbemat Lenke til kommentar
frds Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Kunne gitt en lunge for Mashtuur City. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Skulle egentlig gjerne sett noen av Spec Ops kartene til BF2 igjen. Det var noen av de vanskeligste og samtidig mest intense og morsomste kartene som fantes. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Bli med på 5 vs 5: Karsk Køppen En av de eldste Battlefield klanene i Norge inviterer til turnering som skal vare hele mars måned. Hver onsdag kveld skal påmeldte lag kjempe mot hverandre for å kunne delta i finalene som skal spilles i slutten av måneden. Alle kan delta og det er ikke noe krav til erfaringsnivå, både lag og enkeltspillere oppfordres til å melde seg på. Endret 26. februar 2014 av Green_Monster Lenke til kommentar
frds Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Tenker kanskje å stille med ett lag Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Dere som har BF4 på en SSD, hvor lang tid tar det fra dere trykket på Join til dere er inni spillet og spiller? Mener å lese at det kom an på hvor rask HDD/SSD er når det kommer til loadingtiden. For jeg vurdere å kjøpe en ny disk kun for å få ned den tiden. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Når servere bytter maps osv så får jeg stort sett fritt velge vehicle. Det er vesentlig forskjell. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Nye map packen er ihvertfall helt fitte å spille på PS4. Lagmatron deluxe i dag også. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Dere som har BF4 på en SSD, hvor lang tid tar det fra dere trykket på Join til dere er inni spillet og spiller? Mener å lese at det kom an på hvor rask HDD/SSD er når det kommer til loadingtiden. For jeg vurdere å kjøpe en ny disk kun for å få ned den tiden. Kan bekrefte dette. Jeg og en kompis hadde BF4 "LAN" forrige helg. Begge har omtrent like rask prosessor, skjermkort, osv, men han kjører BF4 fra SSD mens jeg kjører på gamle harddisker. Det var som regel jeg som fant server, så selv om kompisen med SSD joina serveren 30 sek etter meg, så var han ofte inne 30-60 sek før meg... Lenke til kommentar
frds Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Team Norway vs Vination (elsn) ca kl 8 www.twitch.tv/frewsen Endret 26. februar 2014 av frds 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Dere som har BF4 på en SSD, hvor lang tid tar det fra dere trykket på Join til dere er inni spillet og spiller? Mener å lese at det kom an på hvor rask HDD/SSD er når det kommer til loadingtiden. For jeg vurdere å kjøpe en ny disk kun for å få ned den tiden. Kan bekrefte dette. Jeg og en kompis hadde BF4 "LAN" forrige helg. Begge har omtrent like rask prosessor, skjermkort, osv, men han kjører BF4 fra SSD mens jeg kjører på gamle harddisker. Det var som regel jeg som fant server, så selv om kompisen med SSD joina serveren 30 sek etter meg, så var han ofte inne 30-60 sek før meg... Da skal jeg se meg etter en ny ssd. Har null tålmodighet. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Team Norway vs Vination (elsn) ca kl 8 www.twitch.tv/frewsen Hm. Jeg har bare vært inne på twitch et par ganger før, det har fungert fint da men nå får jeg ikke noe fornuftig ut av streamen. Load på nettet mitt hopper mellom 0 og 100% men er på det jevne veldig lav, og det er stopp i streamen med bare få sekunder mellomrom. Noe man kan gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
frds Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Team Norway vs Vination (elsn) ca kl 8 www.twitch.tv/frewsen Hm. Jeg har bare vært inne på twitch et par ganger før, det har fungert fint da men nå får jeg ikke noe fornuftig ut av streamen. Load på nettet mitt hopper mellom 0 og 100% men er på det jevne veldig lav, og det er stopp i streamen med bare få sekunder mellomrom. Noe man kan gjøre for å fikse dette? Nei er noe bugget.. prøver å fikse det. Lenke til kommentar
frds Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Team Norway vs Vination (elsn) ca kl 8 www.twitch.tv/frewsen Hm. Jeg har bare vært inne på twitch et par ganger før, det har fungert fint da men nå får jeg ikke noe fornuftig ut av streamen. Load på nettet mitt hopper mellom 0 og 100% men er på det jevne veldig lav, og det er stopp i streamen med bare få sekunder mellomrom. Noe man kan gjøre for å fikse dette? Nei er noe bugget.. prøver å fikse det. Får ikke fikset det nå desverre 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Norge faila Ja jeg heide på dere Endret 26. februar 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hahaha... Har ikke gjort annet enn å plante C4 på flagg på domination i dag. Fyfaen så godt det har funket! Vinner runder på walk-over når 1/3 av motstanderlaget ragequitter... Jeg vet jeg er en dårlig person... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå