Skjelvgråt Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg er elendig som sniper, dreper svært skjeldent med den.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Meh. Den assignmenten var enkel. Var bare å klatre opp på ett av nivåene til tårnet på Firestorm og plaffe løs. Tok meg mindre enn 5 minutter da jeg innså at man ikke måtte stå helt på toppen for å fullføre. 6 kills på en runde bør være overkommelig for de fleste... GOL Magnumen var forøvrig en meget god rifle! Lenke til kommentar
lain Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Tingen på alle serverne jeg har prøvd på Feh, er at alt og alle er klar over at folk prøver å ta den unlocken. Ergo spammes tårnet med tanks/heli, og snipers på andre laget jakter de som står i tårnet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Meh. Den assignmenten var enkel. Var bare å klatre opp på ett av nivåene til tårnet på Firestorm og plaffe løs. Tok meg mindre enn 5 minutter da jeg innså at man ikke måtte stå helt på toppen for å fullføre. 6 kills på en runde bør være overkommelig for de fleste... GOL Magnumen var forøvrig en meget god rifle! Ah, elska jo den rifla i BC2. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 GOL er null problem å få, bare å være "noob" å stå klar på "toppen" av heisen på caspian border, å ta alle som hadde tenkt å gjøre det samme med et high rate of fire våpen, 2 min and your good to go. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hvilken sniper liker dere best? Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hvilken sniper liker dere best? M40A5 m/ lyddemper for CQ og Intervention på litt lengre hold. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Dagens update: http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955065225656757954/ 2 Lenke til kommentar
lain Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 GOL er null problem å få, bare å være "noob" å stå klar på "toppen" av heisen på caspian border, å ta alle som hadde tenkt å gjøre det samme med et high rate of fire våpen, 2 min and your good to go. Genialt. Ikke tenkt tanken, pga tårnet faller ned såpass fort, har jeg fokusert på å prøve på firestorm. Men så lenge man står ved heisen, eventuelt tar heisen opp, og tar de i tårnet med f.eks rifle, var 5 kills gjort på 2min. Det å få ribbon etterpå er jo nada issue. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 GOL er null problem å få, bare å være "noob" å stå klar på "toppen" av heisen på caspian border, å ta alle som hadde tenkt å gjøre det samme med et high rate of fire våpen, 2 min and your good to go. Genialt. Ikke tenkt tanken, pga tårnet faller ned såpass fort, har jeg fokusert på å prøve på firestorm. Men så lenge man står ved heisen, eventuelt tar heisen opp, og tar de i tårnet med f.eks rifle, var 5 kills gjort på 2min. Det å få ribbon etterpå er jo nada issue. Funker DMR ? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 GOL er null problem å få, bare å være "noob" å stå klar på "toppen" av heisen på caspian border, å ta alle som hadde tenkt å gjøre det samme med et high rate of fire våpen, 2 min and your good to go. Genialt. Ikke tenkt tanken, pga tårnet faller ned såpass fort, har jeg fokusert på å prøve på firestorm. Men så lenge man står ved heisen, eventuelt tar heisen opp, og tar de i tårnet med f.eks rifle, var 5 kills gjort på 2min. Det å få ribbon etterpå er jo nada issue. Funker DMR ? Brukte vell AEK selv, så vil da anta at et semiautomatisk våpen også fungerer, ikke at jeg ser fordelen med det istendenfor. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Dagens update: http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955065225656757954/ Ser ut som sound loop crash'en iallefall er fixet for min del. "Endelig" kan jeg spille Metro ... Lenke til kommentar
frds Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Noen som har noe god 32 player Locker TDM? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Noen som får til å spille? Kommer inn i spillet, men da kommer bare teksten BF4.EXE har sluttet å fungere etter 2 sekunder Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Brukte vell AEK selv, så vil da anta at et semiautomatisk våpen også fungerer, ikke at jeg ser fordelen med det istendenfor.Trodde av en eller annen grunn at man måtte bruke sniperbørse.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hvilke maps fra BC2 ville dere likt å se igjen? Arica Harbor, Atacama desert, Nelson Bay blant annet ville vært kjærkomment for meg! 1 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 lol dice.. Kommer ikke inn etter dagens update. Er nesten komisk det her Lenke til kommentar
C.. Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Noen som får til å spille? Kommer inn i spillet, men da kommer bare teksten BF4.EXE har sluttet å fungere etter 2 sekunder Fungerer helt fint her, spilte nettopp 3 runder med conquest uten noen problemer. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Hvilke maps fra BC2 ville dere likt å se igjen? Arica Harbor, Atacama desert, Nelson Bay blant annet ville vært kjærkomment for meg! ingen av dem(til bf4), i så fall som noe ala back to karakand ble i bf3, altså noen av de beste mapsene i bc2 som expansion pack i BC3, greit å skille seriene Endret 25. februar 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå