TheKims Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 De fleste spiller på konsoll og der er det lite krasj. Kjøp konsoll:) Tror de fleste spiller på PC. Har vært konsoll spiller, men kommer ikke tilbake. Mus og keyboard er overlegent, samt at grafikken på PC er mye bedre å du er heller ikke låst til 60fps 2 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 De fleste spiller på konsoll og der er det lite krasj. Kjøp konsoll:) Tror de fleste her inne, og de fleste som har prøvd BF4 på konsoll heller ville sage av seg høyre arm enn å spille BF4 på konsoll (Og BF4PC er større enn noen av konsoll'ene hver for seg) 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Er flere spillere på ps4 alene Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Å herre min hatt...100% boost for premium + 100% egen boost ---> Lol score Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Er flere spillere på ps4 alene Det var faktisk helt omvendt når jeg sjekket før jeg skrev innlegget Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Det var vel en massiv disconnect Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Er flere spillere på ps4 alene Det var faktisk helt omvendt når jeg sjekket før jeg skrev innlegget Really? Endret 23. februar 2014 av Christoffero89 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Prøv å spill på PC så ser du at det er overlegent, mus og keyboard er 10 ganger bedre enn en kontroller Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 De fleste spiller på konsoll og der er det lite krasj. Kjøp konsoll:) Tror de fleste spiller på PC. Har vært konsoll spiller, men kommer ikke tilbake. Mus og keyboard er overlegent, samt at grafikken på PC er mye bedre å du er heller ikke låst til 60fps Its true - Alt er bedre på PC Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Er flere spillere på ps4 alene Det var faktisk helt omvendt når jeg sjekket før jeg skrev innlegget Really? Jepp, faktisk nesten omvendt av det første bildet ditt. - Ser ut som PC-spillerne legger seg tidligere på kvelden og er på jobb dagen etter enn PS4-spillerne Hvis du ser videre i statistikken så er det 125000+ flere spillere på PC enn på PS4 også .. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Er det ikke slik at PC er mest vanlig i Europa, mens konsoll dominerer fullstendig i USA, og at dette er grunnen til at det er så store variasjoner i løpet av 24t? Steam har jo desidert høyest aktivitet når det er dagtid i Europa, til tross for at det USA har cirka like mange innbyggere som hele Europa til sammen. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 They love their XBone... Dem om det Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jepp, faktisk nesten omvendt av det første bildet ditt. - Ser ut som PC-spillerne legger seg tidligere på kvelden og er på jobb dagen etter enn PS4-spillerne Hvis du ser videre i statistikken så er det 125000+ flere spillere på PC enn på PS4 også .. Er jo ikke helt umulig at det har litt med alder å gjøre, men trolig er det hovedsaklig fordi de fleste PS4 spillere befinner seg i USA og dermed i en annen tidssone. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Er det ikke slik at PC er mest vanlig i Europa, mens konsoll dominerer fullstendig i USA, og at dette er grunnen til at det er så store variasjoner i løpet av 24t? Steam har jo desidert høyest aktivitet når det er dagtid i Europa, til tross for at det USA har cirka like mange innbyggere som hele Europa til sammen. Har litt å si hvilken kjøpskraft befolkningen har. Konsoll er som regel det billigere alternativet. Vil tro PC-spilling er dominerende i de skandinaviske landene. I Spania og Hellas er ikke kjøpskraften så stor i disse tider. 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 66 Norske spillere i Battlefield.no - Battlefield 4 Bigwar #7 Sendingen starter 2000, med kommentering og prep-talk fra ca 2030. I Battlefield 4 sammenheng blir dette første gangen vi bruker en DLC og vi har lyst å gi deltagerne en god opplevelse, og forhåpentligvis noen minneverdige øyeblikk. Battlefield.no ønsker Nirex og Maskot velkommen til Bigwar, dette blir deres første sending sammen. Deltagere får eksklusive dogtags. Les mer 2 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 En oppsummering av min Battlefield 4 opplevelse: kræsj, kræsj og atter kræsj, i det uendelige. Hvis det BARE kræsjer nå så er det ikkje sikkert det er EA sin feil. Hva slags feil får du, og hva står det i event view i windows? Der kan man se kræsj log Jeg tror kanskje du har rett. Virker som om det kræsjer i forholdet mellom headsettet mitt (G35 med surroundlyd) og Battlefield av en eller annen grunn? Jeg slettet lyddriverene som jeg ikke brukte å det har vært mye mindre kræsj etter det. Takk for tipset, skal prøve det! Lenke til kommentar
lain Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Gud bedre jeg hater Dice for den siste sniper unlocken de har lagt inn. Han som fant på at det var smart å sette krav til hvor du skal skyte ifra, håper jeg finner seg på motorveien uten bremser, og ratt, i 200km/t. 2 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Hahaha, +1 for den, men det er jo kjekt når man kjører fly, heli eller tank når folk camper, da veit men ihvertfall hvor man trenger å sikte resten av runden, bare stå å slenge i veien granat etter granat, synd splash damage i BF4 er så fraværende at det grenser til å ikke eksistere i det hele tatt.. Endret 24. februar 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
lain Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg har mer eller mindre gitt opp den sniper rifla. Det å prøve å få tak i den, har egentlig gitt meg avsmak på hele spillet. Har alt annet unlocked, så har noen timer spilling. Får vel bare gå tilbake til skyrim eller no, ikke sunt å bli irritert over dårlig game design, og gudene vet det finnes mye dårlig gamedesign i bf4. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Bigwar er igang og Battlefield.no skal dele ute et Headsett til 1500 nok hvis dem for nok views 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå