Simkin Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Var 8 kart i BF 3 og mener jeg har hørt det blir like mange kart i BF 4. 9 baner var det i BF3. Endret 9. august 2013 av FiveInline Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 De tar tilbake ordningen fra BF2, så du må passe på hvor ofte du trykker "r" Fantastisk Lenke til kommentar
hightow Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 http://www.youtube.com/watch?v=1xNgWeOXKYQ Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 De tar tilbake ordningen fra BF2, så du må passe på hvor ofte du trykker "r" Det var slik i E3 pre-alphaen, men Dice har selv sagt at det er noe som ikke er 100% garantert at vil komme i det endelige spillet. De vil nok sannsynligvis teste betaen og se på tilbakemeldinger før de gjør ett endelig valg. At alle kuler i ett resterende magasin forsvinner er heller mer urealistisk som tidligere nevnt av andre, denne funksjonen passer bedre i hardcore. Jeg liker at reload blir noe mer realistisk, men da bør de også få plass noe i HC som viser hva slags fire mode våpenet bruker. Jeg bytter ofte og det er vanskelig å huske til enhver tid hvorvidt våpenet står på single shot eller auto -- i Normal vises fire mode nederst til venstre, i virkeligheten er det bare å se på våpenet, i HC har vi ingen av delene... Dice kan alltids legge til en funksjon der man tilter våpenet sidelengs slik at man kan sjekke det manuelt, men dette er nok heller usannsynlig da det krever en haug nye animasjoner og en fire selector som er dynamisk ingame, Den beste løsningen er nok heller å ha den på displayet slik som i normal. Konge, det var jeg ikke klar over. Noe info på når Betaen er? I september visstnok. Ingen dato enda. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 I september visstnok. Ingen dato enda. Midt i rushet Neida, det skal bli gøy. Takk for info! Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Er det noen som vet hvordan tickets fungerer i BF4? For det opplegget vi har nå i BF3 er hjernedødt, man bør miste en ticket når man blir skutt og dør (og ikke lengre kan revives) og ikke i det man spawner. Under en runde CQ nå nettopp lå vi under hele runden, men vi tok over flagg og det jevnet seg ut mot slutten, og med 3 mot 2 flagg trengte vi bare å vente på at fienden skulle blø ut sine siste 15 tickets. Men neida, her spawnet en, to, tre, fire... Vi sto lenge på 1 ticket, men det ser ikke ut som folk skjønner helt hvordan tickets fungerer, og ingen leser chat, så selvfølgelig endte det med at vi tapte 0-6. Anyone? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Et sånn system som du vil ha, finnes allerede i rush og squad rush. Jeg personlig synes systemet i conquest fungerer utmerket. Man bør ikke miste ticket før det er umulig for personen å gjør noe mer uten å måtte spawn inn på nytt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Synes også det er fint. Det legger også mer press på medics for å revive folk. Men har jeg forstått det slik om man ikke respawner mot slutten og heller henger i menyen rett før så mister ikke laget tickets? Så om det er 5-5, så er det bare for laget å ikke spawne, så vinner man? For det har ikke jeg visst. Ikke at jeg har spilt så veldig mye BF heller da. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 I conquest, så mister man ikke ticket så lenge man ikke spawner. Om man har bleed på 5-5 og ingen spawner, så vil man vinne. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Da lærte man noe nytt! Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Man bør ikke miste ticket før det er umulig for personen å gjør noe mer uten å måtte spawn inn på nytt. Dette mener jeg og, men man bør miste ticket når man ikke lengre kan bli revivet, og ikke i det man spawner, denne løsningen er helt håpløs siden man direkte får laget til å tape dersom man spawner, slik jeg opplevde tidligere i dag. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 flere som har planer om å kjøpe bf4 til dagens konsoller og igjen til neste gen? battlefield har nå kommet med at du kan videreføre statsa dine til neste gen maskin:) Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Att folk klarer å spille BF eller annen FPS på konsoll er utenfor min fatteevne. Endret 17. august 2013 av FiveInline 8 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Att folk klarer å spille BF eller annen FPS på konsoll er utenfor min fatteevne. Er vel en vanesak for deg meste. Eg føler meg midt imellom. Spilt Bf3 mer på Pc enn Xbox. Pc versjonen er totalt overlegen Xbox. 32 spillere, svak grafikk og fps drops på 360. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Er vel en vanesak for deg meste. Eg føler meg midt imellom. Spilt Bf3 mer på Pc enn Xbox. Pc versjonen er totalt overlegen Xbox. 32 spillere, svak grafikk og fps drops på 360. Er vel max 24 spillere på konsoll. Helt krise hvor labert BF3 er faktisk, på konsoll. Følte Bad Company 2 var mye bedre faktisk. Spillte dette veldig mye på konsoll og PC. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Å spille på konsoll er like lett som å spille på PC. Har du kun spillt på PC, så er det veldig vanskelig å bruke spake, samme visst man kun spiller på konsoll. Tok meg vel 1 måneds tid for å klare å få en positiv K/D når jeg hoppet over til PC gaming. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Det tror jeg alle er enige i men problemet er at på konsoll så har du analog kontroll. Med mus og tastatur kan du reagere tvert og sikte på et sted med engang. Med analog kontroll som det er på konsoller så er det en hel bevegelse fra punkt 1 til punkt 2 hvor du aimer. Du kan selvsagt skru opp sensitiviten men da mister du igjen finbevegelsen. Blir som å teipe en hammer på tommelen din og deretter prøve å treffe spikeren Klart du kan venne deg til det men det er bedre å bruke hele hånden for bevegelse. 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Er vel max 24 spillere på konsoll. Helt krise hvor labert BF3 er faktisk, på konsoll. Følte Bad Company 2 var mye bedre faktisk. Spillte dette veldig mye på konsoll og PC. Bad Company synes eg ogsæ funker mye bedre. Nå kommer next gen konsollen og da blir det vesenrlig liten forskjell fra Pc til konsoll. Eneste er vel kontroll vs taststur. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Det tror jeg alle er enige i men problemet er at på konsoll så har du analog kontroll. Med mus og tastatur kan du reagere tvert og sikte på et sted med engang. Med analog kontroll som det er på konsoller så er det en hel bevegelse fra punkt 1 til punkt 2 hvor du aimer. Du kan selvsagt skru opp sensitiviten men da mister du igjen finbevegelsen. Blir som å teipe en hammer på tommelen din og deretter prøve å treffe spikeren Klart du kan venne deg til det men det er bedre å bruke hele hånden for bevegelse. Alle har jo samme handicap på konsoll. Jeg har en 6-7000 kills på PS3 så man klarer jo tydeligvis å treffe noe Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Er det ikke Auto-aim på konsoll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå