krabbemat Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Kjapt spørsmål; er det mulig å skifte kallenavn i BF4, eventuelt lage en ny 'soldat' og starte fra scratch eller må man isåfall kjøpe en ny lisens til spillet? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Bruker ikke BF4 navnet du kaller deg i origin? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Du kan endre navn i innstillingene i Origin. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Kjapt spørsmål; er det mulig å skifte kallenavn i BF4, eventuelt lage en ny 'soldat' og starte fra scratch eller må man isåfall kjøpe en ny lisens til spillet? Du må vel ha en ny lisens ja. En halveis måte er vel å bruke premium til å reset stats, men den resetter vel bare skill, K/D ratio og accuracy. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 (endret) Må ikke ha noen ny lisens nei. Som nenvt over, endre navnet i origin klienten. Tar noen minutter, og så er det fixed Soldier name = origin ID. Å resette stats gjør nettop det, resetter stats. Du får ikke muligheten til å endre navnet. Endret 21. februar 2014 av Feh Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Joda, men han spurte også om det gikk ann å starte på scratch, evt starte enda en soldat på samme lisens. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Så bra teamet mitt er.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Så bra teamet mitt er.. Å feilen var? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Så bra teamet mitt er.. Å feilen var? Nei, vi gjorde jo det relativt bra. Men de sniperene som campa, på siden av hverandre også Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 (endret) Så bra teamet mitt er.. Å feilen var? Nei, vi gjorde jo det relativt bra. Men de sniperene som campa, på siden av hverandre også Kjør på de? Endret 21. februar 2014 av Jekay Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Yes. Nå kan man ha bomba på defuse og ikke synes på kartet:) Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hvorfor er det egentlig så få servere som kjører med friendly fire i BF4? I BF2 så var det default på 99% av public servers. Er det fordi man skal kunne løpe rundt og gønne/spamme granater uten å måtte bekymre seg for tk? Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hvorfor er det egentlig så få servere som kjører med friendly fire i BF4? I BF2 så var det default på 99% av public servers. Er det fordi man skal kunne løpe rundt og gønne/spamme granater uten å måtte bekymre seg for tk? Jeg syns jo det er mye mer hektisk med eksplosiver og kuler nå enn i bf2, så de som aksepterer masse teamkill får spille hardcore. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hvorfor er det egentlig så få servere som kjører med friendly fire i BF4? I BF2 så var det default på 99% av public servers. Er det fordi man skal kunne løpe rundt og gønne/spamme granater uten å måtte bekymre seg for tk? Det er fordi målgruppen for spillene ikke er den samme, det er ikke like lønnsomt å appellere til hardware gamer som casualsm Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hvorfor er det egentlig så få servere som kjører med friendly fire i BF4? I BF2 så var det default på 99% av public servers. Er det fordi man skal kunne løpe rundt og gønne/spamme granater uten å måtte bekymre seg for tk? Spill hardcore så kan du team kille så mye du vil Lenke til kommentar
War Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Ingen grunn for å spille noe annen et HC, normal er jo helt latterlig. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Ingen grunn for å spille noe annen et HC, normal er jo helt latterlig. Normal krever litt mere skill. HC er jo bare latterlig når du er sniper å kan skyte fienden i foten å få en kill Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Jeg er enig med War, HC er best.. Spesielt med hit detection buggen som de fortsatt ikke har fått fikset.. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hvah... Det er nettopp på grunn av den dårlige netcoden i BF4 at jeg nå foretrekker Normal foran Hardcore og ikke omvendt slik jeg gjorde i BF3. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Jeg er enig med War, HC er best.. Spesielt med hit detection buggen som de fortsatt ikke har fått fikset.. Slik at man dauer enda mere på idiotisk vis enn før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå