Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte Cap the Flag på Caspian nettopp og må "nesten motvillig" innrømme at Dice faktisk har fått til noe bra med dette kartet. Action og inf. faktoren har økt betraktelig, noe som hever spillbarheten veldig.

Dette er gledelige nyheter altså. Klør i fingrene til å teste den nye pakken til helgen!

Lenke til kommentar

Likte også Caspian bedre nå, men resten av mappene var litt meh. Metro er jo egentlig samma greia som før bare litt annen grafikk å noen pillars her og der du kan rive ned. Gulf of Oman var en av mine favoritter i BF3, men synes de har ødelagt det litt med den sandstormen. Blir fort litt kjedelig når du plutselig ikke ser mere enn 40-50 meter foran deg.

Lenke til kommentar

Metro var hakket bedre siden man kunne ta noen ekstra veier. Oman virket også bedre som førsteinntrykk, men jeg har ennå ikke opplevd sandstormen, men den så rimelig kul ut på diverse youtube klipp. Stormen på Paracel er jo helt konge og jeg ser fram til at det blir litt heftig Close Quarters på Oman under stormen. Det forandrer jo situasjonen fullstendig når man plutselig ikke bare kan ligge og campe fredelig og rolig en halv kilometer unna fienden lenger. Dette lover bra DICE. Hadde mistet troen fullstendig men nå er den på vei tilbake :)

Edit: Ser også ut til at Premium kunder får hele 4 "shortcuts" gratis. Synes "shortcut" opplegget er noe regelrett "PayToWin" faenskap men når de først har innført dritten er det bra at Premium kunder får endel gratis slik at man slipper å grinde alle mulige drittvåpen for å unlocke ett og annet brukbart.

Endret av Vice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg lagger som faen på Oman, aner ikke hvorfor. Alle andre maps fungerer. Var helt umulig og fly jet eller helikopter. Tror det skjedde ide sandstormen kom. Blir som om jeg har 10000 ping. FPS'en og det er fint, men karakteren spoler tilbake 1sek hvert 5. sekund. :p Helt jævlig. Ellers likte jeg veldig godt den sandstormen. Slipper jeg helikopterene og disse snipernoobsa som sitter på toppen av den høyeste bygningen.

Lenke til kommentar

Misliker så sterkt at de gir disse roof herosene enda flere tak å sitte på, burde vært en slags sky box for inf så de holdt seg på bakken og ikke på alle takene, men de som flyr heli er jo også retarded å skyter de ikke ned heller så.

 

Du spiller feil spill... Spill cod, så slipper du mye bevegelsesfrihet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, står jo dette: (Mente DMR's da Shotguns ikke kommer før 25.)

Battlefield 4 Premium members will get access to two special Shortcut Kits, on top of two other Shortcut Kits accessible to all Battlefield 4 owners. See below for the handout schedule.

February 18 to February 24
Shortcut Kit: Hand Guns
Battlefield 4 Premium Shortcut Kit: DMR’s

February 25 to March 4
Shortcut Kit: Grenades
Battlefield 4 Premium Shortcut Kit: Shotguns


Edit: Kanskje lurt av meg å lese instruksjonene som sto på samme siden ja.. :blush:

 

PC Player (Battlefield 4 Premium Member):

  • Click the “BATTLEFIELD 4 PREMIUM GIVEAWAY” button at the bottom of this news story.
  • A success message will display in green at the top of Battlelog if successful.
  • You have now been granted the Shortcut Kit.

 

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Morsom desync på en nesten tom server (2v4). Jeg flyr attack heli, alene, treffer på fiendens attack heli og vi skyter heat seeker mot hverandre. Jeg blir truffet, han ble truffet, begge gikk i bakken og eksploderte. To sekunder senere flyr han over meg uten tegn til å noen sinne ha tatt skade av en missil.

 

Schrødingers helikopter - det var både i luften; helt, og på bakken; i flammer, samtidig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kompis av meg på squaden kommer inn i en bygning hvor jeg har søkt dekning. Han ser rett på meg og retter så børsa mot meg og begynner å skyte. Hva er det du driver med spør jeg?? "Nei jeg bare så såvidt at det var noen der så jeg prøvde å skyte han raskest mulig". Skjønner at mye sinnssyke kills skjer når jeg faktisk har observert han i ett sekund eller to før han i det hele tatt ser meg. :(

Lenke til kommentar

Sånt er forbaska irriterende. Du ser en fyr og setter 3-4 DMR skudd i ryggen hans, så snur han seg og dreper deg med 100 i helse.

Eller at du nærmer deg et hjørne sakte og vet at det kommer en fyr der, så sekundet før du ser han runder hjørnet ligger du der død, drept av hagle. Trist at det skal være sånn.

Får spille litt Ghosts i helga da hvertfall, mye mulig det er mindre bugs om ikke annet.

Endret av kremt
Lenke til kommentar

Usikker på om de må det, men jeg gjorde begge på samme runde og fikk assignmenten hvertfall. For å være sikker åpnet jeg både borten ved B og A. Det var en enkel assignment forsåvidt fordi det var ikke bare jeg som var ute etter den :p Stilte meg i et hjørne ved den ene porten med DVB-12 og plaffet ned 10-12 stykker på rappen som skulle prøve seg på porten haha.

 

Edit: Land on top of blabla on caspian or firestorm. Jeg har nå prøvd å lande både med fallskjerm, og med helikopter på toppen av de jævla tårna men får faen ikke godkjent den assignmenten.

 

Edit2: Ser ut til at flere rapporterer at samtlige våpen achievements er "in a round" altså må gjøres i en og samme runde. IIRC så var det slik med våpen-assignmentsene i China Rising også.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...