meg0709 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 For øvrig var jeg selvfølgelig midt i en god runde og var etter 20-ish kills allerede anklaget for hacking to ganger. Ser ikke hvorfor du skal være lei deg, om folk mener du cheater så er jo det bare ett pluss og en ego boost for din del og slike folk som beskylder andre folk i hytt og pine har ikke peiling, ignorer slike eller bare bli cocky og skriv l2p eller noe ræl. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 1982kims har vel over 100 poster med klaging over Bf4 bare i denne tråden. Et sinnsykt under at han i det heletatt spiller dette spillet... ^^ Beklager, det er ikkje over 100 poster men..... Og jeg må få meg et liv. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 For øvrig var jeg selvfølgelig midt i en god runde og var etter 20-ish kills allerede anklaget for hacking to ganger. Ser ikke hvorfor du skal være lei deg, om folk mener du cheater så er jo det bare ett pluss og en ego boost for din del og slike folk som beskylder andre folk i hytt og pine har ikke peiling, ignorer slike eller bare bli cocky og skriv l2p eller noe ræl. " " fordi spillet kræsjet, ikke fordi jeg ikke eeelsker å bli anklaget for cheating! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Nå er second assult på vei ned Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Var... Fikk error, stoppa, og nå vil den ikke starte igjen Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 SA ferdig nedlasta. Men oppdatering av battlelog har ikke kommet enda... Faen ta, kan vi ikke forvente å spille før i kveld eller? Makan... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Var... Fikk error, stoppa, og nå vil den ikke starte igjen Lukk origin, for så åpne den igjen. Det funka hos meg. Fikk også error noen sekunder etter kl 10 Endret 18. februar 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) SA ferdig nedlasta. Men oppdatering av battlelog har ikke kommet enda... Faen ta, kan vi ikke forvente å spille før i kveld eller? Makan... Nå kan vi spille SA Edit: Jeg spiller SA Endret 18. februar 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 YEY.. Downloading. Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Ferdig nedlastet, men når jeg prøver å joine en server, får jeg opp at jeg ikke har riktig DLC/premium. Den var ny. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Ferdig nedlastet, men når jeg prøver å joine en server, får jeg opp at jeg ikke har riktig DLC/premium. Den var ny. Lukk fanen i nettleseren, og start BF4 på nytt fra Origin Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Prøvde det i stad en en gang. Da funket det ikke. Men skal prøve igjen senere. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Skjønner ikke hvorfor de har tatt med Metro igjen.. Mappet er jo bare et stort klusterfuck, selv på 32 spillere. De har ikke gjort noe mer med mappet heller. Lagd litt flere tuneller så kunne det funka tror jeg.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 De har lagt til minst en ekstra tunell for flanking + levolutions der man kan sprenge gulvet mellom metroen og etasjen over. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Var et gledelig gjensyn med Caspian Border faktisk. Var på ingen måte en av mine favorittkart i BF3, men likte veldig godt de nye elementene - tillatter i større grad infanteri mot infanteri-kamper. Og for interesserte (de som ikke orker grinde pistoler); gratis pistol-"shortcut": https://www.origin.com/no-no/store/buy/76889/pc-download/addon/battlefield-4-handgun-shortcut-kit-ANW.html Endret 18. februar 2014 av gard. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) De har lagt til minst en ekstra tunell for flanking + levolutions der man kan sprenge gulvet mellom metroen og etasjen over. Fortsatt samme spawn. Ble spawnrapa 2 runder på rad... EDIT: Vi ble eid.. Ingen på laget var villig til å pushe fram. 32 og 64 blir for mye for det mappet. 16-24 er nok mer passe.. Endret 18. februar 2014 av iNtensimilla Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Battlefield 4™ Handgun Shortcut Kit Gratis i butikken! http://battlelog.battlefield.com/bf4/store/pc Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 18. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Nå er det ikke lenge før det braker løs i et nytt storslag. Norge møter Danmark i BIGWAR #6. Sendingen starter kl 2000 med kommentarer og intervjuer klokken ca kl 2030. Se alt sammen ved å følge denne linken!! Endret 18. februar 2014 av Green_Monster 3 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Yes! Metro har fått enda en clusterfuck-gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå