Gå til innhold

Anbefalte innlegg

De har tydeligvis tatt first come first serve. Alle jeg kjenner som meldte seg på på onsdag har fått.

 

Noen som vet hvor lenge Second Assault egentlig ble utsatt? Må jo bli lenge til neste siden china rising kom i starte av desember, SA kommer nå om noen dager, og om 1 mnd er det klart for naval strike. Da er det såvidt jeg kan se bare to packs igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, én ting skal PS4 versjonen ha: Jeg opplever ikke i nærheten av så mye kødd og fitteri som det PC-gjengen her gjør, logisk ettersom det er ett sansurium av forskjellige hardware oppsett. Nå har jeg ikke spillt på PC`en min siden lansering av de nye konsollene (ja det er sikkert utenkelig for majoriteten her inne :p) men med så mye negativt her inne tror jeg nesten det er like greit? Eller er der overdreven rage?

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nå har jeg ikke spillt på PC`en min siden lansering av de nye konsollene (ja det er sikkert utenkelig for majoriteten her inne :p) men med så mye negativt her inne tror jeg nesten det er like greit? Eller er der overdreven rage?

 

Det er nok veldig mye overdrevent syting. BF4 funker fint nå, iforhold til hvordan det var før.

 

At det er små bugs her og der er ingen grunn til å spille spillet. Det er umulig for utviklerne å fjerne alle bugs, og det er noe de fleste ikke forstår. Det er snakk om endeløse linjer med koder som skal igjennom før en får til å løse det.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Spillet er ikke halvferdig, det bare fungerer ikke for din del av ukjente årsaker. Spillet har vel bare fryst 1/100 siste kamper for min egen del. Ingen av de jeg spiller sammen med har rapportert om nevneverdige problemer med kræsjing de siste to månedene heller så det leder meg til å tro at feilen ligger hos folk rundtomkring og er forårsaket av eksterne årsaker. Applikasjoner/tjenester i bakgrunnen, konfigurasjon, overklokking, whatnot.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Når man bruker 1000kr på et spill som er halvferdig, så er det lov å klage.

Jeg har det å gøy med BF4 så lenge det fungerer. I dag har det bare vært problemer med at spillet fryser helt plutselig. Har klart å få fullføre 1 runde ut av 10 i dag uten at spillet frøs.

 

Så få en jævla refund og slutt å syt!

Lenke til kommentar

 

Når man bruker 1000kr på et spill som er halvferdig, så er det lov å klage.

Jeg har det å gøy med BF4 så lenge det fungerer. I dag har det bare vært problemer med at spillet fryser helt plutselig. Har klart å få fullføre 1 runde ut av 10 i dag uten at spillet frøs.

 

Så få en jævla refund og slutt å syt!

 

Det er helt legitimt å klage. Dessuten er det helt sant at spillet har blitt veldig ustabilt etter siste patch, jeg har kræsjet rundt ti ganger i dag. Det skal ikke være mulig, men DICE har faktisk skapt like mange problemer som de har løst med hver eneste patch helt siden release.

 

Og refund? Haha, ja, det er vel lov å prøve...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hacks?!

 

Spilte en runde på Operation Locker "No explosives"-server nettopp og opplevde to ganger i løpet av runden å bli drept momentant (og med eksplosjonslyd), av MAV (ikke det jævla flyet altså). Både innendørs og utendørs og ikke direkte av spilleren, han var langt unna bak flere vegger osv. Det var tydelig at det var selve MAV'en som gjorde jobben. Jeg vet at man kan skyte i stykker equipments med MAV'en, men fungerer dette på spillere også? Serveren har autokick og denne fyren ble ikke kicka..

Lenke til kommentar

Jeg må uten tvil være en av de veldig få i hele Norge og verden som ikke har opplevd nevneverdige problemer med BF4! Det har riktignok vært en kræsj i ny og ne, men ikke noe mer enn man kan forvente og som man også kan få i andre (stabile) spill.

 

Dessuten har mange av de gangene man gjentatte ganger opplever problemer med å joine en server en veldig enkel fix, om det så er å starte Origin på nytt, restarte router eller oppdatere Punkbuster. Jeg skal ikke si at spillet er feilfritt, men jeg tror mange sliter med veldig lite tålmodighet og driver med overdrevent mye syting. Etter en hard start med BF3 virker det som enkelte har veldig lett for å legge all skyld på DICE og EA bare det er noe. Hadde det vært så forbanna lett å fikse alt hadde det vel blitt gjort?

Endret av TB-GORGONPLEX
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg må uten tvil være en av de veldig få i hele Norge og verden som ikke har opplevd nevneverdige problemer med BF4! Det har riktignok vært en kræsj i ny og ne, men ikke noe mer enn man kan forvente og som man også kan få i andre (stabile) spill.

 

Dessuten har mange av de gangene man gjentatte ganger opplever problemer med å joine en server en veldig enkel fix, om det så er å starte Origin på nytt, restarte router eller oppdatere Punkbuster. Jeg skal ikke si at spillet er feilfritt, men jeg tror mange sliter med veldig lite tålmodighet og driver med overdrevent mye syting. Etter en hard start med BF3 virker det som enkelte har veldig lett for å legge all skyld på DICE og EA bare det er noe. Hadde det vært så forbanna lett å fikse alt hadde det vel blitt gjort?

 

Jeg er enig i at spillet stort sett virker greit, men det koker nok ned til hvor tolerant man er til forskjellige feil. Hvis man synes det er greit at man blir skutt rundt hjørner av noen som har 0 i helse, halvparten av gangene så er det jo ikke så farlig.

Lenke til kommentar

Det er helt legitimt å klage. Dessuten er det helt sant at spillet har blitt veldig ustabilt etter siste patch, jeg har kræsjet rundt ti ganger i dag. Det skal ikke være mulig, men DICE har faktisk skapt like mange problemer som de har løst med hver eneste patch helt siden release.

 

Og refund? Haha, ja, det er vel lov å prøve...

Er faktisk folk som har sagt at de vil levere tilbake hele dritten og fått tilbake alle pengene. EA har visst en 100% garanti i Origin.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...