Feh Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Glem å spill BF4 på laptop til 4-5k. Skal godt gjøres å finne en maskin med dedikert grafikk til den prisen, og ellers blir det integrert. Intel HD 4000 skal visstnok klare å dra BF4 på ca. 20 FPS med alt på low. Du må nok doble innsatsen om du skal opp på noenlunde spillbar grafikk. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Går fint ann å spille på low. Her har jeg det meste på low utenom Mesh og Texture quality som jeg har satt til High. Jeg bryr meg fint lite om hvor fint gresset ellet trærne ser ut Ser jeg fienden holder det for meg å jeg synes faktisk BF4 ser meget bra ut på low settings. Noen som vet patch note til patchen de holder på å rulle ut nå? Endret 13. februar 2014 av 1982kims Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 BF4 ser helt suverent ut på low i forhold til mange andre spill, men det er gitt at man ligger på 40+ FPS. En laptop til 4-5k vil aldri komme opp på en slike framerate i multiplayer. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Ingen fix for oneshot buggen denne gangen Blir hvertfall spennende å se hva de kuker til med den her patchen. http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2979150493838365687/ Endret 13. februar 2014 av 1982kims Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Man blir ikke oneshotted... Det er bare sånn at alle treff blir registrert samtidig, sannsynligvis på grunn av elendig tickrate osv. Dette kommer -aldri- til å bli fikset. Edit: Har de fikset den store, usynlige veggen på Zavod??? ABOUT FUCKING TIME OMFG Endret 13. februar 2014 av BALT3 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Helsikes drittspill. Vært in-game 2-5 minutter så henger lyden seg og spillet samtidig, minst 5 ganger nå. Som ikke det var nok så blir jeg faen kicket for Glitching, hvordan går det an, har ikke gjort noe spesielt annet enn at jeg falt utfor mappet en gang på locker. Mon tro hvor mye dritt Mantle er skyld i her, selv om jeg ikke bruker det så virker det som at de fleste problemene begynte etter den patchen, nå er spillet helt ubrukelig. Dritt EA. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Gud hjelpe den jevne spiller er totalt blåst for taktiske evner. Spilte på operation locker og vi ble spawntrappa. Tror dere faen ikke halve laget rusha mot midten til grinderen istedenfor å løpe ut å presse seg forbi så vi fikk en åpning. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Derfor holder jeg meg helst unna meatgrinderen. Det mappet er kun spam av alt av eksplosiver man finner i spillet. Eneste taktiske du kan gjøre der er at du kan fortsette å kaste granater på utsiden. Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Etter dagens oppdatering/patch har spillet krasjet rundt ti ganger i løpet av to timer! Plutselig så fryser det og jeg må skru det av i task manager! Lyden henger seg opp i det bildet fryser. Noen andre som har opplevd dette og som eventuelt vet råd? Helsikes drittspill. Vært in-game 2-5 minutter så henger lyden seg og spillet samtidig, minst 5 ganger nå. Mon tro hvor mye dritt Mantle er skyld i her, selv om jeg ikke bruker det så virker det som at de fleste problemene begynte etter den patchen, nå er spillet helt ubrukelig. Dritt EA. Har samme problemet. Skjedde 1 gang i går, men etter patchen i dag er det helt klikk. Er denne meldingen på battlelog: "WE'RE CURRENTLY ROLLING OUT A NEW PC GAME UPDATE AND YOU MAY EXPERIENCE SOME DOWNTIME." Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Slo på spillet nå etter å ha oppdatert. Spawner, spiller i FEM sekunder (rakk likevel en multi kill!) og så hang spillet seg. Nice. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Litt av et spill, la det inn da det kom, var ikke spillbart, hakket og lagget og fikk ikke skutt engang. La det på hylla til nå, men ser like bug ut etter hva dere skriver Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Litt av et spill, la det inn da det kom, var ikke spillbart, hakket og lagget og fikk ikke skutt engang. La det på hylla til nå, men ser like bug ut etter hva dere skriver Tror du får prøve det selv, så forstår du at det faktisk ikke er så bugget som det de påstår. Klarer fint å spille en god del matcher uten noen problemer. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Litt av et spill, la det inn da det kom, var ikke spillbart, hakket og lagget og fikk ikke skutt engang. La det på hylla til nå, men ser like bug ut etter hva dere skriver Tror du får prøve det selv, så forstår du at det faktisk ikke er så bugget som det de påstår. Klarer fint å spille en god del matcher uten noen problemer. Hvor mye har DICE/EA betalt deg for å si det? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Hvor mye har DICE/EA betalt deg for å si det? Synes dere begynner å gå litt over streken her. Dere påstår at spillet så og si er falleferdig; det funker fint på min PC. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Etter den aller siste patchen, den som var før denne har spillet fungert så og si utmerket her, joda, noen krasj, men ingenting mot for hvordan det var og man slipper alt dette svart load fail error skjerm driten også, men spørs jo hvordan det er nå da, har ikke prøvd idag enda. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Hvor mye har DICE/EA betalt deg for å si det? Synes dere begynner å gå litt over streken her. Dere påstår at spillet så og si er falleferdig; det funker fint på min PC. Har alltid fungert fint hos meg også. Det eneste som har plaget meg er nettkoden. Men den har jeg blitt så vandt med nå at jeg egentlig ikke bryr meg så hardt lengre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Har alltid fungert fint hos meg også. Det eneste som har plaget meg er nettkoden. Men den har jeg blitt så vandt med nå at jeg egentlig ikke bryr meg så hardt lengre. Netcoden bør dem forbedre ja, men herregud, det er et spill som fungere nå. Forstår ikke hvorfor dem klager så mye her, dem oppfører jeg jo som om de er små barn. Det som skal sies er at spill er kompliserte, og ved det også vanskelig å gjøre plettfri uten bugs. BF4 er så stort at det egentlig ikke er rart dem hadde så store problemer. Etter den aller siste patchen, den som var før denne har spillet fungert så og si utmerket her, joda, noen krasj, men ingenting mot for hvordan det var og man slipper alt dette svart load fail error skjerm driten også, men spørs jo hvordan det er nå da, har ikke prøvd idag enda. Akkurat! Spillet funker ypperlig hos meg, så hvorfor disse trollene klager så mye forstår jeg meg ikke på. Synes moderatorene bør ta seg en liten kikk inn på tråden, da det er utrolig kjedelig med denne negativiteten hele tiden. Endret 13. februar 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Slo på spillet nå etter å ha oppdatert. Spawner, spiller i FEM sekunder (rakk likevel en multi kill!) og så hang spillet seg. Nice. Samme greia her.. Funket jo fint etter den forrige patchen! :/ Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 1982kims har vel over 100 poster med klaging over Bf4 bare i denne tråden. Et sinnsykt under at han i det heletatt spiller dette spillet... ^^ 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå