Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg lurer mest på er om de har funnet ut en smart løsning på Baserape problemet på de små brettene.

På Metro, Bazaar og Seine Crossing så er det et stort problem å komme seg noen vei visst du først blir raped.

Det er ikkje det at det er et problem å komme seg forbi, men at viljen ikkje er til stedet. Folk vil jo bare stå på en plass å skyte på hverandre. Hvis man samarbeider i squads, så er det lett å komme forbi.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker at reload blir noe mer realistisk, men da bør de også få plass noe i HC som viser hva slags fire mode våpenet bruker. Jeg bytter ofte og det er vanskelig å huske til enhver tid hvorvidt våpenet står på single shot eller auto -- i Normal vises fire mode nederst til venstre, i virkeligheten er det bare å se på våpenet, i HC har vi ingen av delene...

Lenke til kommentar

Jeg liker at reload blir noe mer realistisk, men da bør de også få plass noe i HC som viser hva slags fire mode våpenet bruker. Jeg bytter ofte og det er vanskelig å huske til enhver tid hvorvidt våpenet står på single shot eller auto -- i Normal vises fire mode nederst til venstre, i virkeligheten er det bare å se på våpenet, i HC har vi ingen av delene...

Auto kan jo brukes til både single shot og auto - problem løst :)

Lenke til kommentar

Hvor "realistisk" blir det egentlig at man mister skuddene? Det som er mest realistisk, er jo at man fremdeles sparer på magasinet i tilfelle man får bruk for det igjen.

Hvor mange soldater kaster f. eks. et 30-skuddsmagasin når de har 29 kuler igjen?

Lenke til kommentar

Det realistiske vill være å ta vare på magasinet, selv om det bare er 5 kuler igjen, så legger man det med 5 kuler igjen tilbake bakerst i køen av magasiner...egentlig er det noe dritt når du oppdager at du putter inn et friskt magasin med bare 5 kuler igjen....blam blam blam blam blam klik klik klik klik...FU

Lenke til kommentar

Synes reloadinga som BF3 har fungerer knall, hvorfor endre på noe som fungerer?

Visst jeg er bak cover så bruker jeg å reloade uansett om jeg har 15 kuler eller 1 kule igjen.

Realisme kan Arma holde seg til, jeg liker BF som det er.

100% enig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...