Nessi Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Har desværre ikke BF3 Premium :/ Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ok, tenkte bare å nevne det om du ikke var klar over det. 1 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Eller MoH:Warfighter Limited Editon, som også gir BF4-beta! Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Finnes det informasjon noe sted om hvor mange baner som blir med i BF4? Er det forresten noen som husker hvor mange baner som var med originalt med BF3 da det kom ut, og hvordan fordelingen var mellom store og små baner? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Var 8 kart i BF 3 og mener jeg har hørt det blir like mange kart i BF 4. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Lurer på om de endelig får til at om du reloader og har 20 skudd igjen i magasinet så MISTER du faktisk de 20 skuddene.... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Det jeg lurer mest på er om de har funnet ut en smart løsning på Baserape problemet på de små brettene. På Metro, Bazaar og Seine Crossing så er det et stort problem å komme seg noen vei visst du først blir raped. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Det jeg lurer mest på er om de har funnet ut en smart løsning på Baserape problemet på de små brettene. På Metro, Bazaar og Seine Crossing så er det et stort problem å komme seg noen vei visst du først blir raped. Det er ikkje det at det er et problem å komme seg forbi, men at viljen ikkje er til stedet. Folk vil jo bare stå på en plass å skyte på hverandre. Hvis man samarbeider i squads, så er det lett å komme forbi. 1 Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Bedre map design hadde jo ikke skadet. Lengre avstand ifra spawn basen til der du starter å capture flag osv, med gjerne 3 "avskilte" veier ut ifra basen. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Lurer på om de endelig får til at om du reloader og har 20 skudd igjen i magasinet så MISTER du faktisk de 20 skuddene.... De tar tilbake ordningen fra BF2, så du må passe på hvor ofte du trykker "r" Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg liker at reload blir noe mer realistisk, men da bør de også få plass noe i HC som viser hva slags fire mode våpenet bruker. Jeg bytter ofte og det er vanskelig å huske til enhver tid hvorvidt våpenet står på single shot eller auto -- i Normal vises fire mode nederst til venstre, i virkeligheten er det bare å se på våpenet, i HC har vi ingen av delene... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Hvis du ikke er klar over det så får du også tilgang til betaen hvis du har BF3 Premium. Konge, det var jeg ikke klar over. Noe info på når Betaen er? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg liker at reload blir noe mer realistisk, men da bør de også få plass noe i HC som viser hva slags fire mode våpenet bruker. Jeg bytter ofte og det er vanskelig å huske til enhver tid hvorvidt våpenet står på single shot eller auto -- i Normal vises fire mode nederst til venstre, i virkeligheten er det bare å se på våpenet, i HC har vi ingen av delene... Auto kan jo brukes til både single shot og auto - problem løst Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Hvor "realistisk" blir det egentlig at man mister skuddene? Det som er mest realistisk, er jo at man fremdeles sparer på magasinet i tilfelle man får bruk for det igjen. Hvor mange soldater kaster f. eks. et 30-skuddsmagasin når de har 29 kuler igjen? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Så feil antall skudd som blir igjen totalt sett etter reload er noe folk faktisk går og irriterer seg over? Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Så feil antall skudd som blir igjen totalt sett etter reload er noe folk faktisk går og irriterer seg over? Har du lest tråden? Dersom noen har skrevet det, så er det vel det. Har du et problem med det? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Det realistiske vill være å ta vare på magasinet, selv om det bare er 5 kuler igjen, så legger man det med 5 kuler igjen tilbake bakerst i køen av magasiner...egentlig er det noe dritt når du oppdager at du putter inn et friskt magasin med bare 5 kuler igjen....blam blam blam blam blam klik klik klik klik...FU Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Synes reloadinga som BF3 har fungerer knall, hvorfor endre på noe som fungerer? Visst jeg er bak cover så bruker jeg å reloade uansett om jeg har 15 kuler eller 1 kule igjen. Realisme kan Arma holde seg til, jeg liker BF som det er. 4 Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Synes reloadinga som BF3 har fungerer knall, hvorfor endre på noe som fungerer? Visst jeg er bak cover så bruker jeg å reloade uansett om jeg har 15 kuler eller 1 kule igjen. Realisme kan Arma holde seg til, jeg liker BF som det er. 100% enig! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Men gjelder ikke den nye formen for reloading kun hardcore? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå