Bendorama Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Hvilke våpen er det snakk om? Det er vel bare china rising som er eneste DLC ute foreløbig? Du finner nok alle våpen i loudout, men om du ikke har unlocket de, får du ikke brukt de. Alle våpen som kjem med second assault er tilgjengelig for unlock no. How? F2000 skal man ha *10 kills inside the metro on metro* Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Av våpnene fra Second Assault er det vel bare AS-VAL som kan unlockes uten å spille på SA-kartene. Endret 3. februar 2014 av gard. Lenke til kommentar
Systematisk Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Av våpnene fra Secound Assault er det vel bare AS-VAL som kan unlockes uten å spille på SA-kartene. Og hvordan får jeg tilgang til disse? Jeg har vært premiumkunde siden beta. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Det er bare AS-VAL du kan unlocke akkurat nå, men bare se på denne linken. http://battlefield.wikia.com/wiki/Battlefield_4_DLC_Assignments Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Av våpnene fra Secound Assault er det vel bare AS-VAL som kan unlockes uten å spille på SA-kartene. Og hvordan får jeg tilgang til disse? Jeg har vært premiumkunde siden beta. De får du når Second Assault slippes, som ryktes å være i slutten av februar. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 Gaard <3 Bigwar #4 stream og info her Håper det er flere som synes det blir gøy å se Norge mot Sverige i 66 spiller krig Lenke til kommentar
snAbb69 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Hvilke våpen er det snakk om? Det er vel bare china rising som er eneste DLC ute foreløbig? Du finner nok alle våpen i loudout, men om du ikke har unlocket de, får du ikke brukt de. Alle våpen som kjem med second assault er tilgjengelig for unlock no. How? F2000 skal man ha *10 kills inside the metro on metro* Ja, eg sa dei var tilgjengelig for unlock Trur det kun er AS VAL som er oppnåelig for øyblikket.. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hva vil prisen på SA være (PC)? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Litt juks at Youtuberene skal få tidlig tilgang på de nye våpnene. Som sagt over her så springer Sgt Enigma rundt med F2000, Gol og M60 på PC. Endret 4. februar 2014 av 1982kims Lenke til kommentar
DustyDuck Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Litt juks at Youtuberene skal få tidlig tilgang på de nye våpnene. Som sagt over her så springer Sgt Enigma rundt med F2000, Gol og M60 på PC. Mye mulig at han springer rundt på en "unranked" server hvor man har tilgang til alle våpene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hvilke våpen er det snakk om? Det er vel bare china rising som er eneste DLC ute foreløbig? Du finner nok alle våpen i loudout, men om du ikke har unlocket de, får du ikke brukt de. Alle våpen som kjem med second assault er tilgjengelig for unlock no. How? F2000 skal man ha *10 kills inside the metro on metro* Ja, eg sa dei var tilgjengelig for unlock Trur det kun er AS VAL som er oppnåelig for øyblikket.. How?? Lenke til kommentar
DustyDuck Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 10 squad repairs og 10 min i scout eller attack heli for å få As val. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 10 squad repairs og 10 min i scout eller attack heli for å få As val. Hadde håpet den var like god som i BF3. Nå er den ubrukelig på medium til lang avstand. Kun 21 kuler i magasinet er heller ikke akkurat noe pluss visst du møter på flere enn 1 fiende. Har klart dobbel kill, men det hører til sjeldenhetene. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Lol, jeg har posta samme linken to ganger i denne tråden med alle DLC assignmentene så langt og så langt har ingen fått den med seg, har alle satt meg på ignorerings lista eller hva? Men as val var ett dritt våpen i BF3, for min del så virker det som det er en del bedre, men bare på close combat, ikke så veldig mye annet, har vel den høyeste damage per second da i spillet så langt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Lol, jeg har posta samme linken to ganger i denne tråden med alle DLC assignmentene så langt og så langt har ingen fått den med seg, har alle satt meg på ignorerings lista eller hva? Men as val var ett dritt våpen i BF3, for min del så virker det som det er en del bedre, men bare på close combat, ikke så veldig mye annet, har vel den høyeste damage per second da i spillet så langt. Likte AS Val i BF3. Der kunne man ta ut folk på medium avstand. Virker som om den har en forferdelig bulletspread nå, som gjør den ubrukelig i alt annet enn Domination eller TDM. Damage modellen synes jeg er litt små rar. Den gjør 30dmg maks, så du må allikevel skyte 4 skudd for å ta ut en fiende. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Tja, den fungerte vel greit nok når man fikk extended mag, men syntes aldri den var noe og det hadde nå blitt merkelig egentlig om man kunne bruke bare 3 skudd med en pdw eller hva den regnes som for å drepe noen, men alle våpen har noe som drar de ned og så noe som drar de opp igjen, i bf4 så syns jeg ingen våpen er bedre enn andre i de forskjellige klassene. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Om en times tid er det klart for Bigwar, se alt sammen live her Vi har med oss The Swede fra gode gamle BF2 og en haug med spillere. Følg med på Norge vs Sverige 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 På serverlisten så "dukker" disse hakene opp, hva er det og hva er forskjellen på de jeg ringet rundt? Jeg vet når passord er påkrevd på server så dukker det opp en lås der ihvertfall Lenke til kommentar
claes Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Den med ~ betyr at rankene på spillerne er nogenlunde på ditt nivå, de andre betyr at de er gj.snittlig over deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå