TheKims Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Slug i bf4 er bare en vits i forhold til hva den var i bf3, men så fins det kanskje to maps der shotgun funker i bf4, så er jo ikke akkurat noe stort poeng i å bruke shotguns meste parten av tiden. De fleste maps og Domination fungerer fint med hagle. Dawnbreaker er f,eks et supert map for hagle. Fikk 52/8 i en runde med Hawken Og dette var vel en runde med 1000 tickets ller 500+ kills på tdm? Jeg gidder sjelden eller aldri spille tdm eller domination, jeg kan til nød spille rush. Slug og shotguns var bedre i BF3, men jeg syns generelt shotguns i alle spill er latterlig dårlige egentlig. Husker ikke hvor mange tickets det var, men det var domination på Dawnbreaker. Slug trenger absolutt en buff i BF4, skjønner ikke hvorfor de nerfet den til det ubrukelige, syntes aldri den var OP i BF3. Synes de har funnet en fin balance på shotgun, de er som regel overlegne på nær kamp, helt ok på medium og ubrukelig på longrange. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg forventer mer power ut av shotguns up close, de fleste skjønner at du sniper ikke med en shotgun selv med slug, jaja, nå skal vel en eller anna prove me wrong just for the lulz, men uansett, syns alltid shotguns er relativt svake up close i alle spill. Men slug var kraftig i BF3 spesielt up close, egentlig bedre enn vanlig buckshot, så lenge man ikke bomma riktig nok. Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 870 var awesome i BFBC2. Lettere å ta helipiloter med den enn sniper. Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hva var det i dagens 1,2 GB patch? Er dette den store som skal buffe DMRene, som det har vært snakket om? Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hva var det i dagens 1,2 GB patch? Er dette den store som skal buffe DMRene, som det har vært snakket om? Buffe dmr's? Uff, i hope not. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Offisiell forumpost på Battlelog om dagens patch. Patchen inkluderer rebalansering av DMR, og BF4 støtter nå Mantle. Men - vi venter fortsatt på siste beta-driver fra AMD, så ingen får testet Mantle riktig ennå. Den kommer her når den slippes (F5, F5, F5, F5, F5..!). Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Blir spennende å teste fps etter at blokka har rast i shanghai nå. Har 70 fps med directx 11 så gleder meg litt. Faens windows 7 som holder meg igjen! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Offisiell forumpost på Battlelog om dagens patch. Patchen inkluderer rebalansering av DMR, og BF4 støtter nå Mantle. Men - vi venter fortsatt på siste beta-driver fra AMD, så ingen får testet Mantle riktig ennå. Den kommer her når den slippes (F5, F5, F5, F5, F5..!). Kan du være så snill å teste før og etter mantledriver når den kommer? Sjekk på "Sjang hai" brettet. Finn tom server, og se på et pungt men man er i nærheten av vannet i midten av brettet. Sjekk fps på ultrasettings. Deretter installerer du mantledriveren, så sjekker du eksakt samme plass for så å lese av fps. Ta gjerne screenshot om du klarer det "sjang hai" er veldig cpu bound, så dette brettet er perfekt å teste om Mantle fungerer Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) Håper AMD kommer med updaten snart, for etter å ha oppdatert spillet får jeg ikke spillt lenger... Spillet åpner seg som normalt, men jeg får ikke "aktivert" det. Ser alt som skjer, men er akkurat som om spillet tror det er minimized. Mus og tastatur gir bare kommandoer i windows, akkurat som om spillet ligger i bakgrunnen. Alt+tab'er jeg inn og ut så kommer ikke spillet opp igjen. Hører bare lydene i bakgrunnen.. Endret 30. januar 2014 av RunRookieRun Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Offisiell forumpost på Battlelog om dagens patch. Patchen inkluderer rebalansering av DMR, og BF4 støtter nå Mantle. Men - vi venter fortsatt på siste beta-driver fra AMD, så ingen får testet Mantle riktig ennå. Den kommer her når den slippes (F5, F5, F5, F5, F5..!). Kan du være så snill å teste før og etter mantledriver når den kommer? Sjekk på "Sjang hai" brettet. Finn tom server, og se på et pungt men man er i nærheten av vannet i midten av brettet. Sjekk fps på ultrasettings. Deretter installerer du mantledriveren, så sjekker du eksakt samme plass for så å lese av fps. Ta gjerne screenshot om du klarer det "sjang hai" er veldig cpu bound, så dette brettet er perfekt å teste om Mantle fungerer Nærvøs for at dine Titaner skal bli utdatert? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 870 var awesome i BFBC2. Lettere å ta helipiloter med den enn sniper. Hvis du spilte på hardcore, med magnum ammo perken og slug på 870 så var det 1 shot kill hele tiden og den hadde ikke noe bullet drop heller, spilte mye i vietnam slik som dette og en gang så tok jeg ut door gunnern og piloten i en huey på ett skudd, det var bare konge å gjøre det, har ca 1200 kills med 870 i BC2 og ja, man blir ofte kalt cheater og alt mulig når man gjør slike ting og når man også kjørte på laveste grafikk i BC2 så fikk man noen fordeler der også, så det blei jo litt lettere å se folk i trær på lengre avstander og inni de betong bunker/hus greiene også, 10hi, the good old days. Spill var egentlig mer gøy "før i tiden", kanskje jeg bare har spilt alt for mye. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) Offisiell forumpost på Battlelog om dagens patch. Patchen inkluderer rebalansering av DMR, og BF4 støtter nå Mantle. Men - vi venter fortsatt på siste beta-driver fra AMD, så ingen får testet Mantle riktig ennå. Den kommer her når den slippes (F5, F5, F5, F5, F5..!). Kan du være så snill å teste før og etter mantledriver når den kommer? Sjekk på "Sjang hai" brettet. Finn tom server, og se på et pungt men man er i nærheten av vannet i midten av brettet. Sjekk fps på ultrasettings. Deretter installerer du mantledriveren, så sjekker du eksakt samme plass for så å lese av fps. Ta gjerne screenshot om du klarer det "sjang hai" er veldig cpu bound, så dette brettet er perfekt å teste om Mantle fungerer Nærvøs for at dine Titaner skal bli utdatert? Nei... Ikkje når jeg har et par 780ti classy i tillegg Endret 30. januar 2014 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Slug og shotguns var bedre i BF3, men jeg syns generelt shotguns i alle spill er latterlig dårlige egentlig. Skjønner ikke helt hva du mener med latterlig dårlige egentlig. Synes egentlig hagla i BF4 virker hakket kraftigere enn i BF3. Man kan jo virkelig rydde vei i vellinga med hagla, men det fordrer selvsagt at man kommer seg på veldig nære hold. Men selv på litt avstand kan man spraye ned fi dersom man tømmer magasinet. Og det går ganske kjapt med "begynner hagla" egentlig. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Dere kan kose dere med så mye fps dere vil mens jeg har 60hz skjerm... Der står stabilt 65fps ifølge FRAPS Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 På hvilke amd kort vil mantle greia funke, er det bare på de nye R kortene eller vil det funke på eldre kort også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Dere kan kose dere med så mye fps dere vil mens jeg har 60hz skjerm... Hva er gale med 60Hz? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Dere kan kose dere med så mye fps dere vil mens jeg har 60hz skjerm... Hva er gale med 60Hz? Uhh. at det bare er 60Hz! En horribel framerate. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Uhh. at det bare er 60Hz! En horribel framerate. Framerate? Det er refresh rate* (om jeg ikke tar helt feil) som er Hz. Spiller selv på en 60Hz skjerm, og forstår absolutt ikke hva problemet er med å spille på en slik skjerm. Endret 31. januar 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Spiller selv på 60Hz. Har dog ikke prøvd noe annet. Vil heller ha godt panel (IPS, VA osv) fremfor 120+ Hz per nå. Det finnes vel heller ikke TN skjermer med høyere oppløsning enn 1920x1080(1200). Endret 31. januar 2014 av chairgame Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Spiller selv på 60Hz. Har dog ikke prøvd noe annet. Vil heller ha godt panel (IPS, VA osv) fremfor 120+ Hz per nå. Det finnes vel heller ikke TN skjermer med høyere oppløsning enn 1920x1080(1200). Slik jeg har forstått meg på det, så er det slik at bildekvalitet på 120Hz skjermer er vesentlig dårligere enn på 60Hz skjermer, da ser jeg pokker ikke poenget i å kjøpe det heller. Jeg spiller ikke bare spill, men ser også filmer med mine skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå