Bendorama Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Nå spiller jeg ikke hardcore heller, føler ikke recon er overrepresentert på noen måte på "normal" servere. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Hvorfor kan jeg ikke skyte 1 rakett med heli og så skyte igjen om noen sekunder? Virker som man må vente til den releasen til 2 før jeg kan skyte. Er slik på ps4 og ps3 Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Hva ville du ha da? Masse unlocka våpen og 4-5 200XP? Grow up. Endret 28. januar 2014 av Sinnapels Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Noe annet enn kun én jævla camo kanskje? Grow up. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Noe annet enn kun én jævla camo kanskje? Grow up. Jammen en ny camo gjør våpnet 10% more accurate!!! Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Noe annet enn kun én jævla camo kanskje? Grow up. Så to hadde gjort susen? Skjønner ikke hva du higer etter i en pakke du får hver gang du levler. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Noe annet enn kun én jævla camo kanskje? Grow up. Så to hadde gjort susen? Skjønner ikke hva du higer etter i en pakke du får hver gang du levler. Er dette en pakke man får hver gang man levler? Nei. Se hva du uttaler deg om før du uttaler deg. (Kanskje her "grow up" kommer inn i bildet?) Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Eller ta til deg kritikk om at du whiner på en jævla battlepack. Om det så er bronse. Fullstendig i forsvar med engang. Du kan ikke få 200XP boost hver gang vettu. 2 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Nå er det der en premium battle pack, du får vel bare en i måneden eller noe, er ikke så ofte ihvertfall. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Poenget er fortsatt hva man forventer. Trenger man noe mer nå? Nye våpen? shitload med XP boosts? Kjøpte dere Premium for awesome-epic battlepacks, eller for å få DLC rimligere? 1 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Er det bare meg eller er nivået i BF4 høyere enn i 3? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Jeg synes nivået er rimelig likt det som var i BF3. Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Ser den! Personlig har jeg ingenting til overs for folk som spiller recon. Greit nok om du er med i spillet, men hvis du ligger 500 meter unna på en kran eller lignende blir jeg bare irritert. Du bare er der for min del. Du hjelper ikke til med å capture flagg. I stedet ligger du der som et naut og får et par kills av og til... Er jo blant annet derfor battlefield er battlefield, liker man kun intens hardcore morro så finnes det plenty med andre fps titler, det at alle kan spille det, å en kan til og med kjøre en rolig chill runde langt langt borte med rifla si er jo konge. Garantert mange som syntes Battlefield er verdt penge for de 2-3 "episke" killene de av og til får av å være "far away recon" av og til, og den gleden burde jo absolut folk få ha uten å bli kalt noob osv. Men det er alltid noen som tar det litt for seriøst, det finnes alltid kompetitiv spilling for de som kun ønsker å kjøre objective. Hadde det bare vært ett par som var recons så hadde det jo ikke vært noe problem. Recon limit er ganske digg egentlig. Skulle hatt egen server hvor dmr's og snipers var forbudt. Evig digg med slike servere. Ser den! Personlig har jeg ingenting til overs for folk som spiller recon. Greit nok om du er med i spillet, men hvis du ligger 500 meter unna på en kran eller lignende blir jeg bare irritert. Du bare er der for min del. Du hjelper ikke til med å capture flagg. I stedet ligger du der som et naut og får et par kills av og til... Recons er kjempebra å ha på laget de, hvis de spiller det riktig. Legg merke til at klassen heter recons, og ikke sniper. Smell på en bra carbine eller dmr og vips er du nyttig. Sett ut spawnpoints, lock vehicles og spot fiender. For meg er det usansynelig nyttig å se fiendene på kartet i alle fall. Skrev jo recon, og jeg vet hva det innebærer! I 90% av mine tilfeller ligger han ofte for seg selv med et spawnpunkt bak seg. Da snakker vi gjerne om en bolt action rifle av ymse type. Har fortsatt tilgode å møte på en recon som faktisk bidrar i det tilfellet du snakker om Endret 29. januar 2014 av MysilBergsprekken92 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Poenget er fortsatt hva man forventer. Trenger man noe mer nå? Nye våpen? shitload med XP boosts? Kjøpte dere Premium for awesome-epic battlepacks, eller for å få DLC rimligere? Jeg kjøpte det for prioritert kø! ...og den kniven... /knis 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Eller ta til deg kritikk om at du whiner på en jævla battlepack. Om det så er bronse. Fullstendig i forsvar med engang. Du kan ikke få 200XP boost hver gang vettu. Ikke bare en "jævla battlepack" som jeg forsøkte å hinte til. Dette er en av de mest sjeldne battlepacks så da forventer man selvsagt noe som er hakket bedre enn det som er mest ubrukelig av alt i hele BF4. Selvsagt forventer man noe som faktisk ble brukt som reklame i salget av BF4 til å være bedre enn dette. Og ja takk, er faktisk veldig klar over at jeg ikke kan få 200% boost hver gang. Har faktisk ikke fått det en eneste gang ennå. (Level 41) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Er det bare meg eller er nivået i BF4 høyere enn i 3? Nivået er nok ganske likt, men lame-join og team stackingen er vesentlig verre slik at man kanskje får inntrykk av at motstanderne alltid er veldig gode. (med mindre man er en lame-joiner selv selvsagt, da vil man få inntrykk av at nivået er lavere) Endret 29. januar 2014 av Vice Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Her driter jeg ganske langt i XP boost. Har 215 timer ingame å er kun lvl 93. Har rundt 50stk 25% boost og 20-30stk 50%. Bruker i ny og ned å sette på Boost når jeg husker på det, men for meg er det ikke om å streve seg opp til lvl 110 fortest mulig. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Bruker sjeldent boost selv av samme grunn, men det er hvertfall brukbart til noe i motsetning til camo. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Bruker sjeldent boost selv av samme grunn, men det er hvertfall brukbart til noe i motsetning til camo. Tja, synes selv det er mer moro med camo enn xp-boost men (som jeg aldri husker å bruke uansett) - slik ting er lagt opp nå med random battle-packs og unlocks på våpen så er level/xp ganske ubrukelig uansett. (Det fordre jo at det er en fin camo jeg ønsker å bruke selvsagt ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå