Nizzen Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Nerfing av helis er selvfølgelig en sann glede for oss infanterister Gode infanterister skyter ned heli, selvfølgelig sammen med resten av squaden. Plutselig er det ingen som gidder å fly heli Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Nerfing av helis er selvfølgelig en sann glede for oss infanterister Gode infanterister skyter ned heli, selvfølgelig sammen med resten av squaden. Plutselig er det ingen som gidder å fly heli Helt enig, men når resten av squad ikke orker å samarbeide Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 De radar missilene gjør jo ekstremt lite ødeleggelse. Vet ikke om man kan ta ut et heli med 4 direct hits engang. Nei men du får slik mobility hit av en og to er verre og sitter man i ett fly og han bak ikke er fullstendig tilbakestående så slipper man ikke så lett unna og er man lavt over bakken med heli så går det som regel ned uansett om du vil det eller ei. Det holder med manuell lock, men auto lock missiler blir for mye syns jeg, bort med de. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Nerfing av helis er selvfølgelig en sann glede for oss infanterister Gode infanterister skyter ned heli, selvfølgelig sammen med resten av squaden. Plutselig er det ingen som gidder å fly heli Kan ha det mye morro med 3 stk engi i ett little bird! Heldigvis er det mange som liker å være hjelpeløse imot vehicles, så sjeldent det er overflod av engi. Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Har gitt opp ting som flyr i Battlefield for lenge siden! Spesielt helikoptere, to stingers eller en RPG så er det nede. Kan ikke nekte for at det er moro med en little bird hvis du har med deg 2-3 engineers though Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Har gitt opp ting som flyr i Battlefield for lenge siden! Spesielt helikoptere, to stingers eller en RPG så er det nede. Kan ikke nekte for at det er moro med en little bird hvis du har med deg 2-3 engineers though To stingers? Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Har gitt opp ting som flyr i Battlefield for lenge siden! Spesielt helikoptere, to stingers eller en RPG så er det nede. Kan ikke nekte for at det er moro med en little bird hvis du har med deg 2-3 engineers though Første stinger er np, nr 2 er ok, også stikker man til man har oppe flares igjen =) Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Har gitt opp ting som flyr i Battlefield for lenge siden! Spesielt helikoptere, to stingers eller en RPG så er det nede. Kan ikke nekte for at det er moro med en little bird hvis du har med deg 2-3 engineers though To stingers? Yes sir! Første treffet gir deg "Vehicle mobility hit", andre treffet tar deg ned. Gi meg tre stingers så er du nede da du mest sannsynlig har flares eller ECM Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Har gitt opp ting som flyr i Battlefield for lenge siden! Spesielt helikoptere, to stingers eller en RPG så er det nede. Kan ikke nekte for at det er moro med en little bird hvis du har med deg 2-3 engineers though Første stinger er np, nr 2 er ok, også stikker man til man har oppe flares igjen =) På hardcore er det ikkje så veldig lett å være Littlebird selv med 2 rep som er med. I den nye patchen så repareres det mye senere enn før. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Har enda til gode å få ned hvilket som helst chopper alene med 4-5 stinger på rad. Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Har gitt opp ting som flyr i Battlefield for lenge siden! Spesielt helikoptere, to stingers eller en RPG så er det nede. Kan ikke nekte for at det er moro med en little bird hvis du har med deg 2-3 engineers though Første stinger er np, nr 2 er ok, også stikker man til man har oppe flares igjen =) På hardcore er det ikkje så veldig lett å være Littlebird selv med 2 rep som er med. I den nye patchen så repareres det mye senere enn før. True dat! Derfor jeg kan telle på en hånd hvor mange hardcore matches jeg har bak meg på Battlefield 4. Det var så mye morsomere med helikoptere når spillet nettopp hadde blitt sluppet siden det var nesten ingen som hadde unlocka stingers. Syns den er altfor OP og burde nerfes. Min personlige mening though. Blir derimot imponert hvis noen tar meg ned med SRAW Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Har enda til gode å få ned hvilket som helst chopper alene med 4-5 stinger på rad. Da gjør du noe feil. Kanskje du spiller feil spill Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 tvilsomt, men har ikke brukt den mer en kanskje 30 min etter jeg fikk den, er både kjekkere og faktisk lettere å ta ned helis med SMAW-SRAW-RPG. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Har gitt opp ting som flyr i Battlefield for lenge siden! Spesielt helikoptere, to stingers eller en RPG så er det nede. Kan ikke nekte for at det er moro med en little bird hvis du har med deg 2-3 engineers though Første stinger er np, nr 2 er ok, også stikker man til man har oppe flares igjen =) På hardcore er det ikkje så veldig lett å være Littlebird selv med 2 rep som er med. I den nye patchen så repareres det mye senere enn før. Synes det er nok overflod av recons på normal, orker ikke hardcore hvor alle tror de er verdens beste sniper. Dessuten liker jeg at man tåler mere, skiller klinten fra hveten 1 Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Har enda til gode å få ned hvilket som helst chopper alene med 4-5 stinger på rad. Da gjør du noe feil. Kanskje du spiller feil spill Eller så har piloten med seg engineers som reparerer helikopteret for hvert treff Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Synes det er nok overflod av recons på normal, orker ikke hardcore hvor alle tror de er verdens beste sniper. Dessuten liker jeg at man tåler mere, skiller klinten fra hveten Snipers i HC er cirka dobbelt så ille nå som det var i BF3... Det verste er ikke å bli snipet, det verste er når 30-40-50% av eget lag er snipere som ikke spiller objective - man blir så jævlig rævkjørt med mindre det står like ille til på motstanderlaget. Heldigvis er det også langt mer vanlig i BF4 at admins setter sniper limit i HC. Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Ser den! Personlig har jeg ingenting til overs for folk som spiller recon. Greit nok om du er med i spillet, men hvis du ligger 500 meter unna på en kran eller lignende blir jeg bare irritert. Du bare er der for min del. Du hjelper ikke til med å capture flagg. I stedet ligger du der som et naut og får et par kills av og til... 1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Ser den! Personlig har jeg ingenting til overs for folk som spiller recon. Greit nok om du er med i spillet, men hvis du ligger 500 meter unna på en kran eller lignende blir jeg bare irritert. Du bare er der for min del. Du hjelper ikke til med å capture flagg. I stedet ligger du der som et naut og får et par kills av og til... Recons er kjempebra å ha på laget de, hvis de spiller det riktig. Legg merke til at klassen heter recons, og ikke sniper. Smell på en bra carbine eller dmr og vips er du nyttig. Sett ut spawnpoints, lock vehicles og spot fiender. For meg er det usansynelig nyttig å se fiendene på kartet i alle fall. 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Ser den! Personlig har jeg ingenting til overs for folk som spiller recon. Greit nok om du er med i spillet, men hvis du ligger 500 meter unna på en kran eller lignende blir jeg bare irritert. Du bare er der for min del. Du hjelper ikke til med å capture flagg. I stedet ligger du der som et naut og får et par kills av og til... Er jo blant annet derfor battlefield er battlefield, liker man kun intens hardcore morro så finnes det plenty med andre fps titler, det at alle kan spille det, å en kan til og med kjøre en rolig chill runde langt langt borte med rifla si er jo konge. Garantert mange som syntes Battlefield er verdt penge for de 2-3 "episke" killene de av og til får av å være "far away recon" av og til, og den gleden burde jo absolutt folk få ha uten å bli kalt noob osv. Men det er alltid noen som tar det litt for seriøst, det finnes alltid kompetitiv spilling for de som kun ønsker å kjøre objective. Endret 28. januar 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Ser den! Personlig har jeg ingenting til overs for folk som spiller recon. Greit nok om du er med i spillet, men hvis du ligger 500 meter unna på en kran eller lignende blir jeg bare irritert. Du bare er der for min del. Du hjelper ikke til med å capture flagg. I stedet ligger du der som et naut og får et par kills av og til... Er jo blant annet derfor battlefield er battlefield, liker man kun intens hardcore morro så finnes det plenty med andre fps titler, det at alle kan spille det, å en kan til og med kjøre en rolig chill runde langt langt borte med rifla si er jo konge. Garantert mange som syntes Battlefield er verdt penge for de 2-3 "episke" killene de av og til får av å være "far away recon" av og til, og den gleden burde jo absolut folk få ha uten å bli kalt noob osv. Men det er alltid noen som tar det litt for seriøst, det finnes alltid kompetitiv spilling for de som kun ønsker å kjøre objective. Hadde det bare vært ett par som var recons så hadde det jo ikke vært noe problem. Recon limit er ganske digg egentlig. Skulle hatt egen server hvor dmr's og snipers var forbudt. Evig digg med slike servere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå