blinc Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Skjønner godt at EA/Dice utsetter Second Assault. Med de netcode/sync issuene som er nå ville det vært flaut med brett som Metro som folk vil sammenligne med BF3.. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Det er jo relativt gammelt nytt at de har lagd det meste på hylla for å "fikse" problemene, men eneste DLCen jeg skal kjøpe, om jeg kjøper den og om den kommer er second assault, caspian og firestorm here i come, men de mapsene er vel bare bajs å kjøre tank og fly på med tanke på hvor mye som allerede locker og piper 24/7, men skal da bli gøy å skyte ned heli og jets med tanken min en etter en på firestorm og caspian igjen. Endret 26. januar 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Får ikke joinet en server i det hele tatt nå jeg.. Fy.. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Hvorfor kan ikke xbox og playstation spillere spille mot hverandre da? Fordi MS er ekstremt strenge på at ingen andre enn xbox folk skal få spille på live. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Er Premium verdt 379 kr ekstra på PS4? Ser dem har dobbel xp fra den 25 Jan. blandt annet Lenke til kommentar
Mr.Niceboy Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Frem til Second Assault kommer og Metro, så får man kose seg med backrage på Locker 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Er Premium verdt 379 kr ekstra på PS4? Ser dem har dobbel xp fra den 25 Jan. blandt annet Kommer jo ann på om du kommer til å spille de neste DLCene som kommer. Man får så mye annen XP boost i Battlepacks, så ser ikke vitsen med at de kjører dobbel XP. Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Har også en syk fps-dropp (fra over 70-80 til under 50) etter at bygningen er tatt ned på Shanghai pga støvet. Flere som opplever det? Da kan jeg bekrefte at dette er pga Win7. Installerte Win8.1 i helga og nå er det ingen forskjell på fps før og etter bygningen er nede. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Skjønner ikke helt hva det er med de Youtuberne i dag. So what visst de får penger for å snakke positivt om et spill, Youtube er jo trossalt fulltids jobb for enkelte. Som Jack sier så har han blitt tilbudt penger for å skryte noen spill opp i skyene, men han har takket nei til tilbudene visst spillene har vist seg å være møkk. Jeg har nå uansett aldri kjøpt et spill på grunnlag av om en Youtuber skryter spillet til værs. Er blitt så kresen på spill i det siste at jeg gjør skikkelig research før eventuelt kjøp. Følte for å legge denne ut, selv om det ikke har noe med BF4 å gjøre. Endret 28. januar 2014 av 1982kims Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Balancing BF4: Upcoming Vehicle Tweaks Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Etter siste driveroppdatering, nVidia, får jeg ikke spilt i fullskjem lengre. Noen andre som har dette problemet? Eventuelt hvordan man fikser det? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Balancing BF4: Upcoming Vehicle Tweaks Og nå som alle har lært seg å spille etter hvordan spillet er balansert så skal selvsagt alt av balanse ødelegges igjen og baseres på hvem som hyler høyest. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Enig der at spillet behøver ikke nerf og buffs, alt de hadde trengt å gjort er å bare fjerne active radar missiler på AA og jet, mer no skill spam våpen finner man vel ikke, selv vanlige heat seekers er ti ganger mer skill enn active fag missiles. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 De radar missilene gjør jo ekstremt lite ødeleggelse. Vet ikke om man kan ta ut et heli med 4 direct hits engang. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Balancing BF4: Upcoming Vehicle Tweaks Og nå som alle har lært seg å spille etter hvordan spillet er balansert så skal selvsagt alt av balanse ødelegges igjen og baseres på hvem som hyler høyest. Når det kjem til Loud Minority Vs. Silent Majority så er det alltid førstnemnde som vinn. Lenke til kommentar
Mathmus Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Skjønner ikke helt hva det er med de Youtuberne i dag. So what visst de får penger for å snakke positivt om et spill Fordi folk ser opp til disse personene som guder og stoler blindt på alt som blir sagt Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Kan nesten ikke joine en eneste server i dag. Har kommet innpå en helt random, men får error hver gang jeg prøver å joine en av serverne jeg pleier å spille på, i tillegg til veldig mange andre random servere. For ikke å snakke om at det tar lang tid for hver gang man kan prøve å joine en server. Hvis man får error, så må man vente til spillet har lukket seg ned, før man kan prøve på nytt. Håpløst system :/ Har vært sånn helt siden jeg kjøpte spillet, men har visst forverret seg kraftig i løpet av de siste dagene. Har det vært en ny patch? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 En del av balanseringen som er varslet er jo helt på plass. Little bird med 25mm cannon er latterlig OP på inf heavy maps som Flood Zone og Hainan Resort CQ. Herregud, jeg har hatt noen helt sinnssyke runder bak spakene i dette elskverdige lille helikopteret. I helgen hadde jeg en runde der jeg ved starten av en runde Paracel Storm 32p CQ spawnet i scout heli og dominerte _hele_ runden. Enkelt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Nerfing av helis er selvfølgelig en sann glede for oss infanterister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå