Papirkurven Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Husker nå det spillet til microsoft som man kunne spille ilag med konsoll og PC. PC folka eide konsoll spillerene så jævlig at de fjernet hele dritten. Med fps på 30 og trege movements er det ikke vits å spille mot PC. Har vell endt med de konsoll kidsa har whinet så mye at EA har satt fps cap på 30 til PC også. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Svarer strengt tatt ikke på spørsmålet, men hvilket spill var dette? Endret 25. januar 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Bare å gå tilbake til BF3, der alt var mye bedre, selv det å få en error var mer gøy der. Men, fikk ett spørsmål ifra en jeg kjenner som har spillet på PS3, han lurte på hvorfor det ikke går an at han kan joine oss som spiller på PC, altså at både PC og konsoll kan joine samme server, hvorfor kan man egentlig ikke det? Jeg skjønner at om man bruker kontroll vs mus/tastatur så har men ett handicap, men det er nok ikke der det "store" problemet ligger. Det har nok å gjøre med at Mus og tastatur vs gamepad er overlegent. Så er det også problemet hvor spillet er veldig forandret iforhold til PC og 360/PS3. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Hvorfor kan ikke xbox og playstation spillere spille mot hverandre da? Jeg ser ikke på mus/tastatur vs håndkontroll som en grunn til at dette ikke går, "alle" skjønner at det er en ulempe, men ikke noe hinder sånn sett, det må jo ligge på hardware eller software nivå. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 http://www.gamesradar.com/pc-gamers-destroyed-console-gamers-in-tests-says-voodoo-pc-founder/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Svarer strengt tatt ikke på spørsmålet, men hvilket spill var dette? Shadowrun om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) http://www.gamesradar.com/pc-gamers-destroyed-console-gamers-in-tests-says-voodoo-pc-founder/ Jeg fant den samme siden selv og ja, der sier de at konsoll folk blei eid hardt etc, så joda, det kan jo være derfor, men det fins da spill som ikke er fps, bil spill måtte da kunne fungert? Der trenger man ikke akkurat den presisjonen og aimen som man må i fps spill. Men hvorfor kan ikke ps og xbox spille mot hverandre, da har jo alle en håndkontroller å bruke. Dessuten så kan du bruke mus og tastatur på konsoll også. Får vel fortsette å søke å se om jeg finner noe mer. Endret 25. januar 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Hvorfor kan ikke xbox og playstation spillere spille mot hverandre da? Jeg ser ikke på mus/tastatur vs håndkontroll som en grunn til at dette ikke går, "alle" skjønner at det er en ulempe, men ikke noe hinder sånn sett, det må jo ligge på hardware eller software nivå. Tror det koker ned til hvilket rammeverk Sony og MS har rundt tjenesten sine, og forskjellene rundt disse. Endret 25. januar 2014 av Mala Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Tja, godt mulig, sære folk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Er nok ikke å "bare" gjøre det, og så er jo XBL og PSN to helt forskjellige nettverker. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Kommet noe nytt om når vi får Second Assault til PC? Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Visst dem ikke klarer å fikse dette "joining server" problemet rimelig kjapt, så tror jeg at jeg legger spillet på hylla. Latterlig i 2014 at det skal være et problem. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Ja det er latterlig. Jeg spiller for det meste på en svensk server som svarer meg helt greit men allikevel får jeg ikke til å connecte av og til... GAWD de er latterlige om de ikke får fiksa det... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Hva mer kan man forvente når man har ansatt inkompetente folk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Hva mer kan man forvente når man har ansatt inkompetente folk? Så du kaller DICE for inkompetente? Altså jeg synes dere som klager sånn egentlig bare skal la være å kjøpe spill. Det er ikke slik at det alltid er mulig å hive ut alle bugs osv, og dem jobber med å fikse dette. Det er dumt at dem ga ut spillet så tidlig, da det tydeligvis trengte polering, men å kalle dem for inkompetent, vel det er veldig stygt å gjøre. De ER jo svenske da Vil påstå Svensker faktisk er mye flinkere en det Nordmenn er til en del ting. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Kommet noe nytt om når vi får Second Assault til PC? Fortsatt neste mnd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Håper de mappene i second assult er gode, men tviler egentlig på om jeg kommer til å spille på metro, det blir sikkert de samme problemene som det var i BF3. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Vel det kan ikke bli stort kjipere enn China Rising ihvertfall. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Håper de mappene i second assult er gode, men tviler egentlig på om jeg kommer til å spille på metro, det blir sikkert de samme problemene som det var i BF3. Problemene er nok dessverre en feature og trolig det som har gjort Metro til ett av de mest spilte maps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå