insolvent Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Det er ofte at det er jevne kamper på servere med flere ledige plasser. Det er bare å trykke på serveren, så ser du hvordan ticketcounten er. Synes egentlig det er greit å joine en slik server - ofte lettere å få hardware også, om man ønsker. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Har nettopp begynt å spille BF4 og det er noen ting jeg finner svært snodig. Konkret eksempel: Jeg ser en fiende, han ser ikke i min retning, jeg begynner å skyte og så "dunk", jeg er død. Slike ting var 100% tydelig tegn på juks i Bf3. Er virkelig latency'en så ujevn ut til brukerne og hva skjedde med client-side hit detection? Får nesten følelsen av server-side på Bf4.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Har nettopp begynt å spille BF4 og det er noen ting jeg finner svært snodig. Konkret eksempel: Jeg ser en fiende, han ser ikke i min retning, jeg begynner å skyte og så "dunk", jeg er død. Slike ting var 100% tydelig tegn på juks i Bf3. Er virkelig latency'en så ujevn ut til brukerne og hva skjedde med client-side hit detection? Får nesten følelsen av server-side på Bf4.. Det er slik det skal være. Forklart i flere videoer som er postet i tråden. Mange som har forlatt bf4 i det siste. Har fulgt med på twitch. Endret 24. januar 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Det er ofte at det er jevne kamper på servere med flere ledige plasser. Det er bare å trykke på serveren, så ser du hvordan ticketcounten er. Synes egentlig det er greit å joine en slik server - ofte lettere å få hardware også, om man ønsker. Bra noen har skjønt det. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Har nettopp begynt å spille BF4 og det er noen ting jeg finner svært snodig. Konkret eksempel: Jeg ser en fiende, han ser ikke i min retning, jeg begynner å skyte og så "dunk", jeg er død. Slike ting var 100% tydelig tegn på juks i Bf3. Er virkelig latency'en så ujevn ut til brukerne og hva skjedde med client-side hit detection? Får nesten følelsen av server-side på Bf4..Helt vanlig, dessverre. Kan vel nesten kalles et desync-problem? Den eneste trøsten er at det "heldigvis" fungerer andre veien også. Det er sikkert akkurat like mange som forbanner seg over at du spinner rundt og instakiller dem, at du skyter dem gjennom veggen og at du aldri ser ut til å ta skade... Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Er AK-12 det våpenet som ligner SAR-21 mest i weapon handling? Finnes det våpen som ligner mer? Digger SAR sammen med 3.4x, men trenger et nytt våpen å unlocke gadgets til. Lenke til kommentar
Mathmus Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 http://bf4central.com/2014/01/youtube-producers-ea-broke-ftc-rules-battlefield-4-promotion/ EA slår til igjen.... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Oi... Vel, Frankie myser man på for underholdning. Er ikke akkurat som om man tar samlivsråd fra ham Lenke til kommentar
Mathmus Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Oi... Vel, Frankie myser man på for underholdning. Er ikke akkurat som om man tar samlivsråd fra ham Er enig at han lager gode vidoer, men når han klarer å si på 06.01 "im not sort of getting paid to promote this" blir det for dumt Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Hæ hæ hæ ja Se på kommentarene nå, de tar jo helt av EA`s bitch... etc... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Bare ta å spam ned videoene deres med linken, lol, se hva som skjer, eller jeg regner med de allerede er spammet ned. We demand an explenation, noe sånt, lol. Endret 25. januar 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Andre som har problemer med å joine servere? Jeg får denne erroren opp: 'Game disconnected: could not join server.' Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Har vært et stigende problem den siste uka. Har visst med korrupte slots på serverne å gjøre, som bare forsvinner ved server restart. Prøv å hold deg til servere med 4+ slots åpne, så dukker ikke erroren nevneverdig ofte opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Okei. En annen ting som har skjedd er at spillet bare stopper å funke, er det noe dere også opplever? Jeg har en overklokket CPU, men tviler sterkt på at det er CPUen som er problemet. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Begynner å bli drittlei at en må prøve 6-7 ganger før en kommer innpå serveren en skal. Av og til må jeg gi opp å joine en kompis sin server. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Problemene med connection errors blir bare større og større, det er en tragedie at man måneder etter utgivelse sliter med å i det hele tatt få fyrt i gang et spill. Noen kvelder bruker man mer tid på å joine en server enn å spille, rett og slett håpløst. Man har spøkt med at hver patch bare har gjort ting verre, men det er dessverre ikke langt unna sannheten i det hele tatt. Mon tro om de ønsker at folk skal gi spillet opp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Problemene med connection errors blir bare større og større, det er en tragedie at man måneder etter utgivelse sliter med å i det hele tatt få fyrt i gang et spill. Noen kvelder bruker man mer tid på å joine en server enn å spille, rett og slett håpløst. Man har spøkt med at hver patch bare har gjort ting verre, men det er dessverre ikke langt unna sannheten i det hele tatt. Mon tro om de ønsker at folk skal gi spillet opp? Selv mener jeg at vi ikke skal legge all skylden over på DICE, da jeg er sikker på at det siste ordet blir talt av EA, som vi elsker å hate.. Men jeg er enig, spillet føles som om det går i feil retting.. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Bare å gå tilbake til BF3, der alt var mye bedre, selv det å få en error var mer gøy der. Men, fikk ett spørsmål ifra en jeg kjenner som har spillet på PS3, han lurte på hvorfor det ikke går an at han kan joine oss som spiller på PC, altså at både PC og konsoll kan joine samme server, hvorfor kan man egentlig ikke det? Jeg skjønner at om man bruker kontroll vs mus/tastatur så har men ett handicap, men det er nok ikke der det "store" problemet ligger. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Me de enorme begrensningene til PS3 og 360,hadde jeg ikke hatt interesse av å spille mot PS4,One eller PC en gang. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Nei, men nå betyr jo ikke interessen din eller andre sin noe når spørsmålet er, hvorfor kan ikke konsoll og PC spille på samme server? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå