Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Om du liker utfordringer, ville jeg anbefalt Premiere. Mye mindre/ingen slike problemer, eller svarte frames.

Med litt rebinding av keys kan du få det veldig likt Vegas (med feks kutting på s). Mer stabilt program også.

Takkar for tips! Skal undersøkje Premiere. Grunnen til at eg valgte Vegas var at eg hadde lese at det var lett for nybyrjarar å starte med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvertfall jævlig kjedelig spillestill. Drive å tuske og luske rundt hjørner ol. er hvertfall ikke noe jeg orker. Mest mulig bevegelse og midt oppi grøten er der jeg ønsker å være.

Da syns jeg du skal lage en film hvor du er sniper og gjør det. Fordi med 8x sikte så skal du være rimelig god om du er konstant mitt i grøten og faktisk gjør en god jobb. Jeg er flere ganger "mitt i grøten" i løpet av den videoen, men ønsker man å være taktisk å smart, så holder man selvsagt en liten avstand slik at man har et overtak taktisk.

Jeg elsker da å være mitt i grøten med et annet type våpen, men du må da ha i tankene at det er sniper gameplay her.

At du ikke liker sniper gameplay betyr jo ikke at spillestilen er kjedelig, det betyr bare at du liker andre klasser.

Endret av Mr.Niceboy
Lenke til kommentar

Hvertfall jævlig kjedelig spillestill. Drive å tuske og luske rundt hjørner ol. er hvertfall ikke noe jeg orker. Mest mulig bevegelse og midt oppi grøten er der jeg ønsker å være.

Da syns jeg du skal lage en film hvor du er sniper og gjør det. Fordi med 8x sikte så skal du være rimelig god om du er konstant mitt i grøten og faktisk gjør en god jobb. Jeg er flere ganger "mitt i grøten" i løpet av den videoen, men ønsker man å være taktisk å smart, så holder man selvsagt en liten avstand slik at man har et overtak taktisk.

Jeg elsker da å være mitt i grøten med et annet type våpen, men du må da ha i tankene at det er sniper gameplay her.

At du ikke liker sniper gameplay betyr jo ikke at spillestilen er kjedelig, det betyr bare at du liker andre klasser.

Dere missforstår battlefield. Man er ikkje sniper, man er Recon ;)

Lenke til kommentar

Noen som vet om det fortsatt er bugs med å få unlocket våpnene i campaign? Jeg fullførte det her om dagen, men ingen av våpnene ble unlocket. Verken i battleloggen eller in-game.

Slikt burde vært fikset to måneder etter release..

Mener du P90, M249 osv? Har ikke opplevd noe bug der. Jeg regner med at du fikk merkene i gull?

edit: ops, dobbel.

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Sorry, var ikke meningen å angripe verken deg eller din spillestil, det var bare min personlige mening om den spillestilen. Om jeg løper rundt med sniperbørse i nærstrid for å unlocke så bruker jeg samme metode, Det funker taktisk men for meg er det kjedelig å drive på slikt. Dessuten er det som nevnt reconklasse og ikke sniperklasse. Man kan helt fint kjøre ren assault taktikk med recon bare man velger noe annet enn sniperbørse. I så måte liker jeg alle klasser noenlunde likt i BF4 nettopp fordi man kan tilpasse klassen til sin ønskede spillestil og ikke omvendt.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Noen som vet om det fortsatt er bugs med å få unlocket våpnene i campaign? Jeg fullførte det her om dagen, men ingen av våpnene ble unlocket. Verken i battleloggen eller in-game.

Slikt burde vært fikset to måneder etter release..

Mener du P90, M249 osv? Har ikke opplevd noe bug der. Jeg regner med at du fikk merkene i gull?

edit: ops, dobbel.

Hmm.. når jeg logger inn på battlelog nå så ser jeg at f.o.m Kunlun Mountains ikke er fullført (noe jeg gjorde) så da er tydeligvis ikke de siste brettene registrert. Men ja, husker jeg fikk gull på alle mens jeg spilte. Nå må jeg tydeligvis spille de tre siste brettene (minst!) enda en gang for at dette skal bli registrert. Jeg blir helt oppgitt..

Lenke til kommentar

Prøvde BF4 på laptop nå, men "kameraet" er så langt bak i forhold til på min stasjonære at det er vanskeligere å se fiender osv. Har prøvd flere oppløsninger med det endrer ikke noe. Hvordan kan jeg gjøre noe med det?

Edit: Dette kan ha noe med 16:10 vs 16:9 og FOV?

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Noen andre som har lagspikes(Sugd fram og tilbake av sterkere krefter konstant i flere minutter) på Ps4 versjonen? meget plagsomt, leste at det muligens var siste patch som var utløserfaktor.

Prøvde å reinstallere, men det så ut til å ha ingen effekt.

Tips til fiks?

Lenke til kommentar

Noen andre som har lagspikes(Sugd fram og tilbake av sterkere krefter konstant i flere minutter) på Ps4 versjonen? meget plagsomt, leste at det muligens var siste patch som var utløserfaktor.

Tips til fiks?

Akkurat det samme for meg på Xbox One, blir veldig plagsomt som du sier. Ikke spilt på noen uker, var ikke vits

Lenke til kommentar

Tips til fiks?

Akkurat det samme for meg på Xbox One, blir veldig plagsomt som du sier. Ikke spilt på noen uker, var ikke vits

Uker? Jeg som hadde BF sug nå.

vel vel, får håpe neste patch fikser problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...