fnatten Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Med EA's IQ har du kanskje grunn til å bli skremt, ikke lenge til poengene dine er wipa. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Sikkert bare meg men ante ikke at mappene var tatt ifra real life Me like: http://imgur.com/a/cEF7Y Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Mange, om ikke alle mapsene helt ifra BF1942 er vel basert på virkelig steder, med visse forandringer både på utseende og navn, dvs noen av stedene har vel beholdt sine orginale navn, det er egentlig litt artig sånn sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Sikkert bare meg men ante ikke at mappene var tatt ifra real life Me like: http://imgur.com/a/cEF7Y Det teleskopet er vel også med i en James Bond film om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Både i film og spill Var med i Goldeneye samt mapet "Cradle" i spillet til N64. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Kult. Lurer på om samme er tilfellet med mapsene i China Rising? Lite trolig kanskje, hvem vet. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Vet ikke om dette er riktig tråd å spørre i, men jeg lurer da på om det er noen måte å endre på kontrollene utover å skifte mellom Default/Veteran osv. Skulle gjerne hatt aim+fire over på L1 og R1 slik det var på BF3. Spiller på en PS4 om det skulle være noen tvil. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Får failed to connect to battlelog, på PS4. Er koblet til med nettverkskabel. Forslag til hva som er galt? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Meh. Har hatt lite problemer med spillet tidligere, men etter siste patchen får jeg en evinnelig loop av "game disconnected: could not join server". Det virker som at når jeg joiner, så driter ett eller annet i at serveren er full og prøver å joine alekevel. Litt videre i prosessen finner den ut at serveren faktisk er full, og gir error. Lenke til kommentar
Barlock Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Jeg anbefaler dere å sjekke ut denne Endret 22. januar 2014 av Barlock Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg anbefaler dere å sjekke ut denne Den der var jo latterlig dårlig.. Var jo ingen spesielle gode kills eller noe. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Håhåhå, han der er SÅÅÅÅÅ fanboi av Frankie Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg anbefaler dere å sjekke ut denne Så noen sekunder så slo jeg den elendige videoen din av. Lenke til kommentar
Mr.Niceboy Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hva var så ille med den? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hvertfall jævlig kjedelig spillestill. Drive å tuske og luske rundt hjørner ol. er hvertfall ikke noe jeg orker. Mest mulig bevegelse og midt oppi grøten er der jeg ønsker å være. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Noen som vet om det fortsatt er bugs med å få unlocket våpnene i campaign? Jeg fullførte det her om dagen, men ingen av våpnene ble unlocket. Verken i battleloggen eller in-game. Slikt burde vært fikset to måneder etter release.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=PI9nS71Xxs8 Her er tredje revisjon av ein 'kompilasjon' som eg prøver setje saman. Eg er ikkje noko ekspert på klipp og lim i Vegas - og må framleis jobbe med rytmen i videoen. Men eg følar det nærar seg noko. Tar gjerne i mot attendemeldingar på kva som var bra, dårleg og heilt elendig. Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Er den farge-greia ca 1 sek inni i kilde-video, eller bare i videoen laget med Vegas? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Er den farge-greia ca 1 sek inni i kilde-video, eller bare i videoen laget med Vegas? Det er nok berre ein 'glitch in the matrix'. På kjeldevideoen er det ikkje slik - det dukka opp når eg rendra videoen. Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Om du liker utfordringer, ville jeg anbefalt Premiere. Mye mindre/ingen slike problemer, eller svarte frames. Med litt rebinding av keys kan du få det veldig likt Vegas (med feks kutting på s). Mer stabilt program også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå