Mala Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Liker meg faktisk best som grunt på bakkenivå jeg altså, ble aldri fortrolig med non spesielle kjøretøy i BF3. Ihvertfall ikke de luftbårne. Tviler på det blir særlig mye BF3 spilling frem mot lansering heller, har mistet spillelysten atter en jævla gang. Endret 31. juli 2013 av Mala Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Har ikke spilt noe særlig på et år selv, så håper å få tilbake spillysten med BF4... Om du liker ah1z og abramsen burde du sjekke ut BF3 :-) Nesten samme spill, rimelig er det også! Huh, hva får deg til å tro at jeg ikke har spilt BF3? Problemet i BF3 er at helikopteret suger bawls... Var å så på statsene fra BF2.. Ble minnet på noen av grunnene BF2 var så utrolig mye bedre og mer varig enn BF3... En medalje i BF2 var jo megastort (med mindre du fikk Purple Heart), mens i BF3 får du tusenvis av medaljer og ribbons og alt mulig bs hver runde.. Awww som jeg savner BF2. Endret 31. juli 2013 av Kakeshoma Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Problemet i BF3 er at helikopteret suger bawls... Kan du utdype? Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Var å så på statsene fra BF2.. Ble minnet på noen av grunnene BF2 var så utrolig mye bedre og mer varig enn BF3... En medalje i BF2 var jo megastort (med mindre du fikk Purple Heart), mens i BF3 får du tusenvis av medaljer og ribbons og alt mulig bs hver runde.. Awww som jeg savner BF2. Veldig enig på dette punget, håper BF4 fikser på en del av disse tingene selv om jeg desværre ikke tror det kommer til å skje. Er fortsatt vleig redd for at de også kommer til å ødelegge comandor modusen med å file det for mye ned slik at det funker enkelt og greit på nettbrett. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Kan du utdype? Trenger ikke ta det her, bare en objektiv mening.. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Har ikke spilt noe særlig på et år selv, så håper å få tilbake spillysten med BF4... Huh, hva får deg til å tro at jeg ikke har spilt BF3? Problemet i BF3 er at helikopteret suger bawls... Var å så på statsene fra BF2.. Ble minnet på noen av grunnene BF2 var så utrolig mye bedre og mer varig enn BF3... En medalje i BF2 var jo megastort (med mindre du fikk Purple Heart), mens i BF3 får du tusenvis av medaljer og ribbons og alt mulig bs hver runde.. Awww som jeg savner BF2. Veldig objektiv mening, ikke din mening i det hele tatt :-) Selve flyvingen av helikopterne vil være tilnærmet lik da samme fysikkmotor blir brukt. Tror ikke det blir noen major changes der på den fronten. Jeg trodde du ikke hadde spilt BF da du sa du gledet deg til et helikopter og en tank som har vært tigjengelig siden BF2. Endret 31. juli 2013 av Mammakamelen Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Liker meg faktisk best som grunt på bakkenivå jeg altså, ble aldri fortrolig med non spesielle kjøretøy i BF3. Ihvertfall ikke de luftbårne. Tviler på det blir særlig mye BF3 spilling frem mot lansering heller, har mistet spillelysten atter en jævla gang. Veldig enig i den. Generelt veldig dårlige, og kommer man seg først opp i et. Kommer det en i topplevel med et veldig oppgradert fly og skyter deg ned. Stort problem på Xbox vertfall. Ikke at jeg er den fødte flyger da Dog har jeg nå brukt 14 000,- på en pc som skal brukes til Bf4 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Dog har jeg nå brukt 14 000,- på en pc som skal brukes til Bf4 Good choice, dude! Gleder meg til å endelig få testet ut 2x 7970 GHz CF i BF:3(og BF:4 når det kommer ut). Hadde ikke stor nok strømforsyning, så ble til at jeg endelig punget ut 2250 for en AX1200i Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg kjører 2 660TI med en 750 watt gold strømforsyning å har hatt 0 problemer. Tror nok 1200 watt blir litt overkill med mindre du kjører quad SLI. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Alltid en god følelse å ha det beste Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 En god følelse å ha det beste i ca. to uker før noe nytt og bedre har kommet på markedet 1 Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Good choice, dude! Gleder meg til å endelig få testet ut 2x 7970 GHz CF i BF:3(og BF:4 når det kommer ut). Hadde ikke stor nok strømforsyning, så ble til at jeg endelig punget ut 2250 for en AX1200i Tror det var et godt kjøp med tanke på Bf4 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Tror ikke BF4 blir så veldig mye mere krevende enn BF3 er. Håper egentlig på at BF4 blir litt mere CPU vennlig siden det er der flaskehalsen min er. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg tror også systemkarvene vil bli ganske like som BF3 ettersom det ikke er noe stor forandring i grafikken. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg kjører 2 660TI med en 750 watt gold strømforsyning å har hatt 0 problemer. Tror nok 1200 watt blir litt overkill med mindre du kjører quad SLI. Holdt ikke med 750Watt'ern min ihvertfall.. Valget var 860i eller 1200i, endte med 1200i.. Da vet jeg at jeg har nok guff til komplett vannkjølt pc og flere harddisker, osv, osv..(i fremtiden) Tror det var et godt kjøp med tanke på Bf4 Jepp, gjorde det samme som deg med BF3 Prøvde det først på x360, men etter å ha sett videoer på youtube og ha sett forskjellen, så måtte jeg skaffe meg en oppdatert gaming pc ASAP Og fornøyelsene av forskjellene var STOR!! Hørte noe om at BF4 kommer med 64 players på nextgen, i tillegg til massivt oppdatert hardware osv, så vil det nok fungere endel bedre på konsoll enn det gjorde med BF3. Uansett så er det best å spille med mus og tastatur IMO. Btw, bestilte Corsair Raptor K50 tastatur med det samme Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Tror ikke BF4 blir så veldig mye mere krevende enn BF3 er. Håper egentlig på at BF4 blir litt mere CPU vennlig siden det er der flaskehalsen min er. Og rammen din Iallefall etter jeg beviste at jeg gikk fra 85fps til 99 ved bra å sette rammen fra 1333mhz til 2666mhz i Bf3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Og rammen din Iallefall etter jeg beviste at jeg gikk fra 85fps til 99 ved bra å sette rammen fra 1333mhz til 2666mhz i Bf3 85fps med 2x Titan? Min Ram er på 1600Mhz å tror ikke det hjelper så mye å oppjustere Mhz på de Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 På noen plasser i bf3, så er det samme fps om man har 2x gtx 680 eller 2xtitan. De plassene er SVÆRT cpu og ram krevende. Slik som back to karkand bretta. Spesielt "Sharqi" Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 CPU krevende skal jeg være enig i. Men Ram har ikke jeg sett at har blitt flaskehals enda. Kjører min CPU på 4,6Ghz å merker at det ikke er nok på enkelte steder i BF3, som du sier så er Sharqi en av de værste. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 CPU krevende skal jeg være enig i. Men Ram har ikke jeg sett at har blitt flaskehals enda. Kjører min CPU på 4,6Ghz å merker at det ikke er nok på enkelte steder i BF3, som du sier så er Sharqi en av de værste. Sjekk dette du, så får du nok plutselig lyst på raskere minne du også https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1514887&view=findpost&p=20783473 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå