lain Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 I starten ble vel alle skutt bak hjørner og kasser. Men jeg vil påstå jeg ikke har hatt noe problem med det siste par ukene. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 BF3 var da like ille på det å bli skutt og det å skyte folk rundt hjørner, jeg har ikke noe mer problemer med det i BF4, men jeg har minst like mye "problemer" med det som i BF3. Eller skutt bak cover som det sies, BF3 var ikke noe feil fritt spill det heller, det hadde minst like mange feil sånn i det store og hele. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Et problem i BF4 som ikke var et tema i BF3, er at man kan oppleve at fienden tømmer et helt magasin på deg uten å treffe, mens det på fiendens skjerm vises som treff. Plutselig dør man og det oppleves som instakill. Hadde treff blitt riktig registrert hos begge spillerne hadde man kanskje søkt dekning og overlevd. Ingen må komme og si at dette ikke er et problem og at det bare har med ping å gjøre. Et ekstremt tilfelle... En gang kom jeg bakfra og skulle knive en fiende. På min skjerm satt han med ryggen til, i virkeligheten hadde han snudd seg og begynt å skyte på meg, og plutselig var jeg død (på en server der alle hadde god ping). Hadde jeg sett at han snudde seg hadde jeg selvfølgelig skutt først i stedet for å finne frem kniven... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Da har jeg ett spørsmål, når man i ett spill har slik retarded wannabe cod shitkid knifing, hvorfor tar du da frem kniven? Det er jo bare å trykke F(default) eller hvilken som helst knapp du har valgt når du er nærme nok og fortsatt ha våpnet oppe hele tiden. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Er det noen som stadig blir drept av folk med 0 i helse? Hvordan skal dette være mulig egentlig. De har nok 0, et eller annet i helse igjen, men siden de ikke bruker , så ser det ut som de har 0 i helse. Headshot har 2x multiplier, Torso 1x og 0,9x for leg og arm shot. Mulig eg lider av alvorlig dysleksi, men dette forstod eg lite av .. De har nok 0, ett eller annet helse igjen ---> Er de ikkje død om de har 0 helse igjen ? Men siden de ikkje bruker------------> hva bruker de ikkje ? kokain, herion, hallusinerende stoffer? WHAT ? så ser det ut som de har 0 i helse---------> ?????? Endret 20. januar 2014 av Villfaren Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Han skreiv , som i komma, burde heller ha brukt ord kanskje, men men. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Er det noen som stadig blir drept av folk med 0 i helse? Hvordan skal dette være mulig egentlig. Det er hva som skjedde når Dice prøvde å fikse en bug som viste at folk hadde 100 helse igjen når de ikke hadde det. Nå viser det bare 0 istedenfor. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Det er jo direkte feil av DICE da. Jeg har flere gang sett flere hitmarkers på folk som har hatt "0" i health... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Han skreiv , som i komma, burde heller ha brukt ord kanskje, men men. Var kanskje litt dumt skrevet, men jeg er retard så da må det jo være lov å gjøre sånne feil Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) http://i.imgur.com/b0whkn2.jpg Er en som mangler visst nok, den ligger på over siden av A, ca lik som den som er over B. Have fun all you jihads out there. Endret 20. januar 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 http://i.imgur.com/b0whkn2.jpg Er en som mangler visst nok, den ligger på over siden av A, ca lik som den som er over B. Have fun all you jihads out there. Trykker Alt F4 med en gang jeg ser Gollum Railroad. Makan til kjedeligere brett skal man lete lenge etter. Minesveiper er faktisk mere artig enn å spille det brettet. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Mega lol. Ett av de mer artige brettene som både vehicle og inf, men så var nok ikke dette til tenkt noen spesielle heller. Endret 20. januar 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Mega lol. Ett av de mer artige brettene som både vehicle og inf, men så var nok ikke dette til tenkt noen spesielle heller. Jeg liker å løpe infanteri. Får jeg tak i en tanks, så tar jeg jo den seff. Brettet er alt for stort å alt får åpent. Endret 20. januar 2014 av 1982kims Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Det er akkurat passe. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Det er akkurat passe. Nei. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Alt er fint, alt er passe. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Nzz1/stats/176019698/pc/ Tror det er en som skal holde kjæft om spillet. Måtte bare siden han ikke har hatt noen problemer. Nytter ikke med titan SLI når man allikevell suger i spillet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Nzz1/stats/176019698/pc/ Tror det er en som skal holde kjæft om spillet. Måtte bare siden han ikke har hatt noen problemer. Nytter ikke med titan SLI når man allikevell suger i spillet. Er du jelous siden du ikke er med i titan sli klubben? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Nzz1/stats/176019698/pc/ Tror det er en som skal holde kjæft om spillet. Måtte bare siden han ikke har hatt noen problemer. Nytter ikke med titan SLI når man allikevell suger i spillet. Bra du er flink i spillet da ... ånei spillet funker jo ikkje hos deg 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå