Andeby Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Bf 4 er fiksa crasj messig. Brukerene blir nok aldri fixa:p Sånn som jeg forstår det er crashene fiksa for de fleste, men fortsatt ikke alle. Uansett er spillet fortsatt så fullt i bugs at det knapt kan regnes som en beta. Om det noensinne vil gå ann å si at BF4 er "fiksa" gjenstår å se, men inntil da håper jeg de fleste lar være å kjøpe mer DLC, Premium eller fremtidige Dice/EA titler, for dette her er uakseptabelt. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 I går hoppa jeg ut av heli og suicida fordi jeg traff halerotoren. Spillet kræsjet ikke, men jeg fikk hard freeze.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Er nok mange brukere som har for høye innstillinger i spillet. Lønner seg å teste om det krasjer på lavere innstillinger eller ikke. Å kjøre Ultra er ikke selvsagt fungerende for alle. Endret 20. januar 2014 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Bf 4 er fiksa crasj messig. Brukerene blir nok aldri fixa:p Sånn som jeg forstår det er crashene fiksa for de fleste, men fortsatt ikke alle. Uansett er spillet fortsatt så fullt i bugs at det knapt kan regnes som en beta. Om det noensinne vil gå ann å si at BF4 er "fiksa" gjenstår å se, men inntil da håper jeg de fleste lar være å kjøpe mer DLC, Premium eller fremtidige Dice/EA titler, for dette her er uakseptabelt.For meg fungerer bf4 glimrende, og har det veldig gøy med å spille multiplayer med "gutta" (oldboys ) Eneste gangene bf4 klikker nå er når jeg overklokker skjermkorta over 1420 mhz Hva slags bugs er det som er så skandale nå da? De verste bygsa må være brukere som ikkje vil spille på lag og som prøver å ødelegge for andre Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Kan slenge meg på å si at jeg har ingen problemer med bf4, ikke mere enn jeg hadde med bf4 i alle fall. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Bf 4 er fiksa crasj messig. Brukerene blir nok aldri fixa:pSånn som jeg forstår det er crashene fiksa for de fleste, men fortsatt ikke alle. Uansett er spillet fortsatt så fullt i bugs at det knapt kan regnes som en beta. Om det noensinne vil gå ann å si at BF4 er "fiksa" gjenstår å se, men inntil da håper jeg de fleste lar være å kjøpe mer DLC, Premium eller fremtidige Dice/EA titler, for dette her er uakseptabelt.For meg fungerer bf4 glimrende, og har det veldig gøy med å spille multiplayer med "gutta" (oldboys ) Eneste gangene bf4 klikker nå er når jeg overklokker skjermkorta over 1420 mhz Hva slags bugs er det som er så skandale nå da? De verste bygsa må være brukere som ikkje vil spille på lag og som prøver å ødelegge for andre Hvis du har det gøy og synes alt funker greit så for all del, skal ikke være noen buzzkill. Spillet fungerer forsåvidt greit nok for meg også, selv om FPS-en gikk litt ned etter siste patch. Heldigvis får jeg ikke lenger crash etter hver eneste runde, men sånt skal ikke skje i det hele tatt på den måten det har skjedd i BF4. Et par klipp som er verdt å sjekke ut: Det er mye i dette spillet som er uakseptabelt i et FPS-spill, spesielt i en fullverdig release. Det meste er heller ikke sånn en svært enkelt legger merke til mens en spiller, men det er nesten garantert at desse tingene påvirker alle som spiller i større eller mindre grad. Blandingen av alle feilene som har vært der siden release (noen helt siden BF3), patchene som stort sett ikke gjør en drit, mangelen på kommunikasjon, den arrogante oppførselen fra mange av de som er involvert og at de løy oss opp i trynet før spillet kom ut gjør at jeg heller står over fremtidig DLC, BF5 osv med mindre de virkelig klarer å fikse ting og kan gjøre opp for seg. Lenke til kommentar
lain Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Bf4 fungerer veldig fint hos meg. Jeg har ikke disse problemene som de driver å whiner om igjen og igjen i disse filmene, dvs, har vel blitt knivet forfra 1-2 ganger uten at jeg kan kontre. Men som han sier i første filmen, jeg har nok ikke nok erfaring til å se problemene.... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Bf 4 er fiksa crasj messig. Brukerene blir nok aldri fixa:p BF4 er enda ikke fikset for alle av oss. Spilte litt med Balt3 i går å vi begge slet med å joine enkelte servere. Noen ganger kom han seg inn, mens jeg fikk error message og noen ganger kom jeg meg inn å han fikk error message. BF4 er nok så ødelagt at det aldri blir fikset helt. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Bf4 fungerer veldig fint hos meg. Jeg har ikke disse problemene som de driver å whiner om igjen og igjen i disse filmene, dvs, har vel blitt knivet forfra 1-2 ganger uten at jeg kan kontre. Men som han sier i første filmen, jeg har nok ikke nok erfaring til å se problemene.... Det handler nok mer om at det skjer så mye rundt deg at du rett og slett ikke legger merke til det. Men som sagt, har du det gøy med spillet så er jo det bare bra. Jeg synes bare det blir for dumt å støtte Dice/EA som helt tydelig gir langt faen så lenge de får godt betalt. Bf 4 er fiksa crasj messig. Brukerene blir nok aldri fixa:p BF4 er enda ikke fikset for alle av oss. Spilte litt med Balt3 i går å vi begge slet med å joine enkelte servere. Noen ganger kom han seg inn, mens jeg fikk error message og noen ganger kom jeg meg inn å han fikk error message. BF4 er nok så ødelagt at det aldri blir fikset helt. "Error Game disconnected: Could not join server"? Hvis det er den feilmeldingen vil du sikkert også se at de fleste serverene dette skjer med har 63/64 spillere. Dette er en bug som har vært der lenge, det som skjer er at slots på serveren blir korrupte og de som prøver å joine og blir satt i de korrupte slotsa vil få den feilmeldingen, eneste måten å fikse det på er at serveren blir restarta. Så vidt jeg vet har ikke Dice engang kommentert på dette. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Bf4 fungerer veldig fint hos meg. Jeg har ikke disse problemene som de driver å whiner om igjen og igjen i disse filmene, dvs, har vel blitt knivet forfra 1-2 ganger uten at jeg kan kontre. Men som han sier i første filmen, jeg har nok ikke nok erfaring til å se problemene.... Det handler nok mer om at det skjer så mye rundt deg at du rett og slett ikke legger merke til det. Men som sagt, har du det gøy med spillet så er jo det bare bra. Jeg synes bare det blir for dumt å støtte Dice/EA som helt tydelig gir langt faen så lenge de får godt betalt. Bf 4 er fiksa crasj messig. Brukerene blir nok aldri fixa:p BF4 er enda ikke fikset for alle av oss. Spilte litt med Balt3 i går å vi begge slet med å joine enkelte servere. Noen ganger kom han seg inn, mens jeg fikk error message og noen ganger kom jeg meg inn å han fikk error message. BF4 er nok så ødelagt at det aldri blir fikset helt. "Error Game disconnected: Could not join server"? Hvis det er den feilmeldingen vil du sikkert også se at de fleste serverene dette skjer med har 63/64 spillere. Dette er en bug som har vært der lenge, det som skjer er at slots på serveren blir korrupte og de som prøver å joine og blir satt i de korrupte slotsa vil få den feilmeldingen, eneste måten å fikse det på er at serveren blir restarta. Så vidt jeg vet har ikke Dice engang kommentert på dette. Det har skjedd på servere med 32 players også. Virker som at de nordiske serverene ikke er like ille, men natterstid er de ikke så aktive, så da må man over på europa å da er det sjangsespill om man kommer seg inn eller ikke. Litt små irriterende å bruke 10-15 minutter for å få joinet samme server. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Er det noen som stadig blir drept av folk med 0 i helse? Hvordan skal dette være mulig egentlig. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Er det noen som stadig blir drept av folk med 0 i helse? Hvordan skal dette være mulig egentlig. De har nok 0, et eller annet i helse igjen, men siden de ikke bruker , så ser det ut som de har 0 i helse. Headshot har 2x multiplier, Torso 1x og 0,9x for leg og arm shot. Endret 20. januar 2014 av 1982kims Lenke til kommentar
lain Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Tror jeg gir opp denne tråden. Jeg har vist ikke nok erfaring med fps spill til å faktisk se hva som skjer rundt meg, og legge merke til disse "game breaking" problemene som alle whiner om. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Tror jeg gir opp denne tråden. Jeg har vist ikke nok erfaring med fps spill til å faktisk se hva som skjer rundt meg, og legge merke til disse "game breaking" problemene som alle whiner om. Visst BF4 er ditt første møte med FPS spill, så merker du sikkert ikke noen problemer å tror at FPS spill skal være sånn. Har vært trøbbel siden start med hitdetection som er det viktigste i et skytespill, altså personen du skyter på blir ikke truffet av en eneste kule. Det er ganske gamebreaking for min del. Ser ut som det problemet har blitt bedre, men det er enda ikke helt perfekt. Planetside 2 har 2000 spillere pr server å har aldri hatt problemer med at mine skudd ikke blir registrert. 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Jeg også har hatt minimalt med problemer siden BF4 kom ut. Kun nå i det siste har jeg fått connection problems, bla bla. Men kun på servere som har queuheueuheue. Men det er denne hælvettes nettkoden og hitboxen som irriterer meg grenseløst av og til. Skjønner ikke hvordan de klarer og gjøre den værre og værre i hvert spill. Hadde ikke så mye problemer med det i BC2 så vidt jeg kan huske. Spillte litt CS:GO for funs i helga nå, og hadde bare nettkoden i BF4 vært like bra som i CS spillene, hadde BF3-4 vært perfekt. Ja, sant det 1982kims, spillt mye PS2, og der har jeg også aldri hatt problemer med å få hits, mtp hvor stort det spillet er. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Nå ja, hitbox var bedre i BF3 enn i BC2, men den er ikke så bra i cs:go som den kunne ha vært, var bedre i 1.6 syns jeg. Lenke til kommentar
lain Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Tror jeg gir opp denne tråden. Jeg har vist ikke nok erfaring med fps spill til å faktisk se hva som skjer rundt meg, og legge merke til disse "game breaking" problemene som alle whiner om. Visst BF4 er ditt første møte med FPS spill, så merker du sikkert ikke noen problemer å tror at FPS spill skal være sånn. Har vært trøbbel siden start med hitdetection som er det viktigste i et skytespill, altså personen du skyter på blir ikke truffet av en eneste kule. Det er ganske gamebreaking for min del. Ser ut som det problemet har blitt bedre, men det er enda ikke helt perfekt. Planetside 2 har 2000 spillere pr server å har aldri hatt problemer med at mine skudd ikke blir registrert. Jeg har spilt fps aktivt i over 20 år. CS tidvis ganske seriøst. Jeg har ikke noe problem med å treffe ting jeg ønsker i bf4. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Tror jeg gir opp denne tråden. Jeg har vist ikke nok erfaring med fps spill til å faktisk se hva som skjer rundt meg, og legge merke til disse "game breaking" problemene som alle whiner om. Jeg tror du misforstår. Hvor mye erfaring du har aner jeg ikke, for alt jeg vet er du ti ganger mer erfaren enn meg i fps spill. Det som er greia i BF4 er at du springer rundt blandt ørten spillere og ofte et par vehicles, kulene flyr og det eksploderer overalt, mange fancy effekter osv pga smått overdreven grafikk. Da sier det seg selv at det er så og si umulig å se om hvert eneste skudd du skyter som burde ha truffet en motstander faktisk treffer og gjør noen skade. Og grunnet dårlig koding av spillet er det det som ikke skjer. Det skjer med alle i BF4, profesjonell spiller eller casual spiller har ingenting å si. Kanskje du er heldig og sjelden opplever det, bra for deg! Jeg opplever sånne ting hver eneste runde. Jeg tør ikke engang tippe på hvor mange ganger jeg har opplevd å tømme et magasin direkte på en motstander for så å dø på et par skudd etter at han snur seg og skyter mot meg. Og det er bare det jeg faktisk ser, gudene vet hvor mange kills jeg har gått glipp av. Det gjelder jo så klart begge veier, gudene vet hvor mange ganger jeg også skulle vært død, men en stakkar fikk aldri killet han skulle hatt. Det jeg prøver å si er at BF4 har fundamentale feil som rett og slett ikke skal være der etter en skikkelig betatest, og absolutt ikke etter flere måneder og ørten patcher. Jeg sier ikke at du er dårlig, jeg sier ikke at jeg er god (og det er jeg nok absolutt ikke) og jeg sier på ingen måte at du ikke skal ha det gøy med spillet om du liker det. Jeg vil bare ikke at vi skal gå i samme fella igjen og betale for nytt DLC, nye spill som vil være like ødelagt som forrige utgave osv. La dem vise at de gidder å fikse spillet, hvis ikke er det helt tydelig at de kun er villig til å gi et minimum av innsats så lenge de får pengene sine. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Tror jeg gir opp denne tråden. Jeg har vist ikke nok erfaring med fps spill til å faktisk se hva som skjer rundt meg, og legge merke til disse "game breaking" problemene som alle whiner om. Visst BF4 er ditt første møte med FPS spill, så merker du sikkert ikke noen problemer å tror at FPS spill skal være sånn. Har vært trøbbel siden start med hitdetection som er det viktigste i et skytespill, altså personen du skyter på blir ikke truffet av en eneste kule. Det er ganske gamebreaking for min del. Ser ut som det problemet har blitt bedre, men det er enda ikke helt perfekt. Planetside 2 har 2000 spillere pr server å har aldri hatt problemer med at mine skudd ikke blir registrert. Jeg har spilt fps aktivt i over 20 år. CS tidvis ganske seriøst. Jeg har ikke noe problem med å treffe ting jeg ønsker i bf4. Du blir vel heller ikke skutt bak cover som vi andre har slitt med i både BF3 og BF4? BF3 var ikke nært så ille på det området, så vetta faen hva DICE har gjort for å gjøre ting enda værre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå