Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Øøøøh, har en pc jeg betalte 3k for med skjerm også kjøpte jeg ram og ssd til den for 1500kroner. Jeg brukte 12.000 KR på min PC. Jeg tviler på at du får spilt BF4 på high med en PC til 3.000. Han sa den var brukt...... Haha, det så jeg ikke! Lenke til kommentar
blinc Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Har China Rising men får bare "requires additional expansion pack" ved prøve logge på server. What to do? Endret 19. januar 2014 av blinc Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Er du sikker på at CR er installert? Det blir ikke automatisk installert sammen med BF4, det er en egen installasjon. Dersom det er installert (i Origin) så kan du jo prøve repair install. For øvrig hører slike spørsmål hjemme i "Teknisk"-tråden her i BF-forumet. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Fler som har problemer med å joine? Får faen ikke joinet noen ting. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Prøv å oppdatere punkbuster. Det hjalp for meg. evenbalance.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Fler som har problemer med å joine? Får faen ikke joinet noen ting. Samme problemet her. Skal prøve å oppdatere selv så. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Prøv å oppdatere punkbuster. Det hjalp for meg. evenbalance.com Jepp, dette er trikset Det er vel bare noobs nå som ikkje vet at det er greitt å sjekke om det er noen oppdatering til PB om man ikkje får joina, eller om man blir kasta ut av bf3/4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Prøv å oppdatere punkbuster. Det hjalp for meg. evenbalance.com Jepp, dette er trikset Det er vel bare noobs nå som ikkje vet at det er greitt å sjekke om det er noen oppdatering til PB om man ikkje får joina, eller om man blir kasta ut av bf3/4 Noobs og noobs. Selv fikk jeg ikke joine spesifikke servere. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Prøv å oppdatere punkbuster. Det hjalp for meg. evenbalance.com Jepp, dette er trikset Det er vel bare noobs nå som ikkje vet at det er greitt å sjekke om det er noen oppdatering til PB om man ikkje får joina, eller om man blir kasta ut av bf3/4 Haha, ler like godt hver gang eg ser sånne innlegg.. Så lite konstruktive som det går an til å få det.. Hva gjør meg egentlig til noobs om eg plutselig kommer tilbake til bf4 no etter 14 dagers pause og eg ikkje får kontakt med noen servere? Eg har slete helt siden eg kjøpte spillet når det kom.. Så vennligst forklar meg hva som gjør meg til noob at eg ikkje automatisk tenker PB ? 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) ........ Tror rett og slett fyren er for arrogant, fordi slik jeg ser det er det som om han tror at bare fordi han tenkte på det, så gjør selvfølgelig alle andre det og.. Veldig typisk logikk det der.. Endret 19. januar 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Prøv å oppdatere punkbuster. Det hjalp for meg. evenbalance.com Jepp, dette er trikset Det er vel bare noobs nå som ikkje vet at det er greitt å sjekke om det er noen oppdatering til PB om man ikkje får joina, eller om man blir kasta ut av bf3/4 Gjorde det for et par dager siden to no avail. Problemet er servere med kø. Servere uten kø går fint. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Vonaleg kjem Second Assault ut snart. Eg har lyst til å grinde Metro. Er det forresten mogleg å få nullstilt rank i BF4? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Vonaleg kjem Second Assault ut snart. Eg har lyst til å grinde Metro. Metro blir veldig forskjellige fra BF3 Metro så er ikke sikkert det blir noe "grinde-map". Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Vonaleg kjem Second Assault ut snart. Eg har lyst til å grinde Metro. Metro blir veldig forskjellige fra BF3 Metro så er ikke sikkert det blir noe "grinde-map". Etter kva eg har sett av video så synest eg det ser særs likt ut. Det er ein gong ekstra opp frå tog-skinnene. Men denne er smal - så det ser ut som om dei har lagt til nokre nye 'choke points', og det er dèt. Gjenstår å sjå. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Hvis du har premium kan du nullstille. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Hvis du har premium kan du nullstille. Har funne stat reset - men eg ynskjer byrje på nytt på Rank eg. Ser ikkje ut som om det er eit val. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Etter kva eg har sett av video så synest eg det ser særs likt ut. Det er ein gong ekstra opp frå tog-skinnene. Men denne er smal - så det ser ut som om dei har lagt til nokre nye 'choke points', og det er dèt. Gjenstår å sjå. Så ganske likt ut ja. Utifra tidligere beskrivelser trodde jeg det skulle være mye større oversvømmelse i de nedre delene. Endret 20. januar 2014 av Vice Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Har DICE fiksa BF4? Slutta å spille det for noen uker siden. Hvis noen trenger ett alternativ som verken er multiplayer eller spesiellt relevant for BF, er Mass Effect jævli awesome. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Bf 4 er fiksa crasj messig. Brukerene blir nok aldri fixa:p 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 For det er jo liksom brukernes skyld at Dice & EA har rushet ut et spill infisert med masse feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå