Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikke map som ikke har noen form for cover. Er noen bakketopper her og der og et par hus på Golmud som man kan bruke, men ellers er mappet bare stort og tomt. Visst man får tanksen sin sprengt å ender opp som infanterist, så har du 2 muligheter 1 er suicide for å få ny tanks, eller 2 campe oppe med husene å springe mellom flaggene der.

Lenke til kommentar

Only in battlefield moment. 3. sett med mcoms på dragon pass. Står på den bakerste mcomen og ser det regner sniperskudd fra angriperspawn. Treffer ingenting men de skal ha for innsatsen. Dessverre kjører jeg acog på SRRen så 400 m er litt langt unna. Prøver likevel å legge siktet litt over den 3 pixel store scopeglinten som titter over gjerdet i basen deres. Klemmer av et skudd og lander et dobbelt headshot! De må ha stått helt på linje!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

BF4 er blitt mitt favoritt spill. Klaget for en stund siden over grafikk og singeplayeren, men multiplayer er jo helt rått! Satt i hele går å spilte :)

Er ganske bra ja. Grafikken er jo veldig bra, hva i svarte klager du for gutt? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hehe, spiller på PS3 ;) Sikkert knall på Next gen og pc :)

På PC ja. Hvor mange er det som kan spille samtidig på PS3 da? Er det ikke 24 eller noe?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nja, det er jo ganske likt BF3 grafisk sett. Det som er kulest er jo at du får mer enn 30 FPS, noe jeg ikke kan fordra å spille i. Husker jeg spilte BF3 for første gang på PC; det gikk så mye kjappere! :p

Så er det jo også at du kan se lengre, og at teksturene ikke alltid er så ræva. De er veldig høy dersom en setter dem til ultra.

Men jeg vet ihvertfall en ting: Jeg skal ALDRI tilbake til konsoll, ALDRI i livet. :p

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Synes det er mere chill å sitte med en kontroll å spille, er også kjappere med konsoll å bare skru den på å ta i et spill.

Hvordan kan det være kjappere? - PCene våre står jo på hele tiden mens vi er hjemme, så da er det bare å klikke på en server så starter spiller ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Synes det er mere chill å sitte med en kontroll å spille, er også kjappere med konsoll å bare skru den på å ta i et spill.

Da har du nok ikke forstått poenget med mus og tastatur. Kontrollere er absolutt ikke nøyaktig, og det er vanvittig dårlig iforhold til mus, da en kan sikte mye kjappere, snu seg kjappere osv.

Lenke til kommentar

ORLY? :p

Min pc starter ihvertfall fem ganger raskere enn ps3en gjør, da regner jeg med tida det tar å logge inn på en server ;)

Lenke til kommentar

ORLY? :p

Min pc starter ihvertfall fem ganger raskere enn ps3en gjør, da regner jeg med tida det tar å logge inn på en server ;)

Nå tviler jeg sterkt på at flesteparten sitter med topmoderne maskiner klar til bf4 makset der ute,

Spesielt vist det er konsoll som første valget når det kommer til spill...

Har selv mye lavere terskel for å sette meg ned med Wii U`en en å sette meg foran pc`en, er noe med det å slenge seg i sofan å ha en kontroll i hånden (fps fungerer jo likevell personlig svært dårlig med konsoll for all del)

Lenke til kommentar

Nå tviler jeg sterkt på at flesteparten sitter med topmoderne maskiner klar til bf4 makset der ute,

Spesielt vist det er konsoll som første valget når det kommer til spill...

Har selv mye lavere terskel for å sette meg ned med Wii U`en en å sette meg foran pc`en, er noe med det å slenge seg i sofan å ha en kontroll i hånden (fps fungerer jo likevell personlig svært dårlig med konsoll for all del)

Øøøøh, har en pc jeg betalte 3k for med skjerm også kjøpte jeg ram og ssd til den for 1500kroner.

Lenke til kommentar

Øøøøh, har en pc jeg betalte 3k for med skjerm også kjøpte jeg ram og ssd til den for 1500kroner.

Du kan jo prøve deg å ta med de pengene ned til en lokal elkjøp å se hva du får for dem.

Average pc brukeren uten interresse for pc gaming handler nok ikke så mye brukte gaming maskiner.

At du har fått en maskin til 3k av en bekjent eller prutet ned har lite å si, med annet du spiller BF4 på low så har jeg liten tro på at det er snakk om helt ny hardware til 3k med skjerm.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg brukte 12.000 KR på min PC. Jeg tviler på at du får spilt BF4 på high med en PC til 3.000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...