Bendorama Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Kjenner flere som spiller på harddisk, aldri hørt dem syte over problemet, tviler på det egentlig er så mange som bryr seg. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Er vel ikke mange sekundene forskjell fra en snurredisk til SSD til at det har noe å si for resten av kampen. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg ser iallefall at jeg kommer inn kanskje 5-10sek før andre som ikke har SSD. Så det er jo ikke SÅ krise akkurat. Får jo som regel alltid det kjøretøye jeg vil ha først da. Er vell den eneste fordelen med SSD til BF4. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Det der ER et problem. Jeg sitter med ssd og der er et par til andre på det andre laget. Jeg flyr heli til første base og de kommer onanerende i tusen og blaster meg til kingdom cum uten at jeg har engineer til å repaire eller noen på bakken med bakke til luft... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Det der ER et problem. Jeg sitter med ssd og der er et par til andre på det andre laget. Jeg flyr heli til første base og de kommer onanerende i tusen og blaster meg til kingdom cum uten at jeg har engineer til å repaire eller noen på bakken med bakke til luft... Installer BF4 på snurredisk. Problem solved 3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Har har consoll med saken å gjøre? Spiller på PC jeg. Her har vi beviset at spillet er bare infestert av 12 årig drittunger. Og hvor gammel er du sa du? Ikkje umulig at jeg faktisk er eldre enn deg, men i hodet er jeg nok evig 16år Litt rart om jeg hadde vært like ung som ungene mine Endret 16. januar 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Det der ER et problem. Jeg sitter med ssd og der er et par til andre på det andre laget. Jeg flyr heli til første base og de kommer onanerende i tusen og blaster meg til kingdom cum uten at jeg har engineer til å repaire eller noen på bakken med bakke til luft... Det kan jo like gjerne gjelde det andre laget som ditt eget da. Er jo ikke akkurat slik at de med rask maskin/HD stacker seg på samme lag. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Til de som lurer på hvorfor de som spiller support ikke stopper opp og langer ammo.. man har ikke tid til slikt tull når man kan løpe rundt og spraye ned folk med MG4! I praksis en assaultrifle med god RPM og uendelig magasin og helt grei recoil. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Det der ER et problem. Jeg sitter med ssd og der er et par til andre på det andre laget. Jeg flyr heli til første base og de kommer onanerende i tusen og blaster meg til kingdom cum uten at jeg har engineer til å repaire eller noen på bakken med bakke til luft... Du vet du kan vente på laget, sant? Selv en middels gløgg ape finner fienden før eller senere 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Til de som lurer på hvorfor de som spiller support ikke stopper opp og langer ammo.. man har ikke tid til slikt tull når man kan løpe rundt og spraye ned folk med MG4! I praksis en assaultrifle med god RPM og uendelig magasin og helt grei recoil. Dumaste jeg har lest. Greit nok at du ikke slenger ut i mid-combat, men du bør ha det som en ren reflex å slenge ut ammo box uansett hvor du går, og SÆRLIG dersom det er mange lagkamerater i nærheten. Det tar bare 1 sekund å slenge en box på bakken. Klarer du ikke det, bør du heller spille en annen rolle. Endret 17. januar 2014 av AvidGamer 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 I stedenfor å skrive her på forumet, burde vi spille bf4 og kaste ut ammo og revieve Lurke her hjelper ingen på battlefielden 3 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg hiver ammo på alle de som har det ammo ikone over hode. Tjener en god del poeng på det også. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Aldri hatt noe nevneverdig problemer med battlefield 4, men har vell ikke spillet det siden jul nå, Wii U er kjekkere fortiden, men bf4 skal nok prøves igjen når en gang i fremtiden Second Assault faktisk kommer for pc, forbasket at Gulf er tilbake å ikke karkand , men ser lovende ut likevell. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Dumaste jeg har lest. Greit nok at du ikke slenger ut i mid-combat, men du bør ha det som en ren reflex å slenge ut ammo box uansett hvor du går, og SÆRLIG dersom det er mange lagkamerater i nærheten. Det tar bare 1 sekund å slenge en box på bakken. Klarer du ikke det, bør du heller spille en annen rolle. Javel, erfaringsmessig så er det jo slik en betydelig andel spiller, og jeg forstår dem jo på et vis. Hvis man skal spille agressivt som support på en random server så er det stort magasin og høy rpm som gjelder. I tillegg er det greiere med airburst og c4 enn å tenke på at alle de andre også skal ha ammo da man likevel ikke regner med å leve spesielt lenge. Endret 17. januar 2014 av krabbemat Lenke til kommentar
G27 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Bare meg som "misliker" alle banene på Battlefield 4? :/ Vet ikke helt hvorfor, jeg klarer bare ikke finne meg til rette på en gøy bane. Pleier da alltid å ha en favoritt, men har ikke funnet noe jeg liker enda. Det er vel jeg som ikke klarer å ha oversikt over alt rotet og kaoset som foregår. Er vant med Css og eldre FPS, uten alle disse eksplosjonene og husene som raser ned og kverker meg. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Ingen av vanilla mapsene er særlig gode, ikke i forhold til BF3 sine, men der også var det mye rart ute å gå for å si det slik, map design er ikke som det en gang var dessverre. Men syns zavod mapet er nokså gøy, men er jo litt gøy med ett par andre maps også. Endret 17. januar 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Hainan resort og Flood zone er det kartene jeg liker minst i vanilla, favorittene er vel Golmud Railway og Zavod 311. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Zavod og Guilin Peaks er mine favoritter. Golmud Railway og Silk Road er mine minst likte brett. Er alt for store og alt for åpne maps for min del. Ellers synes jeg resten av brettene er helt ok. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Det er lolz på Hainan Resort for tida siden alle har sett Jackfrags sin video om easteregget. Spesielt om man starter i vest. Bare å legge seg til rette å plukke headshots på de som skal ta easteregget Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Zavod og Guilin Peaks er mine favoritter. Golmud Railway og Silk Road er mine minst likte brett. Er alt for store og alt for åpne maps for min del. Ellers synes jeg resten av brettene er helt ok. Er jo konge å kjøre AA på Golmud. Om man har noenlunde skills og hele tiden holder seg nærmest mulig midtlinjen (uten å krysse den) så kan man forvente masse drittpreik fra idiotene som vanligvis får null motstand når de er i lufta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå