Feh Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Du kan bruke beacon helt til du enten skifter class eller den blir skutt vekk av fienden. Du kan forøvrig skifte class og spawne på den, men kun én gang. meg0709 det ble vel heller aldri indikert at vi mente høy rank i BF = elite pro. Men at høy rank betydde større sansynlighet for at personen er bedre enn en på lvl 5. Og selvsagt finnes det haugevis av unntak i begge ender av skalaen, men generelt sett pleier de med høy rank å være bedre spillere. Jeg tror ikke det er antallet vehicles som er "problemet", det er snarere at kartene er mindre og kjøretøyene har større tilgang til større områder siden punktene nå ligger tettere. Alle de tre kartene du nevnte er jo enormt mye større enn noen av BF4 kartene. Så selv om antallet vehicles kanskje ikke er større, så er konsentrasjonen større fordi områdene er mer tilgjengelig. F.eks Altai Range som kanskje er det største kartet (?) så hender det ofte at det er både 3 og 4 vehicles samtidig på A eller F. Samme tilfelle på f.eks Golmud Railway ved A/B og F. At littlebirden nå er et meget habilt kamphelikopter gjør jo også sitt til balansen. Jeg mener ikke at det er noe stort problem sånn sett, men jeg synes kartene i BF3 var generelt bedre. Og BC2 kartene synes jeg var enda bedre enn de igjen, spesielt ift. Rush. Og å si at BF alltid har handlet om vehicles er bare piss. Ingen av spillene har handlet om at alle skal sitte i hvert sitt kjøretøy og dundre løs på hverandre, det har alltid vært rom for både infantry og vehicular gameplay på samme map, dog med varierende fokus på de to delene avhengig av mapet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Er rimelig klar for neste man pack nå, selv om det kan ta sin tid. China Rising var ikke mye morro, med unntak av Guilin Peaks eller hva den heter. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Har vært veldig skuffet over BF4 og bestemte meg for å avinstallere for godt i dag. Ser ikke poenget med å spille et spill som byr på mer frustrasjon, enn underholdning. Syntes det var litt kjipt å bruke 948,- på et spill jeg ikke har spilt mer enn 60 timer, så tenkte jeg kunne forsøke å få refund på hvertfall Premium-delen. Henvendte meg til EA sin kundeservice live-chat, og fikk gledelig beskjed om at 948,- settes tilbake på konto. Rimelig fornøyd med god service. Det var en gledelig overraskelse etter alt det negative jeg har hørt (Sim City osv.) Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Den videreformidlingen din for at du fikk god service er vel nesten mer verdt enn de 900-kronene for EA. Vi får nå se da om EA gjør flere riktige valg i fremtiden. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Det var svært god service ja. Tror ingen andre spillutgivere slår den! Kjempebra av EA. 60 timer er jo egentlig veldig mye spilletid. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Er rimelig klar for neste man pack nå, selv om det kan ta sin tid. China Rising var ikke mye morro, med unntak av Guilin Peaks eller hva den heter. Veldig enig. China Rising var svært svakt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Det er en ting jeg ikke liker, det er det teite lyset man får om noen ligger å sniper. Det er jo ikke utfordring å ta ut campere i BF4... Så ta dem ut med kniv da om du ikke får nok utfordring. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Så ta dem ut med kniv da om du ikke får nok utfordring.C4 er mer gøy Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Du kan bruke beacon helt til du enten skifter class eller den blir skutt vekk av fienden. Du kan forøvrig skifte class og spawne på den, men kun én gang. meg0709 det ble vel heller aldri indikert at vi mente høy rank i BF = elite pro. Men at høy rank betydde større sansynlighet for at personen er bedre enn en på lvl 5. Og selvsagt finnes det haugevis av unntak i begge ender av skalaen, men generelt sett pleier de med høy rank å være bedre spillere. Jeg tror ikke det er antallet vehicles som er "problemet", det er snarere at kartene er mindre og kjøretøyene har større tilgang til større områder siden punktene nå ligger tettere. Alle de tre kartene du nevnte er jo enormt mye større enn noen av BF4 kartene. Så selv om antallet vehicles kanskje ikke er større, så er konsentrasjonen større fordi områdene er mer tilgjengelig. F.eks Altai Range som kanskje er det største kartet (?) så hender det ofte at det er både 3 og 4 vehicles samtidig på A eller F. Samme tilfelle på f.eks Golmud Railway ved A/B og F. At littlebirden nå er et meget habilt kamphelikopter gjør jo også sitt til balansen. Jeg mener ikke at det er noe stort problem sånn sett, men jeg synes kartene i BF3 var generelt bedre. Og BC2 kartene synes jeg var enda bedre enn de igjen, spesielt ift. Rush. Og å si at BF alltid har handlet om vehicles er bare piss. Ingen av spillene har handlet om at alle skal sitte i hvert sitt kjøretøy og dundre løs på hverandre, det har alltid vært rom for både infantry og vehicular gameplay på samme map, dog med varierende fokus på de to delene avhengig av mapet. Jeg synes det er alt for mye vehicles på BF4. Golmund f.eks har vel bortimot 5 MBT + 2 IVF pr lag, og som du sier så konsentrer disse seg gjerne i enkelte områder. Så kraftig som panser er i BF4 (overpowered i mine øyne), så skal man være jævlig effektiv som engineer og support for å kunne hevde seg som infanteri. Spiller man på random server så kan man omtrent glemme å få support og må da belage seg på å bruke den ammoen man starter med. Hvis de som kjører panser forstår at de sitter i et mobilt kjøretøy og at de har countermeasures + våpen så holder AT-ammoen til å ta ut max ett kjøretøy. I tillegg kommer littlebirden som er et anti-alt verktøy som gjerne tiltrekker seg repareringskåte engineerer med javelins. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 At ammoen bare holder til 1 tank er greit, men det er jo nesten umulig å komme seg vekk i tanks om du blir beskutt pga den disablings greia som kommer. eller går det an å gjøre noe med det kanskje ?? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 At ammoen bare holder til 1 tank er greit, men det er jo nesten umulig å komme seg vekk i tanks om du blir beskutt pga den disablings greia som kommer. eller går det an å gjøre noe med det kanskje ?? Fire Extinguisher kanskje, men jeg kjører Active Protection all the way. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) At ammoen bare holder til 1 tank er greit, men det er jo nesten umulig å komme seg vekk i tanks om du blir beskutt pga den disablings greia som kommer. eller går det an å gjøre noe med det kanskje ?? Ja, enten bruke passive eller active protection, flytte seg, eller skyte engineeren før han skyter på deg. MBT'ene er tross alt utstyrt med en 50 cal snikskytterrifle (a.k.a HMG) som kvester infanteri som ukokt spagetti. En annen ting som kunne vært gjort for balansering er at kjøretøy ikke hadde fått nytte av 3d-spotting eller sett markører over hvor folk skyter fra. Når infanteri ikke regenerer ammo så burde ikke panser gjort det heller. Det *kunne* vært greit at ammoen hadde holdt til å ta ut kun en eneste MBT, men bare hvis det var mye lengre respawn-tid på dem og at man ikke bare kunne hoppe ut og løpe på 0.01sekunder når vogna begynner å brenne. Håpløst ubalansert. Tror det tok meg kun et par timer å unlocke alt på MBT. Endret 16. januar 2014 av krabbemat Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Begrenset ammo på kjøretøy hadde vært kult tror jeg. Og så hatt ammo-stasjoner rundt på banen, for å skape hot-spots. Samt ikke hatt HP-regeneration på kjøretøyene. 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Jeg er SÅ skuffet at BF4 (eller 3) har slike countdown før runder starter. Kanon plagsomt at runder starter og folk med SSD eller raske maskinen kommer først inn og stormer fienden. Endret 16. januar 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Begrenset ammo på kjøretøy hadde vært kult tror jeg. Og så hatt ammo-stasjoner rundt på banen, for å skape hot-spots. Samt ikke hatt HP-regeneration på kjøretøyene. Noe lignende som BF2 ja. (BF3 fungerte også bra, bortsett fra regen på ammo). Det som var kult på BF2 var jo at skytteren var eksponert og at man kunne snipe folk som satt bak glass i kjøretøyene, det savner jeg litt på de to siste spillene (man kan liksom skyte gjennom ruta på et attack heli med 9mm handgun, men ikke gjennom ruta på en jeep med Intervention cal .408). Spilte silk road her om dagen med sabot og staff shell. Sabot mot kjøretøy og staff-shell (som ikke har bullet drop) for å ta sniperne som camper på motsatt side av kartet røpet av scope-glimt. Eventuelt HMG for å ta infanteri innenfor 500m. Helt latterlig enkelt å misbruke. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Enig i at regen på vehicles burde vært fjernet. Hva skal man med repairtool når man bare kan stikke av å vente til tanksen helien eller flyet har healet seg selv? Endret 16. januar 2014 av 1982kims Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Enig i at regen på vehicles burde vært fjernet. Hva skal man med repairtool når man bare kan stikke av å vente til tanksen helien eller flyet har healet seg selv? Kunne de like godt fjernet regen på soldaters health også som i eldre dager, så hadde kanskje medicen vært litt mer attraktivt og funksjonelt. Skjønner godt hvorfor halve gjengen bytter bort medic pack med Nade luncher, folk kan jo bare gjemme seg i en busk noen få sekunder for å være 100% back alikevell. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Kunne de like godt fjernet regen på soldaters health også som i eldre dager, så hadde kanskje medicen vært litt mer attraktivt og funksjonelt. Skjønner godt hvorfor halve gjengen bytter bort medic pack med Nade luncher, folk kan jo bare gjemme seg i en busk noen få sekunder for å være 100% back alikevell. Medic er nå allerede den mest brukte klassen. Hadde teamwork fungert hvor andre deler ammo og healthkit hadde det vært greit, men BF4 er et ego spill hvor alle kun tenker på seg selv. Vet ikke hvor mange ganger jeg har løpt etter en Support dude som nekter å dele ammo. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg er SÅ skuffet at BF4 (eller 3) har slike countdown før runder starter. Kanon plagsomt at runder starter og folk med SSD eller raske maskinen kommer først inn og stormer fienden.Hvem er det som gidder å ha vanlig hdd og en treig data til bf3 og 4 da? Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Medic er nå allerede den mest brukte klassen. Hadde teamwork fungert hvor andre deler ammo og healthkit hadde det vært greit, men BF4 er et ego spill hvor alle kun tenker på seg selv. Vet ikke hvor mange ganger jeg har løpt etter en Support dude som nekter å dele ammo. Haha ja, har utallige ganger der eg skriker etter ammo samtidig som eg fyrer av skudd for å få oppmerksomheten hannes.. 7 av 10 skjønner det til slutt.. Men fatter bare ikkje hvorfor det skal være så vanskelig, er jo poeng å tjene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå