Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Savner litt info angående klassene, fordeling av våpen og utstyr osv., jeg har forstått det slik at battle rifles og carabines (?) blir non-class noe jeg tolker dithen at klassene potensielt sett blir likere, og dermed mer realistisk i mine øyne.

Det er selvsagt umulig å vite hvor godt spillet blir før beta er ute, men med infoen vi har i dag lover dette veldig godt. DICE ser ut til å ha lyttet til spillerne; Commander mode kommer tilbake, suppression blir kraftig redusert, in-game VoIP og ikke minst mer fokus på e-sport, noe som vil gagne selv den mest tilbakelente casual. Jeg gleder meg, og eneste grunnen til at jeg ikke legger inn en forhåndsbestilling er fordi jeg aldri forhåndsbestiller, ikke nå lengre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var det ikke heller :pMen linker i denne posten tar deg steder :) På onsdag reiser Battlefield.no til Stockholm for å intervjue Patrick Bach og det er en invitasjon her for å stille dine spørsmål direkte til han. Samtidig så har spillere mulighet til å vinne eksklusive Battlefield 4 effekter. For å være ærlig, så tror jeg ingen andre gir den muligheten til norske spillere, men vet ikke om det er interessant?

Spoiler - her er alle spørsmålene vi har samlet fra norske Battlefield spillere/fans

Questions from our members at Battlefield.no about Battlefield 4 (pick the ones you like)

From Dopehawk: Will the Battlefield 4 be shipped with a ready admin module, maybe a battlerecorder ?

From Iceman and em200: The game is also released on old-gen consoles, will this restrict the features in Battlefield 4 for players on next-gen and PC?

From Zaxo: The spectatormode looks great, but how many spectators, and can admin use the spectatormode (Releates to question 1) Considering the old-school Battlefield games, will battlefield 4 have more free playstyle like 1942 and BF2 - or mode Call of Duty style?

From Fiskervenn: Will there be any lean(around corners) features in Battlefield 4?

From Reppelars: Wake Island ?

From JarnApa: Can anyone be commander in the game, what kind of system prevents one player over another ?

From AfroBear: Do you have to get a pad to play as commander? (Releates to queastion 6) How does counterknife work? Does Recon get C4, or are supportclass?

From Play4Friends: How do you like working and developing with next-gen consoles ?

From RubberRev: Will SLI and more heavy riggs be better for Battlefield 4 than Battlefield 3 ? (Is the game more hardware consuming)

From lixn: Will any new DLC's or future games take us back to 1942 or Vietnam?

Så, vil du spørre DICE direkte så er muligheten der. Som takk for hjelpen kan du vinne litt Battlefield 4 stasj :)

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

De kunne heller ha ordnet en ingame server browser, enn å tulle med den battlelogen.

Tror ikke jeg noen gang har endret loadout og slikt i Battlelog heller, så den brukes kun til å finne servere siden det ikke er andre måter å gjøre det på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som vet når BETA'en kommer ut?

De kunne heller ha ordnet en ingame server browser, enn å tulle med den battlelogen.

Tror ikke jeg noen gang har endret loadout og slikt i Battlelog heller, så den brukes kun til å finne servere siden det ikke er andre måter å gjøre det på.

Selv liker jeg Battlelog, men er enig i at en ingame serverbrowser er en ting en burde ha, men det er jo enklere å navigere på en webside, enn ingame. BF2 serverbrowseren synes jeg var horribel.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Da er det vel heller nettleseren din, eller oppsettet av nettleseren man bør klage på. Den husker mine valg i hvert fall (og mener den alltid har gjort det). I sterk kontrast til alt for mange in-game browser som IKKE gjorde dette. :)

Battlelog er utrolig behagelig å bruke (bort sett fra når den skal oppgraderes). Slippe å alt+tab når man venter på andre, eller ikke er helt klar osv.. Det gjør alt så mye smoothere, og selv når spillet loader så slipper man å ALT+TAB ut og inn. Mange spill som missliker dette, og enten ikke loader skikkelig, eller som klikker om man gjør det også.

Og nettleser har man vel opp fra før av uansett.

Endret av Andrull
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg elsker battlelog og håper fler bruker dette systemet, jeg trenger ikke noen fancysmancy menyer og surr, gi meg en god nettside som battlelog. Jeg gjør ofte mange andre ting samtidig som jeg gamer, om det er youtube, skype, er på diverse forum osv. Nettleseren husker somregel valgene mine og det er en veldig kjekk og oversiktlig måte å gjøre ting på. Bare dra inn kompiser i gamet ditt, kjapt å browse games.. Jeg fatter ikke at andre ikke liker dette systemet, det gjør alt enklere og gjør det mulig med et mer avansert menysystem uten at det blir avansert.

Lenke til kommentar

Helt motsatt for meg. Jeg foretrekker at spillet er en "egen enhet". Jeg syns det er en mye bedre løsning.

Noen grunn til dette? Jeg kan ikke se at det skal være noe forskjellig, bortsett fra den åpenbare tiden man må se på reklame mens man starter spillet, eller stirre på en nitrist loadeskjerm mens banen lastes. :)

BF vietnam var dog en positiv vri, hvor du faktisk fikk litt forskjellige kule sanger og slikt ved forskjellige brett. Men selv det blir kjipt etter et par titals ganger. :p

Etterhvert så ble loadeprosessen en del av spillet, og det var om å gjøre å bli først ferdig når vi satt på LAN. Good old days. :p

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...