Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får man noen som helst beskjed når man blir kicket fra en server?

Hadde endelig min første gode runde etter noen mildt sagt frustrerende dager siden jeg kjøpte spillet, og bare minutter før runden er over går BF i svart (type loading screen) og lukker seg uten tegn til hva som skjedde. Joina samme serveren, men scoren min var jo tydeligvis tapt. Lurer på om jeg ble kicket, eller om det var noe annet.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Hadde endelig min første gode runde etter noen mildt sagt frustrerende dager siden jeg kjøpte spillet, og bare minutter før runden er over går BF i svart (type loading screen) og lukker seg uten tegn til hva som skjedde. Joina samme serveren, men scoren min var jo tydeligvis tapt. Lurer på om jeg ble kicket, eller om det var noe annet.

Har skjedd noen ganger med meg også. Og typisk på runder hvor jeg gjør det veldig bra. Men du mister ikke stats. De får du når runden er ferdig, selv om du ikke er med til slutt. Bare å sjekke loggen i battlelog.

Lenke til kommentar

Man får det. Men svar skjerm får jeg også plutselig. Dette kommer også ofte når jeg skal joine en server.

Har også et problem om dagen med at etter at jeg får svart skjerm i bf4 vinduet så får jeg ikke lukket Bf4.exe i taskmanager etterpå. Det kommer opp "ingen tilgang"(eller noe sånt`). Så da får jeg jo ikke joinet en server igjen for Bf er allerede i gang og jeg må restarte pcen. Er dette bare meg?

Lenke til kommentar

Om jeg blir kicket står det i battlelog, nede der linjen er blå når du joiner en server eller er in-game. Kan se slik ut: *Klikk*

Correct me if I'm wrong ppl, men om du joiner samme server før runden er ferdig når du blir kicket eller detter ut, resettes scoren din for den runden. Så om du gjør det bra en runde å blir kicket så venter du bare til runden er ferdig før du joiner igjen.

EDIT: La til bilde

Endret av KingCharming
Lenke til kommentar

Correct me if I'm wrong ppl, men om du joiner samme server før runden er ferdig når du blir kicket eller detter ut, resettes scoren din for den runden. Så om du gjør det bra en runde å blir kicket så venter du bare til runden er ferdig før du joiner igjen.

Var sånn i BF3 så regner med at det også er sånn i BF4.

Lenke til kommentar

Mange er imot hvordan han gjør ting (twitch subscribere er med i "klubben" hans etc), men han er ok mht spilling: sacriel42

Brite som streamer/yt'er fulltid.

Kan du forklare meg litt bedre hva du mener?

Av youtubere ser jeg på Levelcap, frankie, matimio, Jack og Xfactor

Lenke til kommentar

Kan du forklare meg litt bedre hva du mener?

Av youtubere ser jeg på Levelcap, frankie, matimio, Jack og Xfactor

Subscriber du (4.99 dollar eller noe), blir du med i "the 42nd", noe som jeg mener var en faktisk militærtropp i ww2. Hver mnd gir du 4.99 til, og du kommer opp i "rank". Du kan også være i giveaway om du er subba, men det er en annen sak. Vet ikke hvor mange "ranker" det er, men navnene er kopi av de som brukes i virkeligheten (i forsvaret etc) tror jeg.

Er vel noe av det samme som den berømte svensken sin "bro army".

Lenke til kommentar

Subscriber du (4.99 dollar eller noe), blir du med i "the 42nd", noe som jeg mener var en faktisk militærtropp i ww2. Hver mnd gir du 4.99 til, og du kommer opp i "rank". Du kan også være i giveaway om du er subba, men det er en annen sak. Vet ikke hvor mange "ranker" det er, men navnene er kopi av de som brukes i virkeligheten (i forsvaret etc) tror jeg.

Er vel noe av det samme som den berømte svensken sin "bro army".

Det er Xfactor du mener? Hvor er det han reklamerer for dette isåfall? Ble bare nysgjerrig og har aldri sett noe til det her :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...