Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ingen som har noe de lurer på med bf4?

Vil vi også denne gangen måtte starte nettleseren for å spille? Synes det var en helt forferdelig rotete måte å starte et spill på. :hrm:

Vil vi få muligheten til å trene mot BOTs slik vi kunne i BF2? Svaret er nok 99% sikkert "nei", men skader jo ikke å spørre.

Lenke til kommentar

Det med å finne server via nettleseren har kommet for å bli.

Du har nok rett. Jeg følte iallefall at det var en tungvint måte å starte spillet på. Dessuten hengte nettleseren seg ofte opp når jeg forsøkte å spille. Faktisk en av hovedgrunnene til at jeg ga opp, og avinstallerte BF3 bare etter noen uker. :(

Lenke til kommentar

Anyways :) God helg da !

Edit: Synes det er bra de finpusser SP når de først selger et spill med SP i, for min del skulle jeg ønske de droppa SP og satsa på Co-Op som jeg synes er langt mer morro. Eller kampanje co-op slik som ArmA har. Litt erketypisk at det handler om amerikanere som redder verden fra russerne og kineserne, men men.. sånn er det bare.

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Da var det forhåndsbestilt :)

Selv om ingenting slår de gamle battlefield, nyter jeg fortsatt de nye. Utallige timer i Bad Company 2, samme i Bf3. Bf3 hadde mer potensiale og de kunne gjort mye mer, men fortsatt er jeg en av de som nyter det og ikke var direkte skuffet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kampanjemodus er generelt veldig lite interessant for meg. I BC2 og BF3 ble kampanjemodusen kun spilt når det var problemer med internettlinjen min, og har ikke blitt spilt igjennom.

Dette er meg, og det finnes nok selvsagt folk som liker kampanjemoduser.

Lenke til kommentar

Enig. Å spille mot en maskin er like gøy som å se på en dårlig film hvor alt foregår akkurat slik du forventer.

Man må dumme seg selv ned for å "late" som man er en superhelt, og så konstant prøve å ikke gjøre noe som får AIen til å missforstå/drite seg ut. Noen spill har en "ekstrem vnaskelighetsgrad", som øker realismen, men når du da blir drept gang på gang, fordi du SKAL gjøre ditt eller datt, som egentlig ville vært umulig. Nei det blir for dumt.

Å spille mot mennesker er 100 ganger mer givende. Kanskje møter du på en idiot, kanskje møter du på en som er deg selv underlegen. Kanskje kan du faktisk lure dem, i stede for å knekke en algoritme eller lære deg begrensningene til algoritmene.

Det finnes morsomme singelplayer spill, men de er typisk ikke normale FPS spill som dette.

Kan ikke huske sist jeg spilte gjennom et FPS-spill. Må muligens være Crysis 1. Det var dog godt mulig fordi grafikken var så sinnsykt god, og at man på noen brett kunne løse situasjonen på mange måter. (ikke linært var ikke like vanlig da)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Kampanjemodus er generelt veldig lite interessant for meg. I BC2 og BF3 ble kampanjemodusen kun spilt når det var problemer med internettlinjen min, og har ikke blitt spilt igjennom.

Dette er meg, og det finnes nok selvsagt folk som liker kampanjemoduser.

Samme her. Har spillt over 300timer med BF3, men har ikke spillt SP. :p Sats heller 100% på MP / Co-op

Lenke til kommentar

Men de kan gjerne slenge inn boter. :) Å se hvor mange hjerneløse tullinger du klarer å drepe/holde unna på en bane du kan bevege deg hvor som helst på er til tider gøy. Spesielt sammen med kompiser.

Kan ikke sammenelignes med CO-OP, hvor du spiller noe mer ala en kampanje sammen, og da faller interessen min i hvert fall.

Lenke til kommentar

Enig, det er morsomt å spille med boter. Spesielt dersom du og en venn spiller sammen og har lyst til å herje litt. Jeg og en venn spilte mye Battlefield Vietnam på denne måten. Tviler dog på at dette blir med i BF4..

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...