Green_Monster Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) http://youtu.be/5XY01zFgSy4 Endret 16. desember 2013 av Green_Monster Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Er det bare meg eller er det helt håpløst vanskelig og finne en servere med folk? Oppdaterer også kommer det frem EN server med folk på, oppdaterer igjen, bare tomme servere og igjen EN med folk på, men den første som kom opp med folk på er da borte... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 På PC? Da er det jo bare endre litt på filteret. Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ikke bare å ha noen servere i favorites? Spiller selv nesten utelukket på klan-server (åpen for alle), spiller jeg med en kompis finner som regel han servere. Men lenge siden jeg husker å finne få servere, selv uten filtre. Trodde de problemene var fikset. Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 På PC? Da er det jo bare endre litt på filteret. Åånei... Det hjelper ikke. Ikke bare å ha noen servere i favorites? Spiller selv nesten utelukket på klan-server (åpen for alle), spiller jeg med en kompis finner som regel han servere. Men lenge siden jeg husker å finne få servere, selv uten filtre. Trodde de problemene var fikset. Har mange på favoritter ja. Men de er det desverre ikke folk på så tidlig på dagen. Men man skulle da tro at det var andre som spillte Bf i europa nå også på døgnet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Aldri hatt et problem med det iallefall, og jeg har spilt så sett på alle døgnets tider. Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Aldri hatt et problem med det iallefall, og jeg har spilt så sett på alle døgnets tider. Hm. Rart. Nå oppdaterte jeg akkuratt. Også kommer denne meldingen uansett hvem server jeg prøver og joine. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Mange servere med folk på. Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Mange servere med folk på. Da er noe noe galt hos meg da. Jeg har de samme innstillingene men finner altså veldig få servere.. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Er det slik at vi må betale for å spille online nå? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Er ikke noe ekstra betaling for online nei. Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Han sikter sikkert til at folk har problemer med å søke opp servere... Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Er ikke noe ekstra betaling for online nei. Hvor har du det fra? Tenker spesifikt på PS4 da. Skulle teste Killzone på fredag (før jeg prøve BF4) og ble nødt til å anskaffe meg PS Plus for å spille online. Tenkte deg også gjaldt BF4 Lenke til kommentar
claes Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ja, på konsoll må man ha PS Plus eller Xbox Live for å spille online. 1 Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 På konsoll trenger man også auto-aim for å kunne treffe noe med de helsikkes pinnene. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 På konsoll trenger man også auto-aim for å kunne treffe noe med de helsikkes pinnene. Merker pent lite til Auto Aim i BF4, spesielt i forhold til CoD. BF4 er grusomt vanskelig på konsoll! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Merker pent lite til Auto Aim i BF4, spesielt i forhold til CoD. BF4 er grusomt vanskelig på konsoll! Har jeg ingen tro på, spillet mangler alt av rekyl og vanskelighet på pc kontra tidligere spill, så at bf4 er vanskelig på konsoll skjer jo ikke, alt er lagt opp for at konsoll kan flyte seg i havn for både bestemor og barnebarn på 5 år. 1 Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Har jeg ingen tro på, spillet mangler alt av rekyl og vanskelighet på pc kontra tidligere spill, så at bf4 er vanskelig på konsoll skjer jo ikke, alt er lagt opp for at konsoll kan flyte seg i havn for både bestemor og barnebarn på 5 år. Haha, du er hjertelig velkommen til å prøve! I forhold til CoD, er det mye vanskeligere da CoD bruker Auto Aim i mye større grad enn BF. Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Har rekyl, men med rette ekstra på våpen kan du minimere. Heavy barrel osv. Lenke til kommentar
GHADBANDIT Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Da har tiden kommet for å begynne å grinde meg gjennom dmrene. Noen tips til hvordan jeg kan gjøre opplevelsen mindre smertefull? Ser for meg at det blir å holde seg til de med over 600ms... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå